Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mikä kanava on sinun suosikkisi.
Kommentit (733)
1.Radio Patmos.
2.Radio Dei.
3.Radio Suomi.
4.YLE puhe.
Yle Puhe, tosin sekin on onnistuttu paskomaan musiikilla ja aivottomia juttuja sössöttävillä yksinkertaisilla naisjuontajilla, koska ilmeisesti jonkun leggingsejä käyttävän verovaroilla rahoitetun työryhmän mielestä Ylen tulee apinoida ohjelmasisällössä kaupallisia roskakanavia. Lässytetään jostain neljä päivää vanhasta uutisesta ja luetaan ääneen somepäivityksiä, vi**u mitä paskaa! 💩💩💩
Ylen rahoituksen voi ajaa kokonaan alas.
Kuuntelemme täällä maalla radiota (Yle1) koko päivän.
Stadissa on menoja päiväsaikaan enemmän, joten kuuntelua on vähemmän.
Olen iloinen uusinnoista. Jos kuulee jonkun hyvän ohjelman toistamiseen, ei haittaa, koska ohjelmat ovat korkeatasoisia.
Ykkösen heikkous on melko runsaat jumalanpalvelusmenot. Voisivat siirtää ne, yhdessä urheiluohjelmien kanssa jollekin toiselle kanavalle.
Rock. Tai City, jos satun sen alueelle.
Vierailija kirjoitti:
RadioSuomi,Yle Puhe,RadioPatmos,RadioDei.
Mä en pysty kyllä noihin, tykkään musiikista, niin noita ei kyllä voi kuunnella.
Jouluradio.fi ja parhaat joululaulut youtube joka päivä . Jeesuksen synttärijuhla musaa.
Hyvää joulua. Kohta on joulu ilon aika . Jumala antoi Poikansa lahjaksi . ✝️✝️❤️❤️❤️
NDR2 ja keittiössä radio soi aamusta iltaan.
Sanoma yhtiö omistaa osan siitä valtion verorahoilla maksetusta YLE stä. Miettikää miten ohjelmat on huonontunut viimeiset 20 vuotta ja Suomen kieleen käännetyistä virheistä .....hyi hittonen. Meidän veronmaksajien rahoja valuu niiden ohjelmien kautta ulkomaalaisille ja sanoma yhtiölle . Ne on meidän rahoja .
Jouluradion lasten joululaulut on niin söpöjä . Betlehemin tähti loistaa kirkkaimmin.
Juutalaiset myrkyttää kristittyjä rotanmyrkyllä .
Ihana että Roll FM kuuluu taas pari kuukautta.
Muina aikoina Radio Suomi.
Mä olen aina joku väliinputoaja kuin Pihlajisto python konsanaan. Aina patterin välissä jumissa.
Tykkäisin kuunnella töitä tehdessä radiota. Oon 50 v., lempimusiikkia indiepop ja -rock, elektro, (klassista rakastan, mutta sitä en kuuntele taustamusiikkina vaan ihan varta vasten kuuntelemiseen paneutuen). Ja sopivaa kanavaa ei löydy, vaikka niitä on niin vtusti olemassa.
Musiikki voi olla OK, mutta sitten juontajat ovat jotain nuoriso-osastoa : lapsellisia kikattajia tai typeryyksiä itsevarmalla äänellä heittäviä ääliöitä tai sellaisia enookoskaakullukkaan ihmettelijöitä - ei jaksa. Jos sitten juontajat ovatkin ihan kuunneltavia, niin silloin musiikki on jotain iskelmää tai rockia. Ei jaksa. Olen vanha, mutta en erityisen nostalginen. Päivän poppi menisi, jos sanat eivät olisi niin lapsellisia. Mainstream rokki on niin ...kornia, se kapinointi oli relevanttia silloin joskus, nyt on isommat hommat kysymyksessä ja siihen rockin tarjoama pikkutuhmailu ja -uhmailu ei sovi ollenkaan. Iskelmäkin saattais mennä, jollei sanoitukset pääsääntöisesti olisi niin julmetun banaaleja. Mulla ei ole ilmeisesti 'aivotnarikkaan'- taitoa vaan minua alkaa ärsyttää tällaiset olet ainoain, sua vain, ikuisesti rakastain, eeeeehhh suatana, ei jaksa.
Yhä useammin kääntyy Puheeseen tai johonkin podcastiin, kuunnelmat on tulleet takaisin myös!
Radio Nostalgia ja Kasari. Silloin tällöin Auran Aallot ja joskus harvoin Ysäri, mutta silloin vaihtuu, kun jokin keskieurooppalainen teknobiisi alkaa. Nostalgiaa kuuntelen eniten, Kasaria sitten seuraavaksi. Mainosten aikana surffailen noiden neljän kanavan välillä. Jos kaikilta kuuluu samaan aikaan mainoksia, laitan radion kiinni vähäksi aikaa.
Ysäri ja HitMix (aamushowta en pysty kuuntelemaan, koska Hätönen on niin ärsyttävä).
Kesällä kuuntelin suviseuraradioa paljon.
En mitää missä kaks juontajaa
yrittää tehdä ohjelmaa.
Pahin on tää Minna Kuukka.