Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenny Rostain kertoo, miten sai vihiä, että treffiseuralaiset olivatkin varattuja – puolet deiteistä salasivat parisuhteensa

Vierailija
06.02.2021 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007785256.html

Naisen logiikka, osa 83746559

Miehenä kysyn: mitä väliä sillä on jos treffikumppani on varattu, jos hän avoimesti kertoo tapailevan useita miehiä yhtäaikaa eikä halua parisuhdetta? En ymmärrä.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutusta lainattua:

Hän kertoo viehättyvänsä vahvoista persoonista, poikkeuksellisen älykkäistä ja lahjakkaista ihmisistä.

– Heidän mielensä kiehtoo minua. Valitettavasti hälytysmerkit kulkevat usein käsi kädessä näiden piirteiden kanssa.

Hälyttävää on, jos toinen antaa alusta asti ylenpalttisesti huomiota ja rakentaa pilvilinnoja yhteisestä tulevaisuudesta. Samoin, jos heti vaaditaan sitoutumaan ja olemaan tilivelvollinen kaikista menoista.

Näitä varoitusmerkkejä Jenny on viime vuosien aikana oppinut tunnistamaan.

Jenny täällä itse pumppaa ketjua ylös, että saa näkyvyyttä uudelle kirjalleen.

Läpinäkyvää.

Ellet SINÄ olisi kommentissasi maininnut Jennyn uutta kirjaa, niin en olisi edes tiennyt koko asiasta. Viestisi ansiosta menin ihan varta vasten etsimään kirjan netistä. Teit siis ihan tse ilmaista markkinointityötä Jennyn kirjalle pumppaamalla ketjun ylös omalla viestilläsi. Samoin teen ilmaismarkkinointia minä nyt tällä viestilläni, mutta minäpä teenkin sen oikein mielelläni, koska Jenny Rostain vaikuttaa jutun perusteella huipputyypiltä, jolle toivon vain kaikkea hyvää.

Vierailija
62/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaunis nainen tarvitsee parittavia ystäviä ja tuttuja? Jos aloite ei tule Jennyltä vaan ystävät ehdottavat poikkeusyksilöitä, ottaako mies välttämättä aivan vakavasti koko tapailun aloittamisen?

"Hei, mulla olis yks tosi kaunis ystävä, joka pitää sunlaisista miehistä. Haluatko tutustua siihen?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelu omasta parisuhdetilanteestaan on väärin, mutta mistä tällaisia edes löytää?

"– Haavekuvia yhteisestä tulevaisuudesta rakentaneet henkilöt ovat väittäneet, että se olenkin minä, joka odottaa liikaa. Kun kerroin yhdelle miehelle kuulleeni ystävältäni hänen elämäntilanteestaan, hän sanoi, ettei tuollaisia ystäviä kannata pitää elämässään.

Kerran miehen kotona oli vaatehuone täynnä naisen vaatteita, mutta tämä ei silti myöntänyt suhdetta."

Voihan mies tosin olla transvestiitti. Kävisi järkeen kirjailijaa tapaillessa. Mikä onkaan totuus?

Anteeksi mitä? :'D Miten kirjailijan ammatti liityy tuohon? 

Että voi olla ajatteleva ja monenlaisissa piireissä liikkuva ihminen. Tai kehollinen.

Vierailija
64/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kirjan aihe? Kun jääkiekkoilija on kaluttu loppuun. Tuosta transusta voisi irrota juttua yhteen kirjaan.

Vierailija
65/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksesta: monellako täällä ystävät tai tutut tutustuttavat teitä treffikumppaneiksi kelpaaviin työkavereihinsa tai muihin tuttuihinsa? Myös sellaisiin, joiden yksityiselämästä eivät edes juuri ole perillä? Kutsutaanko ihmisten sekalaisia ystäviäkin mukaan tapaamisiin?

Jos jonkun ystävä on eri alalta, suhtaudutaanko häneen työtutun ystävänä vai vieraana, kiinnostavana ihmisenä, treffikumppaniehdokkaana vai jonain muuna? Vaihteleeko suhtautuminen ja millaisten seikkojen perusteella?

Vierailija
66/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhake koko eukko.

Perustaa uransa siihen, että oli parisuhteessa jonkun aivovammaisen jäkiksenpelaajan kanssa ja otti siltä pataan.

No, saavutus tuokin.

Vierailija
67/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se Jenny, joka seurusteli monta vuotta Olli Saarelan kanssa? Valittelivat julkisuudessa, miten poliisi vainoaa Ollia?

Vierailija
68/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteli väkivaltaisen narsistin kanssa jenkeissä, sitten juopottelevan Olli Saarelan kanssa, sitten aivovamman vuoksi tunnekylmän jääkiekkoilijan kanssa. On itse raitistunut alkoholisti, bipolaari, toipunut anorektikko ja vaikka mitä muuta. Elänyt vaikean elämän ja tehnyt traumoistaan uran. Välillä hankkii vähän lisää traumoja rakastumalla uuteen "huippulahjakkaaseen poikkeusyksilöön" eli kusipäähän.

