Olenko lihava? 63 kg ja 164 cm
Olenko noilla mitoilla mielestäsi lihava tai pullukka? 5 kg ehkä olisi hyvä saada pois.
Kommentit (47)
No tällä palstalla kaikki on lihavia, jopa alipainoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat mitat ja en ole lihava.
voi sentään, kyllä olet lihava.
Mistä kohti olen lihava?
no minne lä-ski on kertynyt, onko sulla iso p-rse vai vatsa vai oletko turvonnut tasaisesti?
Raskauksien jäljiltä hieman löysää mahassa. Muuten a-kupin tissit, kapea poikamainen lantio ja laihat jalat. Siinä sulle lihava.
Parempihan se juuri olisi, jos olisi päärynämallinen. Tuollaisena kun kaikki rasva on vatsassa, alkaa näyttää helposti pallolta.
En näytä pallolta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole, mutta saman mittaisena koen kehonhallinnan paremmaksi alle 60kg painossa. Olen ketterämpi, eikä mihinkään satu. Nyt on tiputettavaa itsellä vielä
Vahvistaisit ennemmin niitä lihaksiasi. Lihakset parantavat ryhtiä, tukevat niveliä ja liikunta kehittää kehonhallintaakin ja siten lisää sitä ketteryyttä. Eikä sattuisi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lihava, 165/78kg. Hoikka vyötärö, urheilen 6 pv viikossa, juoksen 40-50km viikossa ja kahdesti salilla. Terve ja hyvävointinen, vaatekoko 38-40.
Sinulla on sitten rasvat sijoittuneet rintoihin ja lantiolle. Vaikka olisit oikeasti todella lihaksikas, rasvaprosenttisi on tod näk n. 30, mikä kyllä on melko paljon. Mutta kyllähän se iän mukana nouseekin ja sehän on vain mukavaa jos kauniisti sijoittuvat :) pääasia että itse on tyytyväinen.
Valtaosa suomalaisista tuollaisella pituuspainosuhteella omistaisi kuitenkin epäterveellisen määrän rasvaa vatsassaan.
Joo on varmaan rasvaprosenttia, en kiistä, mutta peilistä katsoen näytän hoikalta, lihaksikkaalta ja urheilevan näköiseltä. Se on mulle tärkein mittari, ei paino.
Tietenkin se on pääasia :) halusin vain sanoa että olet harvinainen ja sinulla on käynyt tuuri geeneissä!
minä treenaan samalla lailla ja olen lihaksikas mutta olen kyllä oikeasti lihava jo 70 kg ja viskeraalirasva on kriittisen rajoilla. Rasvaa ei todellakaan kerry lantiolle vaan olen ihan omena. 38/40 kyllä menee, mutta näytän huonolta ja rasva oikeasti vaikuttaa terveyteenkin.
Mä olen 162/95
Jos ikinä vielä pääsen sinun mittoihisi, teen kärrynpyöriä.
Mä olen samanpituinen ja painoinen kuin ap, ja lihaksia kun on vähän niin olen lihava. Yritän pudottaa painoa siihen 55kg, ehkä 52kg,koska se on mulle se hyvä paino. Ja mulla suurin osa läskistä kertyy vyötärölle ja reisiin, mikä ei ole hyvä.
Vaimo on 165 cm ja painaa 57 kg, enkä voi laihaksi kyllä enää sanoa. Muinainen 52 kg sopi hänelle paaaaaljon paremmin!
-5 kg olisi tilanteessasi ainakin hyvä alku ja oikeaan suuntaan.