Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asian suhteen sinulla ei riitä empatiaa? -peukutusketju

Vierailija
05.02.2021 |

Monet ovat empaattisia, mutta joidenkin asioiden kohdalla empatiaa ei enää riitä. Mikä on sinulle tällainen asia. Peukku ylös, samaa mieltä. Peukku alas, eri mieltä. Yksi asia per viesti. Ap aloittaa.

Minulla ei riitä empatiaa heille, jotka ovat tietoisesti työttömänä ilman kunnon syytä. Eri asia, jos on joku sairaus tai vastaava, jonka vuoksi töihin ei kykene, mutta nämä "tuilla pystyy ihan hyvin elämään ja eikä huvita käydä töissä" -tyypit ei saa empatiaani.

Ap

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, joiden lapsilla 3 eri isää tai enemmän.

Miehille, jotka siittävät holtittomasti lapsia sinne tänne.

Vierailija
102/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhaa moralisointia. Jos äiti on vastuullinen ei isien lukumäärällä ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten pahoinpitelijöille ja rääkkääjille. Myös henkinen väkivalta.

Vierailija
104/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhaa moralisointia. Jos äiti on vastuullinen ei isien lukumäärällä ole väliä.

Vierailija
105/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka hankkivat eläimiä mutteivät perehdy millään lailla siihen mitä ovat ottaneet tai miten sitä tulisi hoitaa. Ykkösinhokkejani lyttykuonoiset, kääpiörotuiset  ja muut voimakkaasti ulkonäköpainoitteisesti jalostetut (koskee sekä kissoja, koiria, kaneja että hevosia). Hyvänä kakkosena oloneuvoksiksi hankitut hevoset, jotka lihotetaan ruokinnalla ja sitten saavat kaviokuumeen (ja/tai nivelvaivoja), joka on kivuliampia sairauksia mitä hevosella voi olla. Näiden omistajat poikkeuksetta ihmettelevät mistä se on tullut, vaikka kaikki jotka hevosista yhtään mitään tietävät näkevät jo kilometrin päästä että vapaata heinää syövä koni muistuttaa enemmän virtahepoa kuin juoksemaan luotua eläintä.

Vierailija
106/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikalapsille

ilmiannettu seksistisenä vihapuheena

Vierailija
107/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille feministeille jotka itkevät miten naisia sorretaan. Naisilla on juuri se paikka maailmassa mihin he ovat itse itsensä pistäneet. Jos joka asiasta valitat etkä tee asioiden eteen mitään niin tilanne on se mikä se on. Mutta jos esim. työelämässä hoidat tonttisi etkä valita ja äksyile ja näytät todelliset kykysi niin kas vaan pääset urallasi eteenpäin ja saat sitä palkkaa mitä sinun kuuluukin saada. Minulla on esimiehenä tällainen nainen jota arvostan suuresti samoin oma vaimoni on edennyt työelämässä ja saa hyvää palkkaa myös omasta mielestään eikä missään vaiheessa hänen suustaan ole kuulunut mitään asiaa joka viittais feminismiin. Eli feministit lopettakaa ainainen narinanne, käärikää hihat ja ryhtykää työhön niin, että näytätte tässä maailmassa teoillanne mihin kuulutte eikä vetoamalla mihinkään feminismiin.

lisäksi femãcot eivät ole huomaavinaankaan, miten islam sortaa naisia. Kannattavat muka tasa-arvoa, vtut...

Vierailija
108/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomille jotka levittävät tai saavat koronan.

Vierailija
109/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille feministeille jotka itkevät miten naisia sorretaan. Naisilla on juuri se paikka maailmassa mihin he ovat itse itsensä pistäneet. Jos joka asiasta valitat etkä tee asioiden eteen mitään niin tilanne on se mikä se on. Mutta jos esim. työelämässä hoidat tonttisi etkä valita ja äksyile ja näytät todelliset kykysi niin kas vaan pääset urallasi eteenpäin ja saat sitä palkkaa mitä sinun kuuluukin saada. Minulla on esimiehenä tällainen nainen jota arvostan suuresti samoin oma vaimoni on edennyt työelämässä ja saa hyvää palkkaa myös omasta mielestään eikä missään vaiheessa hänen suustaan ole kuulunut mitään asiaa joka viittais feminismiin. Eli feministit lopettakaa ainainen narinanne, käärikää hihat ja ryhtykää työhön niin, että näytätte tässä maailmassa teoillanne mihin kuulutte eikä vetoamalla mihinkään feminismiin.

lisäksi femãcot eivät ole huomaavinaankaan, miten islam sortaa naisia. Kannattavat muka tasa-arvoa, vtut...

Ainakin islamistisortajalla on ihanat nappisilmät, kuten sillä Iranin laskuun työskentelevällä demarivihapuhujalla.

Feministi näkee kehitysmaalaisen sällin itsensä tapaa valkoisen miehen patriarkaalisen riiston uhrina, joka pitää pelastaa ja jota pitää paapoa. Ruokkivan käden pureminen tulee feministille yleensä yllätyksenä.

Vierailija
110/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivat vanhemmat valittelevat hankalaa ADHD-lasta. Itse ovat sen tupakoinnillaan aiheuttaneet. Sille lapselle mulla kyllä riittää sääliä.

Vierailija
111/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvät ihmiset, jotka tienaavat vähintään 1500e nettona kuussa ja valittavat kun ei ole varaa mihinkään. Varsinkin jos on hyväpalkka ja taloudessa toinen yhtä hyväpalkkainen.

Mulla on yksi tällainen kaveri. Parisuhteessa, molemmilla vakituiset työt ja palkasta jää käteen molemmille 2500-3000e, asuvat yhdessä ja jakavat kulut. Usein valitti että ei ole rahaa ikinä mihinkään. Aina tuntui olevan vain muutama kymppi tilillä viikkoa ennen palkkaa. Valitusvirsien jälkeen kysyin että kuinkas nyt noin? No oli laskuja ja säästötilille meni 1000e suoraveloituksena. Käytiin juuri miehen kanssa 3 viikkoa lomalla Lapissa ja 2 viikkoa oli palkatonta lomaa.

Kun olin työtön sinkku niin oli pakko sanoa että älä valita minulle vaan muille.

No just joo, 1500 euroa nettonako on paljon?

Otetaan esimerkki, että asuu vaikka pääkaupunkiseudulla, kuten yli miljoona suomalaista.

Vuokra kaksiosta on järjestään 900 euroa ellei saa kaupungin vuokra-asuntoa.

Bussikortti: 65 euroa/kk tai jopa yli 100 euroa/kk jos tarvitsee ABC-alueen kortin

Ruokailut työpaikalla: 40-100 euroa/kk ilman omilla eväillä, tässä ei edes lounasravintoloissa syömistä

Vaikka asuisi kaksin niin ei tosta jää kuin 1000 euroa/kk käteen/hlö, saati jos yksin niin se on 500 euroa/kk/hlö ja tuosta myös puuttuu kaikki laskut, kuten sähkö, puhelin jne. Lisäksi työt vie tosi ison osan päivästä, kun mä olin töissä niin 10 tuntia matkoineen. Heräsin klo 7, lähdin kotoa klo 8, olin kotona klo 18.

Ei kannata kadehtia!

Mä olen nyt työttömänä ja näen tämänkin puolen, mutta en todellakaan ole kateellinen jos joku tienaa kokopäivätyössä 1500 euroa käteen. Se ei ole paljon!

Vierailija
112/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit ja kun niillä menee niin huonosti

Vierailija
113/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa lapselle ei ostettu omenaa koska ne ovat kalliita, mutta kaljaa oli kärry puolillaan.

Äidille ostettiin monta pulloa siideriä, mutta lapsi ei saanut pyytämäänsä pientä karkkia koska ei ole karkkipäivä.

Tuosta ensimmäisestä samaa mieltä, mutta toinen periaate on ihan hyvä. Mielestäni ei tarvitse ostaa karkkia jos ei ole karkkipäivä.

Vierailija
114/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaville , tupakoijille ja alkoholisteille, jotka vinkuvat elämäntapojensa aiheuttamista sairauksista, mutta eivät ole valmiita tekemään tarvittavia muutoksia. Kivempi vaan valittaa kun on diabetes, aso ja keuhkoahtauma.

Vierailija
115/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä lapsiperheillä ratsastaminen, ei kiinnosta jos purjo ei saa suksia tänä talvena. Itsepähän ovat lapset köyhyyteen tehneet, kyllä ne elossa pysyy ilman suksiakin. Ja suomessa ei oikeasti edes ole köyhiä jos vertaa vaikka kehitysmaihin.

Vierailija
116/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti perhesurmaaja.

Vierailija
117/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisten paapominen. Esimerkiksi näille Koskelan sadisteille ei riitä minkäänlaista sympatiaa, olipa heidän taustansa minkälainen vain.

Vierailija
118/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka vedetään vastuuseen sanoistaan ja teoistaan uhriutuvat.

Vierailija
119/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu empatiaa rikkaille teknologia johtajille vaikka niille tulisi paha sairaus kuten Elon Musk ja Bill Gates 

Haluavat vaan huonoilla keinoilla vähentää ihmisiä maapallolta ja laittaa mikrosirut ihmisille jolla voi maksaa ostokset entistä  helpommin mutta samalla ihminen on kuin kone eli vaarassa vakoilulle ja hakkeroinnille

Vierailija
120/167 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki menee sen edelle, että on saatava itselle huumausaineita.

Eikö tämä ole nimenomaan hyvä asia? Yleensä päihderiippuvaisilla asia on juuri päinvastoin eli huumausaineiden saaminen menee kaiken muun edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan