Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mikä kanava on sinun suosikkisi.
Kommentit (733)
Tiskatessa ja ruokaa laittaessa (kerran viikossa) kuuntelen radio Suomea joka usein vaihtuu radio Musaan kun urheilu-uutiset tulevat ja sinne Musaan sitten jään useimmiten.
Joskus kuuntelen Radio Subasiota putkeen päiväkaupalla kun treenaan italiantaitojani. Samoin kuuntelen joskus netistä espanjankielisiä radiokanavia espanjan kuuntelutaitojani treenatessa. Ja kun tulee ikävä Sveitsiin, kuuntelen SRF einsia eli Sveitsin radion ykköskanavaa.
Kasari radio on kyllä todella surkea,lupaa paljon mutta pyörittää muutamaa kymmentä sen ajan hittejä.80-luvulla oli kyllä huikea määrä hyviä hittejä joita Sky cannellilta katottiin videoina vaan eipä niitä kasarilla kuule.Levyjen valitsija lienee joku nöösipoika joka on syntynyt 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Ykkösen heikkous on melko runsaat jumalanpalvelusmenot.
Tämä on naulan kantaan, hienon diplomaattisesti muotoiltu :D!
Vaihtoehdot ovat mainoskarjunta tai matutus.
"Klik" on valintanai
Nettiradio töissä ja kotona. Perjantaisin puhlarit sitten yle suomi
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ikä näkyy kun enemmän ja enemmän suosii Radio Suomea. Siellä nyt ei aina ihan niin puhkikulutetuimmatkaan soi. Hieman alta nelikymppisiä ollaan.
Fiiliksen mukaan kuitenkin paljon. Milloin joku kasariradio (Helmi, Kasari) milloin taas rokimpaa kuten Radio City.
Niin oudolta kun kuulostaa niin joskus saattaa keskellä kesää alkaa joululaulutkin soimaan päässä. Silloin voin hyvin pistää netin kautta vaikka Jouluradion taustalle soimaan.
Itsellä useimmiten Nostalgia soi, välillä autossa vaihtelen Rockia ja Cityä.
Ylen mitään kanavaa ei vaan pysty kuuntelemaan, kun kuitenkin tykkään kunnollista musiikkia kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Radio aina päällä. YLE radio Suomi, YLE radio 1 ja järviradio. ikää 37
37 vuotta ja kuuntelet Yle suomea ja Yle 1:stä? :D Ei tsiisus.....
Ei sieltä tule kuin kuunnelmia 100 vuotiaille.
Kahdeksalta alkaa ykkösellä juonnettua asiaohjelmaa. Kymmeneltä lisää. Tykkään.
Nykyään olen jäänyt kuuntelemaan Ylen klassista ja YLE suomea (kai) ihan sen takia että ovat ainoat kanavat mitkä olen saanut stereoista kuulumaan ilman kohinaa ja radiota pidän päällä vain jotta naapurien elämisen äänet peittyy edes jotenkin. Mutta olen ajan myötä tykästynyt kanavien tunnelmaan ja siinä juontajat ja heidän juttunsa ovat siedettäviä. Muita kanavia ei oikein tule kuunneltua. Ennen pidin aallosta ja YleX:stä mutta lempijuontajat vaihtuivat jokunen vuosi sitten joten radion kuuntelu jäi siihen. Suurinosa juontajista on ärsyttäviä ja soittolista koostuu 10 kappaleesta eivätkä nekään ole hyviä parin kuuntelukerran jälkeen… olen 32vuotias…
Radio Dei, Yle 1, Järviradio ja Radio Patmos.
Radio Suomi Helsinki nettiradiona. Hyvät juontajat ja reportaasit verrattuna oman maakunnan vastaavaan.
Juuri nyt auki YLE Puhe Suomi-Ruotsi maaottelu menossa.
Nostalgiaa ja Classicia. On alkaneet turhanpäiväiset toimittajien ja ties minkä populan lässytykset ja tekonaurut tympiä. Rockia kuuntelin, sillä Harri Moision jutut ja tyyli viehättivät, mutta se toinen vakioäijä, jonka nimeä en muista, alkoi hirveästi ärsyttää. Hänen uskomaton ja päälle hyökyvä pätemisensä joka asiassa ja sen myötä jatkuva päälle puhuminen olivat mulle liikaa. Musiikkitarjonta ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Minun Ysäri (tai Hitmix), miehen Rock (tai City). Ja viisikymppisiä ollaan.
Kuuntelin vuosia Yleä (mafiaa, xää) koska EI mainoksia mutta 2015 alkoi agendan tuputus ja shoutbox-kommenttien ankara sensuuri joten enpä juuri kuuntele kuin hitmixiä välillä ja sekin on ongelmakonsernin tuote joten löysin ysärin.
Kuuntelen musiikkia lähinnä Spotifystä niin saan kuunnella just sellaista musiikkia kuin haluan
Kuuntelen mielellään koko yön radiokanavaa tai podcasteja, joissa ei ole ainuttakaan säveltä musiikkia. Rauhallinen h i d a s puhe on hermoilleni hyväksi. Nopeat puhujat saavat minut ahdistuneiksi. Minna Kuukka on nyt ykkös suosikkini. Minnan ja Akin podcasteja kuuntelen päivästä toiseen. Kesä oli vähän kurjaa, kun piti ihan samoja jaksoja kuunnella joka päivä, kun uusia ei tullut.
Koetan selata tätä palstaa, jospa saisin lisää vaihtoehtoja.
Ysäriä. Jos olen autolla liikkeellä alueella jolla Ysäri ei kuulu, niin sitten Cityä tai Radio Rockia. Muut kanavat eivät kiinnosta yhtään.
Kuuntelen lähes pelkästään Ylen ykköstä. Laajasti sivistävää asia- ja kulttuuriohjelmaa sekä niitä harvoja kanavia, joissa vielä puhutaan suomea eikä pudotella turhaa englantia sinne tänne.