Jenny Rostain kertoo, miten sai vihiä, että treffiseuralaiset olivatkin varattuja – puolet deiteistä salasivat parisuhteensa
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007785256.html
Naisen logiikka, osa 83746559
Miehenä kysyn: mitä väliä sillä on jos treffikumppani on varattu, jos hän avoimesti kertoo tapailevan useita miehiä yhtäaikaa eikä halua parisuhdetta? En ymmärrä.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Jutusta lainattua:
Hän kertoo viehättyvänsä vahvoista persoonista, poikkeuksellisen älykkäistä ja lahjakkaista ihmisistä.
– Heidän mielensä kiehtoo minua. Valitettavasti hälytysmerkit kulkevat usein käsi kädessä näiden piirteiden kanssa.
Jenny varoo kuitenkin tarkkaan, ettei yleistä. Toki älykkäiden menestyjienkin joukossa on myös paljon hyviä ihmisiä.
Hälyttävää on, jos toinen antaa alusta asti ylenpalttisesti huomiota ja rakentaa pilvilinnoja yhteisestä tulevaisuudesta. Samoin, jos heti vaaditaan sitoutumaan ja olemaan tilivelvollinen kaikista menoista.
Näitä varoitusmerkkejä Jenny on viime vuosien aikana oppinut tunnistamaan.
Joten pidetäänpä nämä hälytysmerkit mielessä siellä deittiviidakossa seikkaillessa!
Vierailija kirjoitti:
Jutusta lainattua:
Hän kertoo viehättyvänsä vahvoista persoonista, poikkeuksellisen älykkäistä ja lahjakkaista ihmisistä.
– Heidän mielensä kiehtoo minua. Valitettavasti hälytysmerkit kulkevat usein käsi kädessä näiden piirteiden kanssa.
Hälyttävää on, jos toinen antaa alusta asti ylenpalttisesti huomiota ja rakentaa pilvilinnoja yhteisestä tulevaisuudesta. Samoin, jos heti vaaditaan sitoutumaan ja olemaan tilivelvollinen kaikista menoista.
Jenny täällä itse pumppaa ketjua ylös, että saa näkyvyyttä uudelle kirjalleen.
Läpinäkyvää.
mutta on hänellä suuri kaveripiiri...
Onko tämä ä m m ä leipomoalalla? Täällä Turussa ainakin on Rostainin pullatehdas.
Mitäs meni joku pösilö tekemään aloituksen tästä. Tietenkin täällä naisvaltaisella palstalla nostetaan jutusta esiin ne kohdat, jotka ovat naisille tärkeimpiä! Esimerkiksi juurikin nuo varoitusmerkit!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meni joku pösilö tekemään aloituksen tästä. Tietenkin täällä naisvaltaisella palstalla nostetaan jutusta esiin ne kohdat, jotka ovat naisille tärkeimpiä! Esimerkiksi juurikin nuo varoitusmerkit!
Eli se on varoitusmerkki jos mies ihastuu naiseen ekoilla treffeillä ja haluaa yhteisen tulevaisuuden?
Ainakaan minä en ole sellainen nainen jota piilotellaan muilta
Kyllä heti rakkauttaan vannovat Ivan todennäköisesti narsisteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se on varoitusmerkki jos mies ihastuu naiseen ekoilla treffeillä ja haluaa yhteisen tulevaisuuden?
Onko täällä sanottu, että se on varoitusmerkki jos mies ihastuu naiseen ekoilla treffeillä ja haluaa yhteisen tulevaisuuden? Missä kohtaa näin lukee, en löydä.
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa toisinpäin:
Pertti kertoo treffailevansa nyt avoimesti useampia naisia ilman sen kummempia tavoitteita.
Joulukuussa Pertti nosti Instagramissa esiin ikävän ilmiön, johon on deittaillessaan törmännyt: moni nainen valehtelee olevansa vapaalla jalalla, vaikka on todellisuudessa parisuhteessa. Tällaisia tyyppejä on Pertin arvion mukaan ollut jopa puolet hänen treffikumppaneistaan.
Niin? Mikähän tämän pointti on? En ihan ymmärrä koko ketjun pointtia. kovasti tässä nyt ollaan jostain tuohtuneita, mutta en kyllä yhtään ymmärrä mistä. Valitettava totuus nyt vain on, että jotkut pettävät parisuhteissaan. Tämä vain kannattaa pitää mielessään ennen kuin ihastuu ventovieraaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa nyt vielä varoitusmerkit, jotka Jenny Rostain jutussa mainitsee, niin tulee kaikille selväksi:
* ylenpalttisen huomion antaminen
* pilvilinnojen rakentaminen yhteisestä tulevaisuudesta
* vaatimus sitoutua heti
* vaatimus olla tilivelvollinen kaikista menoista
Lisäksi hän kertoo viehättyvänsä vahvoista persoonista, poikkeuksellisen älykkäistä ja lahjakkaista ihmisistä sekä toteaa, että valitettavasti hälytysmerkit kulkevat usein käsi kädessä näiden piirteiden kanssa.