Vierailija
69/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain äärimmäisen harvoin Jenny on tehnyt itse aloitteen tapailusta. Hän arvelee, että kohtaa siitä syystä edelleen usein samantyyppisiä, hyvin voimakkaita persoonia. Vain sellaiset ihmiset tuntuvat uskaltavan lähestyä rakkaudesta ja pettymyksistä avoimesti puhuvaa naista.

Jenny itse saattaisi nykyisin valikoida toisenlaista treffiseuraa.

– Tässä on minulla ehkä korjauksen paikka, hän virnistää"

Jännät kiinnostaa. Sinänsä surullista; nainen kertoo avoimesti huonoista kokemuksistaan miesten kanssa, surkeasta miesmaustaan ja siitä, miten hän edelleen ylläpitää surkeaa miesmakuaan. Koko elämä pyörii miesten ja parisuhteen ympärillä. Päätä seinään kerta toisensa jälkeen. Ei tuo ole mitään muuta kuin läheisriippuvuutta ja tyhmyyttä.

Vierailija
70/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny on mun miehen työkaveri. :D

Vierailija
71/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja kokemuksia ja käräytän aina nämä ukkomiehet. Helppo facebookista etsiä vaimo ja laittaa viestiä!

N34

Vierailija
72/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jenny kertoi jutussa tapailevansa nykyään lähinnä tuttujen kautta tavattuja, tein aiheesta kyselyn. Miten sinä tapaat joidenkin tuttuja vai tapaatko, ja missä se yleensä tapahtuu? Kyselyyn voi hyvin vastata myös työkuvioita ajatellen.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4040635/tapaatko-usein-ystaviesi-ja-tut…

Tapaamisen voi ymmärtää miten haluaa, joko ensimmäistä kertaa tutun kautta jonkun kohdatessa tai kun on osunut paikkaan, jossa tuttu ja hänen tuttunsa ovat. Alle voi kommentoida.

Täysin tuntemattomiakin voi kohdata tuttujensa kautta tai kanssa, mutta silloin ovat kaikille uusia tuttavuuksia, eivät ystävän tai tutun kautta kohdattuja heidän tuttujaan.

Vierailija
73/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny on mun miehen työkaveri. :D

Missä Jenny on töissä? Luulin että hän vain kirjoittaa.

Vierailija
74/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samoja kokemuksia ja käräytän aina nämä ukkomiehet. Helppo facebookista etsiä vaimo ja laittaa viestiä!

N34

Olisinpa ollut facebookissa...

Kukaan ei kertonut minulle mitä oli käynnissä. 

:(

Vierailija
75/102 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun useita tapailevan pitäisi saada kaikki miehensä sinkkuina? Mikä oikeus Jennyllä olisi ylläpitää jotain ihme haaremia vapaita miehiä?

Muuten ihan kiinnostava pointti, että varattujen miesten ja Jennyjen kaltaisia ilmeisesti liikkuu parisuhdemarkkinoilla.

Mitä ihmeen haaremia? Kai ymmärrät, että sinkkuna voi tapailla useita miehiä, vaikka heitä ei tapaile samanaikaisesti vaan yhtä kerrallaan. 

Minulle ainakin tuonnjutun perusteella tuli kuva että jennyllä on suunnilleen joka viikonpäivälle eri deittikumppani. Ja tuskin he vain kahvilla käyvät kerta toisensa jälkeen vaan kyllä siinä pakarat paukkuu.

Vierailija
76/102 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jenny on vastuullinen ja käyttää kondoomia. Ikävä ukkomiesten viedä tuliaisia kotiin.

77/102 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Jenny Rostain vaikuttaa aika erikoiselta tapaukselta. On tilittänyt epäonnistuneita suhteitaan vuosien varrella monessa naistenlehdessä.

Noin nätillä naisella luulisi olevan saumaa saada hyvä puoliso, mutta ei näköjään. Ulkonäkö ei tosiaankaan takaa onnea!

🇺🇦🇮🇱

78/102 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhake koko eukko.

Perustaa uransa siihen, että oli parisuhteessa jonkun aivovammaisen jäkiksenpelaajan kanssa ja otti siltä pataan.

No, saavutus tuokin.

Se jääkiekkoilija ei ollut se väkivaltainen ex, josta Jenny on kertonut julkisuudessa.

Itse asiassa, ettei vaan Olli Saarela olisi ollut se väkivaltainen? Koska hänen kanssaan Jenny tosiaan seukkasi ennen sitä kiekkoilijaa?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
79/102 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että Jennyn kanssa olisi ihana suorittaa yhdyntä.

Vierailija
80/102 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossahan sanotaan, että NYT treffailee useita samaan aikaan, mutta aiemmin kun ei näin tehnyt, paljastui usein että se yksi ainut deittailukumppani ei edes ollut sinkku. Ymmärsitkö ihan tahallaan väärin vai onko miehillä joku tarve vääristellä kaikkea itselle mahdollisimman edulliseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi