Foodora, tilaus peruttiin mutta rahoja ei palautettu
Tein ison ruokatilauksen foodoran kautta, tilaus peruttiin mutta rahoja ei ole palautettu.
Foodoran sivuilla ei näy mitään yhteystietoja mihin ottaa yhteyttä.
Onko muilla käynyt vastaavaa?
Kommentit (49)
Eiköhän ne rahat ole 5 päivän sisällä palautettu tilillesi. Näin ainakin omakohtainen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Siellä sovelluksessa on chatti. Vastaavat melkein heti.
Laitoin tuen kautta kyselyn aiheesta.
Edustajamme pyrkii palaamaan sinulle 24 tunnin kuluessa pyynnöstäsi.
Nähtäväksi jää koska vastaavat
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne rahat ole 5 päivän sisällä palautettu tilillesi. Näin ainakin omakohtainen kokemus.
Aika kauan menee siis :(
Kai se on lähdettävä kauppaan ja tehtävä ruoka perheelle.
Jos olisivat palauttaneet rahan heti, olisin kokeillut toimittaako joku muu ravintola tilaukseni.
Ap
Tuntuu olevan nykyään krooninen ongelma kyseisellä lafkalka. Vähän aikaa sitten ainakin jokaisen heidän uuden Facebook-päivityksen alla kommentoimassa oli joukko ihmisiä, joilla oli isoja ongelmia saada rahojaan takaisin tai edes vastausta mitään kautta. En itse enää edes viimehädässä tilaa noiden kautta mitään.
Chatissä päivystävät ja vastaavat heti. Älä minkään tuen kautta tee.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitat asiakaspalvelun tukipalvelun kautta. Tukipalveluun pääset klikkaamalla omaa nimeäsi oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Tuki". Pyrimme vastaamaan useimpiin viesteihin 1-5 arkipäivän kuluessa.
En löydä chattia, vain tämän
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tilaatte tuolta?
Aina ei jaksa lähteä kauppaan/tehdä ruokaa
Ap, jos maksoit sen luottokortilla olet tietty yhteydessä korttiyhtiöön ja reklamoit summan jos ei kerran firmasta vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoitat asiakaspalvelun tukipalvelun kautta. Tukipalveluun pääset klikkaamalla omaa nimeäsi oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Tuki". Pyrimme vastaamaan useimpiin viesteihin 1-5 arkipäivän kuluessa.
En löydä chattia, vain tämän
Ap
Se chatti ei ole välttämättä aina auki. Silloin sinne ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina pakastimessa jotain tuollaisen tilanteen varalle. Ennakointi kannattais..
Asiakaspalvelusta mulle vastattiin heti, kun ihmettelin milloin saan rahat takaisin ja pari päivää meni ja sain, niin kuin lupasivat.
Muualla maailmassa ihmiset alkoivat tehdä kotona ruokaa epidemian seurauksena, Suomessa syödään noutopassskaa enemmän kuin ikinä😂 ”Tuetaan paikallista sontakebabyrittäjää”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina pakastimessa jotain tuollaisen tilanteen varalle. Ennakointi kannattais..
Mitä sä nyt oikein selität?
Miksi EN tilaisi sieltä?
Mulla on samalla kadulla tien toisella puolella kaksi ruokakauppaa, mutta joka viikko haluan syödä ravintolaruokaa sen sijaan, et kaivan pakastimesta jotain tai menen kauppaan.
Onko siinä jotain ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Muualla maailmassa ihmiset alkoivat tehdä kotona ruokaa epidemian seurauksena, Suomessa syödään noutopassskaa enemmän kuin ikinä😂 ”Tuetaan paikallista sontakebabyrittäjää”.
Ollaan kotona 7 päivää viikossa melkein koko ajan, kaksi lämmintä ateriaa päivässä.
Ei, emme jaksa kokkailla koko ajan, ravintolaruoka on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen tilauksen peruutti?
En ole Ap, mut mun tapauksessa tuli ilmoitus, että ravintola peruuttanut tilauksen. Jos syy peruutukseen on yksi ruoka-aines tilauksessa, niin miksei ne soita tuossa tapauksessa ja kysy mitä haluaisitte tialle? Karvakäsi paikoista on aina itselle ja kavereille soitettu kyllä "Ei oleee sita ja tata, mita laiteta tialalle?" Osaavat sentään asiakaspalvelun.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, noh, ne kaikki suomalaiset Michelin-ravintolat ovat menneet jostain syystä konkkaan viime aikoina, joten en voi niissä enää ruokailla. Itsehän en ruokiami tee, en ole mikään orja.
Vierailija kirjoitti:
Siellä sovelluksessa on chatti. Vastaavat melkein heti.