Onko OK olla alushoususillaan kotona?
Jostain syystä äskeinen avaukseni poistettiin miltei heti :D. Eli siis, onko OK oleskella kotona ilman housuja alusvaatteisillaan teinipoikien nähden? Päällä on siis pelkkä pitkä paita tai lyhkäinen mekko.
Kommentit (46)
Jos ei lapsia haittaa niin mikäs siinä. Alastomuutta luonnollisempaa asiaa ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pojat ovat teini-iässä, niin se voi tuntua heistä epämukavalta. Mikset voi olla housut jalassa normaalisti? Onko muillakin teidän perheessä tapana hillua puolialastomana?
En pidä housuista, tuntuvat jotenkin likaisilta varsinkin sisällä. Olen muutenkin enemmän mekkoihmisiä. En voisi kuvitellakaan pitäväni esimerkiksi farkkuja sisällä. Poikani käyttävät kyllä pitkiä housuja sisälläkin. ap
Tuossa on kyllä puolensa. En minäkään pidä kotona olemisesta esim. samoilla housuilla joilla olen ollut töissä tai kaupoissa ym. julkisissa tiloissa.
Jokainen pukeutukoon miten haluaa. Vai odotatko jotain virallista AV-palstan lupaa?
En pidä housuista, tuntuvat jotenkin likaisilta varsinkin sisällä. Olen muutenkin enemmän mekkoihmisiä. En voisi kuvitellakaan pitäväni esimerkiksi farkkuja sisällä. Poikani käyttävät kyllä pitkiä housuja sisälläkin. ap