Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se niistä maskeista: Pakkasessa kuvattu video paljastaa kuinka maskista (eikä edes N95 tuplamaskista) ole mitään hyötyä kun aerosolit lentää maskin läpi

Vierailija
03.02.2021 |

Video (näkee ilman tiliä): https://twitter.com/luquion/status/1356705989844733953

Skandaalimainen paljastus. Nyt pakkasella tämän näkee parhaiten.

Se niistä maskeista.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko aikaisemmin, että hengitysilma pysyy ihmisen sisällä, kun hän käyttää hengityssuojaa tai maskia? Ei, kyllä se uloshengitys tulee aina jotain kautta ulos, kirurginen maski hillitsee sylkipisaroidesi lentoa, Ffp2 suodattaa sisään hengitettävää ilmaa torjuen mikrobeja parhaimmillaan 95%. No, tämän kaiken varmasti tiedätkin, mutta provoileminen on toki joidenkin luonteelle niin ominaista. Skandaali on tällaisten hölmöyksien julkaiseminen.

Minulla on päivässä joskus 100 eri oppilasta opetettavana. Käytän FPP2 hengityksensuojainta. Työnantaja tarjoaa visiiriä ja kertakäyttöisiä kirurginmaaskeja. Ostan itse nuo hemgityssuojaimet. Oppilailla harvalla on koko päivää maskia, osa ei pidä koskaan. Käytettyjä maskeja lojuu käytävillä ja luokkien lattioilla. Aion pitää noita joka työpäivä ainakin siihen asti, että saan rokotteen ehkä kesäloman jälkeen syksyllä. Silloin harkitsen siirtymistä kevyempään suojaukseen. On hirvittävää propagandaa tällä,viikolla THL:n puppu-uutinen, ettei kannata ostaa FPP2 suojaimia ja peruste on, etteivät ne lopu!! Juuri nyt pitäisi kaikilla riskiammattilaisilla siirtyä noihin suojaimiin!! T. Yläkoulun ope

Laita minulle tilinnumerosi, laitan sinulle sen verran rahaa että ei tarvitse maskeja lattioilta keräillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme