Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monilla Tinder-treffeillä kävit, ennenkuin tärppäsi?

Vierailija
07.02.2021 |

Mä oon käynyt nyt parit treffit ja mieli on maassa jo nyt. Ensin suuret kuvitelmat ja sitten kun tavataan, niin tiedän heti, että ei tää toimi. Suunnitelmissa on poistaa koko Tinder-tili.

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla tuli viikon sisällä kolme treffipyyntöä. Nämä kahdet jo kävin ja sitten jäin miettimään kannattaako noille kolmansille edes mennä. Suljin jo korttipinon.

Vierailija
22/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan halvat ja epötoivoset ihmiset menee tinderiin

Entä sitten? Ilmainen olen ollut ihan aina, en ole seurastani koskaan laskuttanut. Epätoivoinen tosiaan olin, kun en tavannut missään ketään ilman tinderiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parhaat ihmissuhteet löytyy ihan livenä, eikä minkään kriteerien perusteella mistään Tinderistä, missä mainostetaan itseään. Sattumalta löytyy parhaat.

Ihan uteliaisuudesta, mistä sitä treffiseuraa löytää?

Vierailija
24/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä vuodesta 2015. Yksi noin puolen vuoden suhde, useita alle kahden kuukauden säheltämisiä, paljon kiusallisia kahveja. Monet miehet ovat Tinderissä niin autistisia ja ällöttäviä, että pettymysten määrä on suuri. Kerran tein sen virheen, että menin miehen luo päivällä kahville, ja mies työnsi minut sänkyyn ja pani ennen kuin olin edes kahvia ehtinyt juoda. Muistaakseni silloin näkyi joku edellisen päivän A-katsomon uusinta, jota olisin halunnut katsoa.

Tästä sen enempää viisastumatta menin kerran erään toisen miehen luo syömään. Tämä sankari yritti kantaa minut kolmesti makuuhuoneeseensa ennen kuin älysin poistua. Tein siitä tänne keskustelunkin, ja minut haukuttiin pystyyn kun en tajunnut, että miehen kotiin meneminen on lupaus seksistä.

Vierailija
25/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parhaat ihmissuhteet löytyy ihan livenä, eikä minkään kriteerien perusteella mistään Tinderistä, missä mainostetaan itseään. Sattumalta löytyy parhaat.

Plää plää. Mistä ihmeestä tulee harha, että livenä tapaisi jotenkin eri ihmisiä kuin tinderissä? 

Minä löysin oman mieheni Tinderistä, mutta yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ystäviä on sen verran paljon, että oltaisiin hyvin voitu kohdata toisemme muissakin merkeissä. Ei satuttu valitettavasti kohtaamaan muualla, mutta en näe, että suhteemme olisi sen takia mitenkään huonompi.

Vierailija
26/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sitä oikeeta ettii Tinderistä, ku ite ainaki oon saanu sellase kuvan, et siel pyörivät naiset rellestää ympäri kylii… Tai kait jotkut tollase voi kelpuuttaa.

Vierailija
27/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Treffit jatkuneet jo puolitoista vuotta (ei kyllä tinder vaan muu deittihaku).

Ekat treffit kokeilin vaan miten tää niinku toimii, juotiin kahvit. Toista tapailin muutaman kerran, mutta elämäntilanteet ei oikein natsannut. Kolmannet oli katastrofit, tyyppi ihan kaamee vaikka kuvat ja viestit kivoja, livenä aattelin vaan voinko jo poistua. Meinasin poistaa koko profiilini niiden jälkeen, mutta vastaisin kuin vastasinkin vielä yhdelle...ja...

En aina ymmärrä miten niin sopivan ja ihanan ja upean miehen tapasinkin 😍

Vierailija
28/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö facebook dating samaan kategoriaan tinderin kanssa?

Jos menee, niin tapasin nykyisen mieheni lähes samantien. Joku klikkasi lähes ensimmäisistä viesteistä lähtien ja se on ollut menoa sitten.

Vierailija
29/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn ole naistenhakkaaja niin ei mulle mitäään hyväksyntää tule.

Vierailija
30/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä treffeillä tärppäsi jo. Nyt tuli juuri kaksi vuotta täyteen. Mutta me kyllä juteltiin 4kk ennen kuin nähtiin edes.

Vierailija
31/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä 0 treffit takana, joten siltä pohjalta. Tinderissä 4 vuotta. Jos suosio pysyy nykyisenä, niin taidan olla jo haudassa siinä vaiheessa, kun tärppää ;). Jos nyt yksille treffeille pääsisi joskus.

Onko sulla osumia? Oletko ollut aktiivinen tinderissä, ehdottanut kahvilla käyntiä tai kävelytreffejä? Panosta kuviin, niin voit päästä ainakin treffeille. Jatko voi sitten tyssätä, jos kuva ja todellisuus ei täsmää ;)

Saan varmasti kuraa niskaan, mutta on joo. Harvempi vastaa mitään takaisin, jos olisin itse kiinnostunut tai sitten keskustelut vaan lopahtavat vastapuolen toimesta. Mätsejä ollut useita kymmeniä ja tykkäyksiä satoja. En mitään missiä etsi, vaan sellaista "itseni näköistä" henkilöä. Kuviin voisi ilman muuta panostaa enemmän. Jatkosta ei sitten koskaan tiedä ;)

Vierailija
32/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 treffit takana, ei tärpännyt, kukaan ei kiinnostunut musta. Ei edes kaverina. Poistin tinderin. Veljeni tapasi yhden naisen ja ovat olleet nyt 2 v yhdessä. Sucks to be me.

Vierailija
33/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärpännyt vieläkään.... tosin olen vain yksillä Tinder-deiteillä käynyt mutta tätä ennen sen edeltäjän Are you Interested -palvelun kautta kymmenillä.

Tampereella ei ole ketään Tinderissä joten siksi vain yksi deitti, AYI oli Hgissä.

Vierailija
34/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plää plää. Mistä ihmeestä tulee harha, että livenä tapaisi jotenkin eri ihmisiä kuin tinderissä? 

Tämä on tosi yleinen harha tai paremmuutta osoittava kommentti. Todellisuuspohjaa sillä ei oikein ole. Noista deiteistäni 1, 3, 5, 6, 8 ja 9 kaikki jotenkin linkittyvät minuun, eli yhteisiä tuttuja on. Osa tietää toisensakin. Kohdallani on toteutunut se, että yhteiset tuttavuudet lupaavat hyvää tulevalle suhteelle.

/8

Vierailija
35/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tarvetta tuollaisiin palveluihin.

Vierailija
36/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä Tinderin poistosta on? En tajua. Sitten ei ainakaan ketään löydä. Siis kun täällä monet kertovat poistaneensa Tinderin jos ei tärppää. Eihän sitä tarvi koko aikaa selailla mutta on hyvä olla näytillä edesj ossain.

Vierailija
37/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksilla

Vierailija
38/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin jälkeen mieli maassa? Itse olen käynyt 67 kertaa neljän vuoden sisällä eikä mitään ole löytynyt tässä ajassa.

Jos noin monesta et ketään ole löytänyt niin kyllä sinussa on jotain vialla, et varmaan itse huomaa sitä edes, haet varmaan sitten sydänkirurgi/astronauttia jolla kuukausi tulot vähintään 10 miljoonaa

Vierailija
39/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tärpännyt vieläkään.... tosin olen vain yksillä Tinder-deiteillä käynyt mutta tätä ennen sen edeltäjän Are you Interested -palvelun kautta kymmenillä.

Tampereella ei ole ketään Tinderissä joten siksi vain yksi deitti, AYI oli Hgissä.

Minä olen Tampereella Tinderissä.

Vierailija
40/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Tampereella Tinderissä.

No kiva, sitten meitä on siellä kaksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän