Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä? Kunta ei myönnä vuoropäiväkotipaikkaa

Vierailija
05.02.2021 |

Olen itse vuorotyössä, puoliso ei. Mutta hänellä on kuitenkin aika epäsäännölliset työajat työn luonteen vuoksi vaikka virallisesti työaika on virka-aika ja siihen päälle liukuma klo 07-20. Kunta ei myönnä paikkaa vuoropäiväkotiin ellei molemmat ole vuorotyössä eli me emme saaneet paikkaa. Päiväkodin normaalit aukioloajat ei kuitenkaan riitä meille eikä meillä ole mitään mummoja ja kummeja hoitamaan lasta eikä rahaa palkata monena iltana viikossa ulkopuolista lastenhoitajaa. Työnantajan kanssa meistä kumpikaan ei ole saanut neuvoteltua niin, että oltaisiin vain virka-aikaan töissä.

Olen muutenkin aika uupunut ja puoliso myös eikä ajatus nyt kulje selvästi. Osaisiko joku viisas nyt neuvoa?

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen puolen työnantajia ovat myös seurakunnat ja pankit.

Pankit eivät todellakaan ole julkisen puolen työnantajia.

En ihmettele ihmisten valittamista pankkipalveluista jos oletus todellakin on tällainen.

Vierailija
222/223 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyydy. Nosta meteli. Soita päivähoidon johtajalle, aluhallintovirastoon, ministeriöön jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ympärivuorokautisessa päiväkodissa töissä ja se oli kyllä raain paikka lapsen kannalta noin niin kuin hoitopaikkana.

Pakko tietysti olla sellainenkin systeemi.

Monesti miettinyt siellä hoitamieni lasten elämää. Ja tulevaisuutta...