Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas raksaduunarit lähikaupassa yskimässä ilman maskeja

Vierailija
06.02.2021 |

Ihan uskomatonta touhua. Asia on ollut tapetilla monta monituista kertaa, mutta nämä joko yksinkertaisuuttaan tai keljumaisuuttaan eivät pidä maskeja vaan tunkevat hirveällä laumalla pieneen kauppaan yhtäaikaa. Pk-seudulla tämä kokemus. Turhauttaa, eikä kauppiaskaan uskalla näköjään sanoa mitään. Raksalla ei vissiin nykypäivänä enää ole sielläkään mitään työnjohtajaa, joka antaisi määräyksiä tai sitten häntä ei totella. Tiedän miltä raksalta nuo on, minne voi valittaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä myös. Puhuvat yleensä naapurimaiden kieliä ( ei ruotsi)

Vierailija
42/48 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te maskipäiset urpot voisitte opetella ymmärtämään että edelleen tärkeintä on käsihygienia ja etäisyydet. Vai luuletteko että se maski oikeuttaa teitä ohittamaan sen kaupan tuulikaapissa olevan käsidesin ja tulemaan kädet paskaisena hönkimään toisten niskaan? Maski hyvin kaikki hyvin, niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin!

Vierailija
44/48 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä raksamiehillä ole työaikaoja?

Minä käyn kaupassa silloin kun oletan raksamiesten ja muidenkin maskittomien olevan töissä.

Vierailija
45/48 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhka-aikaan metrossa, se ainut köhijä ja maskiton oli ylläri ylläri raksalta tulossa. Kiitti vaan.

Vierailija
46/48 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niillä raksamiehillä ole työaikaoja?

Minä käyn kaupassa silloin kun oletan raksamiesten ja muidenkin maskittomien olevan töissä.

ne pitää taukonsa kaupoissa, kioskeissa ja metroasemalla. Ei pidä maskia eikä turvaväliä.

Vierailija
47/48 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että heidän lapsensa eivät käytä kouluissa maskeja. Kertovat ihan opellekin, että kotona on sanottu, että maskit on turhia. Sama juttu myös työssä käymättömien vieraskielisten jälkikasvulla. Eikä yhtään haittaa, että kaikki muut luokassa laittaa maskin nassuun, kun ope niitä ilmaisia maskeja joka tunnin alussa tyrkyttää.

Kouluissa ei edelleenkään ole maskipakkoa. Lapset saavat ihan itse päättää, pitävätkö maskia vai eivät. Lapsella on oikeus päättää omasta ruumiillisesta koskemattomuudestaan, joten turhaan kiukuttelet ja painostat.

Maskin käyttäminen on suositus, jota kenenkään ei ole pakko noudattaa.

Vierailija
48/48 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vältän lähikauppaani juuri näiden raksatyyppien takia. Ei auta yhtään hymistelyt kyläkauppiaasta tai lasten koristelemasta joulukuusesta. Onneksi voin valita, minne rahani kannan. Kaikki eivät voi, mikä on paha.