Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämänne olisi miehenä helpompaa?

Vierailija
04.02.2021 |

Usein valitetaan, että miehillä on liian helppoa.

Kommentit (312)

Vierailija
241/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan mitä tahansa töitä mitä mieleni tekee. Kirjoitan hakemukseen vain olevani mies ja ottavani paikan vastaan, itse määrämälläni palkalla. En edes liitä todistuksia koulutuksesta tai työkokemuksesta, ne ovat naisille.

Vierailija
242/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin isänä samanlainen mitä äitinä, minua ylistettäisiin ja ihailtaisiin joka paikassa. Minun pääni yllä olisi sädekehä kaiken aikaa. Naiset vain huokailisivat ihastuksesta missä lasteni kanssa liikkuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompaa olisi ollut löytää elämänkumppani, en usko, että olisi tarvinnut olla sinkkuna vuosikausia.

Ai niin, naiset luulevat että jokainen miehen aloite johtaa suhteeseen.

Luuleeko? En minä luule, en todellakaan. Mutta olisin tiennyt erittäin hyvin, kuinka herättää naisten kiinnostus. Olen hauska, avoin, supliikki, seurallinen, minulla on laajat verkostot, pystyn keskustelemaan monipuolisesti eri aiheista, matkustelen paljon, vaellan, osallistun yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen, tutustun jatkuvasti uusiin ihmisiin. Naispuoliset sinkkuystäväni hakevat minun miespuolista kopiotani ja niin hain itsekin.

Olen mies, joka tykkää lähinnä vain pelata tietokonepelejä. Monet miespuoliset ystäväni haluaisivat löytää naispuolisen versioni, jonka kanssa voisi päivät pitkät vain olla miesluolassa ja harrastaa yhdessä pelaamista. Niin minäkin haluaisin.

Vierailija
244/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän miespuoliset versiot ovat jo olemassa. Samoista geeneistä syntyneet miespuoliset versiot, tunnetaan paremmin nimellä "veli" tai monikossa "veljet". Taitavat olla tämän ketjun perusteella onnensa kukkuloilla nämä teidän miespuoliset versiot?

Vierailija
245/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota yleisemmin kantaa, onko miehillä helpompaa kuin naisilla, mutta sen sanon, että henkilökohtaisesti elämäni olisi parempaa, jos en olisi nainen. Suurimmat ongelmani johtuvat naiseudesta kuten terveysongelmani.

Vierailija
246/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota yleisemmin kantaa, onko miehillä helpompaa kuin naisilla, mutta sen sanon, että henkilökohtaisesti elämäni olisi parempaa, jos en olisi nainen. Suurimmat ongelmani johtuvat naiseudesta kuten terveysongelmani.

Et voi tietää sitä. Aika monella miehellä on terveysongelma, jota esiintyy enemmän tai pelkästään miehillä, eli sairastaa koska on mies.

Vierailija
247/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se miehenä ole helpompaa. Työtä työtä työtä työtä ja kaikki rahat vie nainen.

Vierailija
248/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää sitä. Aika monella miehellä on terveysongelma, jota esiintyy enemmän tai pelkästään miehillä, eli sairastaa koska on mies.

Niin on kuule naisillakin. Eikä minua kiinnosta nuo mahdolliset skenaariot, kun sairauteni tekevät elämästäni helvettiä.

Vierailija
249/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se miehenä ole helpompaa. Työtä työtä työtä työtä ja kaikki rahat vie nainen.

Naiset eivät tee työtä?

Vierailija
250/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitenkään. En haluaisi olla mies.

Vierailija
251/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut otettaisiin töissä vakavasti. Nuori pienikokoinen nainen miesvaltaisella alalla, niin osaamistani kyseenalaistetaan jatkuvasti.

Haluaisit olla pienikokoinen mies? 

Vierailija
252/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä jollain naisilla on nii vaikeeta tää töiden saaminen ja hakeminen ja töissä oleminen niin menkää vaikka sit naimisiin jonku rikkaan äijän kanssa.

En ole vielä tavannut sellaista rikasta miestä, jonka olisin kokenut yhtään kiinnostavaksi, saati että olisin rakastunut.

Vierailija
253/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän miespuoliset versiot ovat jo olemassa. Samoista geeneistä syntyneet miespuoliset versiot, tunnetaan paremmin nimellä "veli" tai monikossa "veljet". Taitavat olla tämän ketjun perusteella onnensa kukkuloilla nämä teidän miespuoliset versiot?

Minun veli ei elä samanlaista elämää mitä minä, joten näitä ei voi verrata.

Vierailija
254/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei limaiset ukot vonkais joka saakelin paikassa.

Ei niin. Olisit itse se limainen ukko, joka yrittää säälittävästi vongata, koska ei saa seksiä mistään.

Vierailija
255/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa tavisnaisilta kysytään minkälaista heidän elemänsä olisi miehenä. He alkavat miettiä menestyneintä ja terveintä miestä jonka tuntevat ja kertovat sen perusteella minkälaista heidän elemänsä olisi.

Vierailija
256/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia käsityksiä tosiaan joillain, että työelämä olisi miehillä jotenkin suurta auvoa. Kyllä se kilpailu työpaikoista ja etenemisistä on erittäin kovaa, jos et kuulu "hyvähenkilöklubiin" (kyllä tähän klubiin voi myös naiset kuulua, esim. oma esimies). Suurimmalle osalle jää luu käteen sukupuolesta riippumatta - mies ei kuitenkaan voi tehdä sukupuolestaan tekosyytä tälle vaan täytyy vain niellä tappionsa. Tosiaan kun työttömyyslukuja katsoo, niin ei siellä mitään valtaisaa miesetua ole (päin vastoin, miesten työttömyys on hiukan suurempaa) ja tutkitusti naiset pääsevät työhaastatteluihinkin hiukan miehiä helpommin.

Ja koitapa jäädä kotiin hoitamaan kipeää lasta tms. niin asenne on usein, että miksei se naisesi hoida niitä lapsia.

Vierailija
257/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti te olisitte urheilullisia, vaikka nyt ei kiinnosta liikkua joka päivä. Olisitte komeita, vaikka nyt näytätte tavallisilta. Parisuhde löytyisi, vaikka nyt ei löydy. Tiedätte nyt naisena mistä naiset pitävät ja sen vuoksi tietäisitte myös miehenä mistä naiset pitävät, koska naisen logiikka. Ette olisi työkavereiden mielestä enää ärsyttäviä, vaan charmikkaita ja osaavia. Nyrkin iskeminen pöytään ja oman mielipiteen huutaminen ei tekisi teistä öykkäriä, vaan naiset pyörtyisivät ihastuksesta, nähden teidät miehekkäänä johtajana jollaisen kuka tahansa haluaisi. Palkkaanne korotettaisiin, vaikka yrittäisitte estellä parhaanne mukaan. Saisitte työpaikan jo ennen kuin ehditte lähettää työhakemusta. Ette koskaan sairastuisi enää. Maksullisissa naisissa voisi käydä ilman stigmaa tai kokemusta hyväksikäytöstä, se olisi vain hauskaa ja rahaakin olisi siihen kuin roskaa, koska miehen euro.

Vierailija
258/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
259/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia käsityksiä tosiaan joillain, että työelämä olisi miehillä jotenkin suurta auvoa. Kyllä se kilpailu työpaikoista ja etenemisistä on erittäin kovaa, jos et kuulu "hyvähenkilöklubiin" (kyllä tähän klubiin voi myös naiset kuulua, esim. oma esimies). Suurimmalle osalle jää luu käteen sukupuolesta riippumatta - mies ei kuitenkaan voi tehdä sukupuolestaan tekosyytä tälle vaan täytyy vain niellä tappionsa. Tosiaan kun työttömyyslukuja katsoo, niin ei siellä mitään valtaisaa miesetua ole (päin vastoin, miesten työttömyys on hiukan suurempaa) ja tutkitusti naiset pääsevät työhaastatteluihinkin hiukan miehiä helpommin.

Ja koitapa jäädä kotiin hoitamaan kipeää lasta tms. niin asenne on usein, että miksei se naisesi hoida niitä lapsia.

LINKKI TUTKIMUKSEEN, MUUTEN VALEHTELET!

Vierailija
260/312 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuremmasta fyysisestä voimasta olisi paljon etua. Kaduilla voisi yöaikaankin kulkea turvallisin mielin vailla pelkoa puskar*iskaajista. Ei kuukautisia, ei synnytyksiä, ei imetyksiä.

miehillä on paljon suurempi todennäköisyys tulla pahoinpidellyksi js ryöstetyksi kuin naisilla. Raiskatuksi ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi