Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko lihava? 63 kg ja 164 cm

Vierailija
07.02.2021 |

Olenko noilla mitoilla mielestäsi lihava tai pullukka? 5 kg ehkä olisi hyvä saada pois.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kannata tämmösiä kysellä. Ne oikeasti ylipainoiset hyökkää arvostelemaan kateellisina.

Vierailija
22/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa tietämättä ruumiinrakennetta, rasvaprosenttia ja muita tällaisia seikkoja.

Itse kyllä 160-senttisenä näytän 59-kiloisena aika tuhdilta, olen aika pienikokoinen rakenteeltani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heh. Mä oon 164 cm ja 78 kg. Vähän olen ehkä pyöreähkö, mutta ei kukaan mua lihavana pidä.

Vierailija
24/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannepaino. 

Vierailija
25/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat mitat ja en ole lihava.

voi sentään,  kyllä olet lihava.

Mistä kohti olen lihava?

no minne lä-ski on kertynyt, onko sulla iso p-rse vai vatsa vai oletko turvonnut tasaisesti?

Raskauksien jäljiltä hieman löysää mahassa. Muuten a-kupin tissit, kapea poikamainen lantio ja laihat jalat. Siinä sulle lihava.

Vierailija
26/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, mutta voit olla tasanen pötkö vailla läskejä. Jos haluat olla seksikäs niin sun kannatta pudottaa 5- 10 kg. Nii ainakin mulla.

Vierailija
27/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..itsellä(huom minun kehossani) alkoi tuo kilomäärä näkymään ja reippaasti. Saman pituinen mutta ihannepaino 50-55 kg jolloin en oikeasti näytä plösölle. Tässä taas näkee miten erilaisia meidän kehot ovat. 

Vierailija
28/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy inbody mittauksessa niin selviää onko sinulla lihasta vai rasvaa missä suhteessa. Noilla mitoilla siroluinen ja lihakseton (rasvaton massa esim 40 kg) on kyllä terveydelle vaarallisessa kunnossa (rasvaprosentti 36.5). Mutta jos olet vähän skrodempi ja lihaksekkaampi (rasvaton massa esim 50 kg) olet ihan hoikka (rasvaprosentti 20.6). Lisäksi terveyteen vaikuttaa onko rasva viskeraalista vai esim pakaroissa. Eli yhteenveto, näiden mittojen perusteella ei voi tietää. Terveyden lisäksi merkitsevää on se että oletko itse tyytyväinen itseesi. Toisaalta asia kannattaksi käsitellä ennemmin kuin myöhemmin niin ettet arvota itseäsi vaa'an mukaan tai edes urheilullisen ulkonäön mukaan. Mutta tuo terveysaspekti kannattaa selvittää.

Tuo jälkimmäinen esimerkki olen minä, enkä todellakaan näytä miltään kehonrakentajalta tmv vaan aivan tavalliselta.

Vierailija
29/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi näitä kysymyksiä. Katso peiliin, miltä näyttää?

Vierailija
30/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, mutta jos paino ei tule lihaksesta niin sitä läskiä löytyy kyllä.

Vierailija
31/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäpä olen 153 cm ja 68 kg!

Eikä harmita yhtään. Mieheni kanssa tykätään syödä hyvin ja herkutella.

Vierailija
32/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, mutta saman mittaisena koen kehonhallinnan paremmaksi alle 60kg painossa. Olen ketterämpi, eikä mihinkään satu. Nyt on tiputettavaa itsellä vielä

Vierailija
33/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat mitat ja en ole lihava.

voi sentään,  kyllä olet lihava.

Mistä kohti olen lihava?

no minne lä-ski on kertynyt, onko sulla iso p-rse vai vatsa vai oletko turvonnut tasaisesti?

Raskauksien jäljiltä hieman löysää mahassa. Muuten a-kupin tissit, kapea poikamainen lantio ja laihat jalat. Siinä sulle lihava.

Parempihan se juuri olisi, jos olisi päärynämallinen. Tuollaisena kun kaikki rasva on vatsassa, alkaa näyttää helposti pallolta.

Vierailija
34/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikalailla saman kokonen ja ihan tyytyväinen itseeni. Vatsassa on vähän löysää raskauksien jäljiltä, mutta ei sekään minua häiritse, kun mieheni on hulluna kroppaani ihan näinkin😘

Vierailija
35/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, 165/78kg. Hoikka vyötärö, urheilen 6 pv viikossa, juoksen 40-50km viikossa ja kahdesti salilla. Terve ja hyvävointinen, vaatekoko 38-40.

Vierailija
36/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168 ja alle 50kg. Mutta lihaksia ei olekaan olenkaan mitkä painaisi.

Yhdessä vaiheessa lihoin (alkoholilla, herkuilla ja roskaruualla) ja painoin 65kg. Ja kyllä olin lihava, koska se kaikki oli läskiä ja nestettä, löllöä. Jos se taas olisi lihasta, ei olisi lihava. Riippuu siis täysin mistä se paino tulee, mutta lähtökohtaisesti tuolla pituudella tuo paino ei tee lihavaksi.

Vierailija
37/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lihava, 165/78kg. Hoikka vyötärö, urheilen 6 pv viikossa, juoksen 40-50km viikossa ja kahdesti salilla. Terve ja hyvävointinen, vaatekoko 38-40.

Sinulla on sitten rasvat sijoittuneet rintoihin ja lantiolle. Vaikka olisit oikeasti todella lihaksikas, rasvaprosenttisi on tod näk n. 30, mikä kyllä on melko paljon. Mutta kyllähän se iän mukana nouseekin ja sehän on vain mukavaa jos kauniisti sijoittuvat :) pääasia että itse on tyytyväinen.

Valtaosa suomalaisista tuollaisella pituuspainosuhteella omistaisi kuitenkin epäterveellisen määrän rasvaa vatsassaan.

Vierailija
38/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi lihavaksi, mutta ehkä hieman pyöreä olet?

Itsellä oli nuo samat mitat tuossa viikko sitten, kun lähdin synnyttämään. Nyt painoa 55 kg ja vielä pudotettavaa muutama kilo jäljellä.

Vierailija
39/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on sitten rasvat sijoittuneet rintoihin ja lantiolle. Vaikka olisit oikeasti todella lihaksikas, rasvaprosenttisi on tod näk n. 30, mikä kyllä on melko paljon. Mutta kyllähän se iän mukana nouseekin ja sehän on vain mukavaa jos kauniisti sijoittuvat :) pääasia että itse on tyytyväinen.

Valtaosa suomalaisista tuollaisella pituuspainosuhteella omistaisi kuitenkin epäterveellisen määrän rasvaa vatsassaan.

Joo on varmaan rasvaprosenttia, en kiistä, mutta peilistä katsoen näytän hoikalta, lihaksikkaalta ja urheilevan näköiseltä. Se on mulle tärkein mittari, ei paino.

Vierailija
40/47 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein samoissa mitoissa, enkä ole lihava vaan hoikka.