Miksi jonkun useita tapailevan pitäisi saada kaikki miehensä sinkkuina? Mikä oikeus Jennyllä olisi ylläpitää jotain ihme haaremia vapaita miehiä?
Muuten ihan kiinnostava pointti, että varattujen miesten ja Jennyjen kaltaisia ilmeisesti liikkuu parisuhdemarkkinoilla.
Valehtelu omasta parisuhdetilanteestaan on väärin, mutta mistä tällaisia edes löytää?
"– Haavekuvia yhteisestä tulevaisuudesta rakentaneet henkilöt ovat väittäneet, että se olenkin minä, joka odottaa liikaa. Kun kerroin yhdelle miehelle kuulleeni ystävältäni hänen elämäntilanteestaan, hän sanoi, ettei tuollaisia ystäviä kannata pitää elämässään.
Kerran miehen kotona oli vaatehuone täynnä naisen vaatteita, mutta tämä ei silti myöntänyt suhdetta."
Voihan mies tosin olla transvestiitti. Kävisi järkeen kirjailijaa tapaillessa. Mikä onkaan totuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä sanottu, että se on varoitusmerkki jos mies ihastuu naiseen ekoilla treffeillä ja haluaa yhteisen tulevaisuuden? Missä kohtaa näin lukee, en löydä.
Todellakin olisi. Jos mies muutaman tunnin tuntemisella ilmoittaisi haluavansa elää loppuelämänsä kanssani niin pitäisin häntä joko epätoivoisena, jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteesta, tai pelimiehenä joka kuvittelee, että tuolla tavalla saa seksiä naiselta. Tai pahimmassa tapauksessa hän olisi persoonallisuudeltaan sellainen, että hän itsekin uskoisi näihin salamarakastumisiin, joita hänelle epäilemättä elämän varrella olisi kertynyt paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun useita tapailevan pitäisi saada kaikki miehensä sinkkuina? Mikä oikeus Jennyllä olisi ylläpitää jotain ihme haaremia vapaita miehiä?
Muuten ihan kiinnostava pointti, että varattujen miesten ja Jennyjen kaltaisia ilmeisesti liikkuu parisuhdemarkkinoilla.
Mitä ihmeen haaremia? Kai ymmärrät, että sinkkuna voi tapailla useita miehiä, vaikka heitä ei tapaile samanaikaisesti vaan yhtä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän tuon jutun niin, ettei Jenny halua miestä, joka on parisuhteessa. Se ei tarkoita etteikö miehillä saisi olla muita samanlaisia tapailukumppaneita kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu omasta parisuhdetilanteestaan on väärin, mutta mistä tällaisia edes löytää?
"– Haavekuvia yhteisestä tulevaisuudesta rakentaneet henkilöt ovat väittäneet, että se olenkin minä, joka odottaa liikaa. Kun kerroin yhdelle miehelle kuulleeni ystävältäni hänen elämäntilanteestaan, hän sanoi, ettei tuollaisia ystäviä kannata pitää elämässään.
Kerran miehen kotona oli vaatehuone täynnä naisen vaatteita, mutta tämä ei silti myöntänyt suhdetta."
Voihan mies tosin olla transvestiitti. Kävisi järkeen kirjailijaa tapaillessa. Mikä onkaan totuus?
Anteeksi mitä? :'D Miten kirjailijan ammatti liityy tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän tuon jutun niin, ettei Jenny halua miestä, joka on parisuhteessa. Se ei tarkoita etteikö miehillä saisi olla muita samanlaisia tapailukumppaneita kuin hän itse.
Näin jokainen normaaliälyinen tämän ymmärtää. Sinkkumiehiä kyllä riittää, miksi parisuhteessa olevien pitää päästä samaan haaremiin tunkemaan sinkkua teeskennellen. Jos Jenny haluaa tapailla vain sinkkuja, hänellä on täysi oikeus siihen, hemmetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa aapee kovin seksifixautunut, ei se seksi ole treffailussa pointti. Pitää kyllä treffailla pitkän ajan ennen kuin seksi tulee kyseeseen. Siinä kyllä karsiutuu lierot
Taidat itse olla seksifixautunut, ei Ap mainitse avauksessaan seksiä ollenkaan.
Mikä se motiivi on sitten treffata varattuja ihmisiä?
Jutusta lainattua: