Foodora, tilaus peruttiin mutta rahoja ei palautettu
Tein ison ruokatilauksen foodoran kautta, tilaus peruttiin mutta rahoja ei ole palautettu.
Foodoran sivuilla ei näy mitään yhteystietoja mihin ottaa yhteyttä.
Onko muilla käynyt vastaavaa?
Kommentit (49)
Ihme porukkaa. Itse kasvatan perunat omassa maassa ja kerran kuussa teurastan sian ja itse paloittelen siitä sopivat palat tulevan kuun ruokavaraksi. Ihme uusavuttomuutta. Onko nyt vaikeaa pitää muutamaa kanaakin vaikka siinä parvekkeella aamupalamunia varten? Tomaattikin kasvaa kun vain vähän näkee vaivaa, eikä se edes ole vaivaa kun saa katsella kasvun ihmettä. Ja kyllähän nyt bearnaise-kastikekin syntyy itsekirnutusta voista aivan heittämällä, miksi pitää yleensä edes käydäkään kaupassa kun itse voi tehdä ihan kaiken. Suolaakin saa kun vähän hikoilee ja kuivaa sitten sen hien.
Aina näihin kysymyksiin tulee jotain tämäntyyppistä elämäntapatauhkaa... :D
Sulta jäi pikkupräntti sopimuksesta lukematta?
Mikset mene sinne ravintolaan syömään kun leuhkit olevasi kotona 7 päivää viikossa?
On teillä hyvät palkat kun kalliin ruoan lisäksi maksatte kotiintuloajoista.
Minä olen varakas, mutta eipä tulisi mieleenikään tuommoinen ja toisekseen, syötte ravitolapaskaa, kun voisi tehdä tuoreista raaka-aineista itse tuokaa. Suurin osa ravintolaruoasta on erittäin kyseenalaista, olen ollut naimisissa useita ravintoloita omistaneen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla maailmassa ihmiset alkoivat tehdä kotona ruokaa epidemian seurauksena, Suomessa syödään noutopassskaa enemmän kuin ikinä😂 Tuetaan paikallista sontakebabyrittäjää.
Jaa-a, noh, ne kaikki suomalaiset Michelin-ravintolat ovat menneet jostain syystä konkkaan viime aikoina, joten en voi niissä enää ruokailla. Itsehän en ruokiami tee, en ole mikään orja.
Paskapuhetta paskajonnelta, joka syö amiksen ruokalassa ja iltaisin roiskeläppiä.
Vierailija kirjoitti:
On teillä hyvät palkat kun kalliin ruoan lisäksi maksatte kotiintuloajoista.
Minä olen varakas, mutta eipä tulisi mieleenikään tuommoinen ja toisekseen, syötte ravitolapaskaa, kun voisi tehdä tuoreista raaka-aineista itse tuokaa. Suurin osa ravintolaruoasta on erittäin kyseenalaista, olen ollut naimisissa useita ravintoloita omistaneen kanssa.
Gloria, gangsteriheila.
Juu, roska hakeutuu roskan luo jne, mutta se, että sinä olet roskaa, ei tarkoita että kaikki ravintolaruoka olisi.
Ap käytti ennen kuun puoliväliä kaikki rahansa noutoruokaan 😂 kun ei ollut ajokunnossa. "Iso tilaus" ryyppyporukalle.
Mikset ite soittanut kyseiseen ravintolaan, jos ei sieltä oltu yhteydessä? Prepaidista saldo loppu?
Vierailija kirjoitti:
Mustä se cjatti löytyy ei ainakaan minun sovelluksessa ole
Opettele ensin kirjoittamaan, sitten voidaan neuvoa. Ja jos äidinkielesi ei ole suomi, niin sitten perkele opettelet puhumaan sitä kunnolla. Tai muuten ulos (tiedät kyllä mitä se tarkoittaa).
Mutta jos ei huvita liikkua mihinkään.