Foodora, tilaus peruttiin mutta rahoja ei palautettu
Tein ison ruokatilauksen foodoran kautta, tilaus peruttiin mutta rahoja ei ole palautettu.
Foodoran sivuilla ei näy mitään yhteystietoja mihin ottaa yhteyttä.
Onko muilla käynyt vastaavaa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tilaatte tuolta?
Ei kannata käyttää Foodoraa, noissa tilanteissa rahojen palautus kestää päiväkausia, voi mennä parikin viikkoa.
Woltissa maksu menee sun tililtä vasta kun tilauksesi on hyväksytty, ei tule turhaa eestaas palauttelua. Ja jos tilauksessa on puutteita tai mitä tahansa huomautettavaa, hyvittävät todella kunnolla, ikinä ei jää paha mieli.
Etsin tuon Woltin ja pettymys: Emme ole vielä siellä.
Eli eivät toimita meille :(
Ap
Soittakaa suoraan sinne ravintolaan ne tilaukset. Ainakin pizzapaikoissa toimii ja rahat menee yrittäjälle, eikä noille välikäsille.
Ala arvoista toimintaa tuo, että rahat siirtyy heti ja palautus kestää ikuisuuden. Ei pääse yrittämään jotain toista ravintolaa, kun ensimmäinen hylkää heti kättelyssä tilauksen.
Ei kannata käyttää välikäsiä kuten Foodoraa. Soitto paikalliseen ravintolaan ja ruoat saa varmemmin ja nopeammin. Hyödyt itse sekä tästä hyötyy myös se paikallinen ravintola, kun ei joudu maksamaan provisiota Foodoralle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata käyttää välikäsiä kuten Foodoraa. Soitto paikalliseen ravintolaan ja ruoat saa varmemmin ja nopeammin. Hyödyt itse sekä tästä hyötyy myös se paikallinen ravintola, kun ei joudu maksamaan provisiota Foodoralle.
Ei kaikki ravintolat kuljeta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan tukea digitalisaatiota ja turhien töiden vähentämistä. Lisäksi ravintolan näkyvyys on täysin toista luokkaa. Käytän Foodoraa jatkossakin.
Foodora tyräsi tilaukseni menin valittamaan totesi että paluttaa rahani tilille että menee pari päivää nyt mennyt 8 päivää eikä näy olen laittanuy viestiä eikä vastausta hienoa palvelua
saatana miten surkea yritys teillä alla . foodora täynä ulkomaalaisia kuskeja jotka roudaa ruuat vääriin paikkoihin ja rahojen takaisin saaminen kestää ja on toisinaan melkeen mahdottomuus saada takaisin tai teiltä yhtä kusista vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Chatissä päivystävät ja vastaavat heti. Älä minkään tuen kautta tee.
Eivät todellakaan päivystä ja vastaa heti, ainakaan Tampereella. Vaihdoin Woltiin.
Aina rahat kiinni Foodorassa ja sitten saa tarkkailla, onko tulleet tilille.
Foodora on tehnyt todella vaikeaksi olla missään yhteydessä. Useampi ruokatilaus on jäänyt kuljettamatta eikä rahojaan saa takaisin millään. Jos haluttaisiin aidosti auttaa asiakasta saamaan rahansa takaisin ei yhteydenottoa tehtäisi näin vaikeaksi. Kun rahat toistuvasti jäävät saamatta tuntuu se tarkoitukselliselta. Teen kuluttajavirnomaiselle ilmoituksen ja kehotan muita samaan.
Todellakin. Aivan törkeää. Tilasin juuri isänpäivälahjan. Joku soitti ja puhui niin on sekavia etten ymmärtänyt että oli edes sieltä. Tilaus oli peruttu. Vanhus jäi ilman ruokaa. Rahat on sisällä. Tilipalvelu on pelkkä huijaus eikä toimi, kuten neuvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ala arvoista toimintaa tuo, että rahat siirtyy heti ja palautus kestää ikuisuuden. Ei pääse yrittämään jotain toista ravintolaa, kun ensimmäinen hylkää heti kättelyssä tilauksen.
Miten niin ei pääse yrittämään jotain toista ravintolaa? Saathan sinä ne rahasi takaisin sieltä ensimmäisestä jossain vaiheessa. Vai onko sinulla niin vähän rahaa että jos ne ovat muutaman päivän jumissa, sinulla ei enää ole rahaa? Siinä tapauksessa ei luulisi että joku Foodora olisi ensimmäisenä rahankäyttökohteena.
Ihan googlettamalla löysin info@foodora.fi, sinne voitte laittaa viestiä, eiköhän ne vastaa viesteihin saapumisjärjestyksessä.
muualla maailmassa syödään enemmän ulkona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tilaatte tuolta?
Aina ei jaksa lähteä kauppaan/tehdä ruokaa
Mulla on aina pakastimessa jotain tuollaisen tilanteen varalle. Ennakointi kannattais..
Okei, me tullaan sun luo syömään. Kiitos kutsusta!
Uusavuttomuus huipussaan kyllä, kun pitää nettifoorumilla kysellä, mitä tehdä kun ruokatilaus ei tullutkaan kotiin... voi luoja...
Välttäkää Foodoraa kuin ruttoa! Epäluotettava firma!
Mustä se cjatti löytyy ei ainakaan minun sovelluksessa ole
Vierailija kirjoitti:
Aina ei jaksa lähteä kauppaan/tehdä ruokaa
Mulla on aina pakastimessa jotain tuollaisen tilanteen varalle. Ennakointi kannattais..
Pakastelokeroon ei paljo mahdu.
Ei kannata käyttää Foodoraa, noissa tilanteissa rahojen palautus kestää päiväkausia, voi mennä parikin viikkoa.
Woltissa maksu menee sun tililtä vasta kun tilauksesi on hyväksytty, ei tule turhaa eestaas palauttelua. Ja jos tilauksessa on puutteita tai mitä tahansa huomautettavaa, hyvittävät todella kunnolla, ikinä ei jää paha mieli.