Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisin imetyspaikka

Vierailija
05.08.2008 |

Mikä on oudoin paikka jossa olette nähneet jonkun imettävän tai olette itse imettäneet?

Mä näin viimeks metrossa äidin, joka imetti koon puolesta yli vuoden ikäistä lasta, seisten. Sitten kun tuli oman asemansa kohdalle niin otti kärryt mukaan ja lähti pois, yhä imettäen!

Toinen paikka oli kaupunkiliikenteen bussi, istuen kyllä, mutta just sen välikön takana. Vauva oli tosi pieni.

Itse en noin vaarallisissa paikoissa imettäisi!

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten oli reilu 1-v tyttö ja vastasyntynyt pikkusisko samassa ruokapöydässä. Syötin esikoista samalla kun vauva makasi pöydällä tyynyn päällä rinta suussa.

Ja olen imettänyt autossa lapsen ollessa turvaistuimessa, kun uni ei tullut muuten. Lapseni ei ole syönyt tuttia eikä pulloa ollenkaan.

Vierailija
22/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin miehen työhaastattelun aikana firman miesten pukuhuoneessa, haastattelijalla ei ollut avainta naisten pukuhuoneeseen.

Mies sai työpaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. paljon kirkossa käyvä ja siellä paljon imettäviä äitejä näkevä

Vierailija
24/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikassa ei siis vikaa, mutta juttelimme äidin kanssa niitä näitä, tyttö oli varmaan 2v. puhuikin jotain ja alkoi kiukuttelemaan. Äiti otti tytön rattaista ja alkoi imettämään tätä isoa tyttöä siinä minun vieressäni. Se oli jotenkin kummallinen tilanne.

Vierailija
25/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi kummallisin? Omasta mielestä ei varmaan mikään ole kummallinen,

mutta en tykkää imettää kovin julkisessa ja likaisessa paikassa jossa herättää liiaksi ihmetystä ja missä on juoppoja, narkkareita, ja jossa ei muuten ole turvallista olla kauaa aikaa imetti tai ei. Liikennevälineessä seisaaltaan tai kummallisessa asennossa ei myöskään ole turvallista, mutta joskus olen mieluummin valinnut "pikkuhörpyt" kuin puolen tunnin huudatuksen.

Vierailija
26/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselijoita oli ruuhka-aikaan ainakin paljon

Vierailija
27/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella lumipyryn keskellä autossa, valtatien levähdyspaikalla johon hyvä kun kinosten läpi päästiin. Siellä takapenkillä imetin ja pääsimme jatkamaan matkaa, pysähdystä edelsi puolen tunnin korviahuumaava huuto...

Vierailija
28/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä on sopivan lämpöisenä muuten mukana. Missä sitä joka paikassa edes lämmität pienelle.

Vierailija
29/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin vaikeaa pumpata pulloon maitoa valmiiksi? Mikään ei ole niin ällöttävää kuin julkisesti imettävä äiti! Ok, puistot tms menee, mutta en voi sietää esimerkiksi kahvilassa/ravintolassa imettäviä äitejä. Menee ruokahalut heti.

Vierailija
30/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pumpattu maito säily lämpimässä; miksi vauvalle pitäisi antaa huonoa tavaraa kun on ehtaa tuorettakin tarjolla.

Vierailija
31/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotat niitä imettäviä äitejä ravintolassa kun he imettävät? Keskity omaan seurueeseesi ja omaan ruokalautaseen niin elämä helpottuu hetkessä.

Vierailija
32/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotat niitä imettäviä äitejä ravintolassa kun he imettävät? Keskity omaan seurueeseesi ja omaan ruokalautaseen niin elämä helpottuu hetkessä.

Vierailija
33/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, ymmärrän sen että lapsi tarttee ruokaa säännöllisin väliajoin. Mutta imettämään VOI mennä myös vähä syrjemmäksi. EI ravintolassa pöydässä tms.

Vierailija
34/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tuota imetystapahtumaa oikeasti viitsi tehdä siellä naistenvessan pytyllä istuen. Se vasta kuvottavaa onkin.

Pyydän, että suvaitsette imettämisen muissakin paikoissa ja toivon, että imettäjät ottavat muut huomioon esim. jonkinlaisen peittävän liinan avulla. Näin saadaan molemmat osapuolet tyytyväiseksi ja samalle se nälkäänsä huutava vauvakin, joka ei tiedä huutavansa väärässä paikassa ja väärään aikaan.

Vierailija
35/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse en ainakaan, enkä tiedä ketään muutakaan. Ujutan tissin sillä tavalla suuhun että sitä saa kyllä todella tuijottaa ja läheltä, jotta jotain paljasta pintaa havaitsisi.

Ehkäpä sinä saatkin jotain ihme kiksejä siitä että tuijottelet toisten tissejä ja sitten valitat siitä :D?

Vierailija
36/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, ymmärrän sen että lapsi tarttee ruokaa säännöllisin väliajoin. Mutta imettämään VOI mennä myös vähä syrjemmäksi. EI ravintolassa pöydässä tms.

Vierailija
37/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut se ajatus siitä häiritsee. Sitä paitsi vauvat syö aika äänekkäästi=)

Ei tartte hermostua=) Eikä sanoo pervoksi, itse taidat olla kun luulet et kaikki TUIJOTTAA sua

Vierailija
38/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aulassa.. Olisi ollut kohteliaampaa mennä vessaan tai vähän syrjempään. Mielestäni imetys ei kuulu kyseiselle paikalle.

Imetin miehen työhaastattelun aikana firman miesten pukuhuoneessa, haastattelijalla ei ollut avainta naisten pukuhuoneeseen.

Mies sai työpaikan.

Vierailija
39/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti alkoi imettämään sitä ihan pokkana siinä, kun yritin selvittää työasioita heidän kanssaan. Mun oli pakko pyytää häntä menemään WC:hen.

Vierailija
40/96 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin julkinen imetys?? No, mä keksin kyllä monta PALJON ällöttävämpää asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi