Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisin imetyspaikka

Vierailija
05.08.2008 |

Mikä on oudoin paikka jossa olette nähneet jonkun imettävän tai olette itse imettäneet?

Mä näin viimeks metrossa äidin, joka imetti koon puolesta yli vuoden ikäistä lasta, seisten. Sitten kun tuli oman asemansa kohdalle niin otti kärryt mukaan ja lähti pois, yhä imettäen!

Toinen paikka oli kaupunkiliikenteen bussi, istuen kyllä, mutta just sen välikön takana. Vauva oli tosi pieni.

Itse en noin vaarallisissa paikoissa imettäisi!

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa ei saisi etiketin mukaan paljastaa edes olkapäitä...

Vierailija
42/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis metrovaunun kyydissä, oli pitkä matka lentokentälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tissejäkään.

Jos nänni on harson ja vauvan alla paljaana niin so what, onhan se paljaana rintsikoiden, kauluspaidan ja villatakinkin alla, ja Jumala kyllä näkee.

Vierailija
44/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten käveltiin sivummalle ja imetin pyörätelineellä istuen. Ei mitenkään mukava asento mutta muksu sai syötyä.

Vierailija
45/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ravintolassa

b) kauppakeskuksen käytävällä

c) lääkärin odotustilassa

d) pikahampurilaispaikassa

e) kirkossa

f) työpaikan valintatilaisuudessa

g) autossa tosin, mutta ympärillä oli lähes sata miestä

Ainakin näissä...

Niin ja otan pullollisen maitoa mukaan, mutta aina se ei riitä

Vierailija
46/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

h) pieni kahvila joka oli täynnä raksamiehiä

Vierailija
47/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kummallisin? Mitä voitan? :D

Todellisuudessa, syrjässä siellä imetin, eikä kukaan kälyäni lukuunottamatta nähnyt tissistä vilaustakaan. Oli kuuma, vauvalla nälkä ja seremoniat jatkuivat vielä, joten ei päässyt muuallekaan syöttämään.

Vierailija
48/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin auton takapenkillä ystäväni ja hänen turvaistuimessa olevan lapsensa kanssa. En muista lapsen ikää, mutta ikää oli yli 2. Ystäväni avasi kauluspuseronsa, ojentautui ja tyrkkäsi kokonaan paljaan rintansa lapsen suuhun, lapsi edelleen istuen turvaistuimessa. Tunsin oloni vaivautuneeksi...

Tällä hetkellä asumme ulkomailla ja täällä vastaavaa näkee kaupassa. Vauva/lapsi on ostoskärryjen turvaistuimessa ja äiti on sen verran etukenoon kumartuneena, että pikkuinen saa lutkutettua maitoa. Näissä tapauksissa naisten rinnat ovat kaikkien nähtävissä. Vaivautuneena jälleen ja varon visusti enää toista kertaa vilkaisemasta tiettyyn suuntaan.

Vierailija
49/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä asumme ulkomailla ja täällä vastaavaa näkee kaupassa. Vauva/lapsi on ostoskärryjen turvaistuimessa ja äiti on sen verran etukenoon kumartuneena, että pikkuinen saa lutkutettua maitoa. Näissä tapauksissa naisten rinnat ovat kaikkien nähtävissä. Vaivautuneena jälleen ja varon visusti enää toista kertaa vilkaisemasta tiettyyn suuntaan.

[/quote]

Mulla menee kyllä nykyään täysin ohi silmien ja korvien noi meuhkaajat, jotka julkisesta imetyksestä valittavat. Jos mitään ei näy, niin kaikki häiritsevä tapahtuu ihan siellä teidän oman pään sisällä ja mä en teidän ajatuksille mitään voi.

Vierailija
50/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on ihan vaan SINUN ongelmasi, jos et kestä imettäviä äitejä. Kannattaa vähän harrataa itsetutkiskelua, ja miettiä, miksi se imettävä äiti on niin ällö. Ihan oikeasti,yritäpä päästä tuon ällötyksesi pohjille, jokuhan siihen on syynä.

PS: kaikille ei heru maitoa pumpulla, ja kaikki vauvat ei huoli pulloa ollenkaan. Pitäisikö tuollaisten vauvojen äitien pysytellä 6-12kk kotosalla?

Vierailija
51/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tissi ihan alkujaan ole olemassa sitä varten, että vauva sitä saisi imeä, ja sen avulla pysyisi hengissä? Eikö sinne tissiin sitä varten sitä maitoa muodostu, että vauva sitä saisi juoda?

Vierailija
52/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö avonaisissa paidoissa kulkevat isorintaiset naiset häiritse? eikö heidän pukeutumistyylinsä vie ruokahaluja? mun mielestä olis kiva jos naiset pukeutuis niin, ettei rintojen vako näy. imettävällä harvemmin näkyy pientäkään palaa paljasta ihoa.

Vierailija
53/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin se ajatus on mielestäni epämiellyttävä. Tai sitten olen vaan rajoittunut ja pidän korrektisti käyttäytyvistä ihmisistä=)

Vierailija
54/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitten keskellä ravintolaa, kaupassa tms. Tottakai voi jotain riepua heittää siihen päälle, mut en todellakaan huudata lasta, kun tilanteen voi heti näppärästi hoitaa...

Jos jotain se inhottaa, niin siitä vaan. Mä tiedän kyllä elämässä inhottavampiakin asioita kuin vauva joka syö.

Vierailija
55/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikkien muiden ihmisten pitää joustaa sen takia, että sinun pitää saada tehdä niinkuin itse haluat

Vierailija
56/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muunkaan ikäisiä sinne olla ajamassa. Suomi on muutenkin hirveän lapsikielteinen maa, asenteiltaan.

Vierailija
57/96 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, jotka imettävät muuallakin kuin kotona neljän seinän sisällä, EI KIINNOSTA teidän hyi-yök-etovaa -horinanne! Se on ihan helvetin sama mitä joku ventovieras mussuttaa, sillä kun oma vauva tarvitsee ruokaa se sitä myös saa. Voitte siis olla vaikka jo hiljaa, ketään ette saa lopettamaan tai edes häpeämään julkisella paikalla imettämistä.

Itse olen imettänyt kirkossa eikä edelleenkään kiinnosta, mitä muut siitä ajattelee.

Vierailija
58/96 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisella asenteeella varustettu mamma ei saa varmasti aikaan kuin veemäisiä lapsia....

Naisia, jotka imettävät muuallakin kuin kotona neljän seinän sisällä, EI KIINNOSTA teidän hyi-yök-etovaa -horinanne! Se on ihan helvetin sama mitä joku ventovieras mussuttaa, sillä kun oma vauva tarvitsee ruokaa se sitä myös saa. Voitte siis olla vaikka jo hiljaa, ketään ette saa lopettamaan tai edes häpeämään julkisella paikalla imettämistä.

Itse olen imettänyt kirkossa eikä edelleenkään kiinnosta, mitä muut siitä ajattelee.

Vierailija
59/96 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietenkin. Sinä, sinä, sinä ja sinun vauvasi

Tottakai kaikkien muiden ihmisten pitää joustaa sen takia, että sinun pitää saada tehdä niinkuin itse haluat

Vierailija
60/96 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuhka-aikaan. Omasta mielestä osasin sen kyllä tehdä niin, että mitään ei näkynyt, kukaan ei häiriintynyt. Lapsi oli peiton mutkassa.

Olipa erikoinen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi