Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä radiokanavaa kuuntelet?

Vierailija
03.02.2021 |

Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mikä kanava on sinun suosikkisi.

Kommentit (733)

Vierailija
101/733 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitää missä kaks juontajaa

yrittää tehdä ohjelmaa.

Pahin on tää Minna Kuukka.

Vierailija
102/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Radio Patmos.

2.Radio Dei.

3.Radio Suomi.

4.YLE puhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Puhe, tosin sekin on onnistuttu paskomaan musiikilla ja aivottomia juttuja sössöttävillä yksinkertaisilla naisjuontajilla, koska ilmeisesti jonkun leggingsejä käyttävän verovaroilla rahoitetun työryhmän mielestä Ylen tulee apinoida ohjelmasisällössä kaupallisia roskakanavia. Lässytetään jostain neljä päivää vanhasta uutisesta ja luetaan ääneen somepäivityksiä, vi**u mitä paskaa! 💩💩💩

Ylen rahoituksen voi ajaa kokonaan alas.

Vierailija
104/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järviradio.

Vierailija
105/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemme täällä maalla radiota (Yle1) koko päivän.

Stadissa on menoja päiväsaikaan enemmän, joten kuuntelua on vähemmän.

Olen iloinen uusinnoista. Jos kuulee jonkun hyvän ohjelman toistamiseen, ei haittaa, koska ohjelmat ovat korkeatasoisia.

Ykkösen heikkous on melko runsaat jumalanpalvelusmenot. Voisivat siirtää ne, yhdessä urheiluohjelmien kanssa jollekin toiselle kanavalle.

Vierailija
106/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock. Tai City, jos satun sen alueelle.

Vierailija
107/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RadioSuomi,Yle Puhe,RadioPatmos,RadioDei.

Mä en pysty kyllä noihin, tykkään musiikista, niin noita ei kyllä voi kuunnella.

Vierailija
108/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Puhe, Radio X3m

Vierailija
109/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluradio.fi ja parhaat joululaulut youtube joka päivä . Jeesuksen synttärijuhla musaa.

Vierailija
110/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua. Kohta on joulu ilon aika . Jumala antoi Poikansa lahjaksi . ✝️✝️❤️❤️❤️

Vierailija
111/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NDR2 ja keittiössä radio soi aamusta iltaan.

Vierailija
112/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma yhtiö omistaa osan siitä valtion verorahoilla maksetusta YLE stä. Miettikää miten ohjelmat on huonontunut viimeiset 20 vuotta ja Suomen kieleen käännetyistä virheistä .....hyi hittonen. Meidän veronmaksajien rahoja valuu niiden ohjelmien kautta ulkomaalaisille ja sanoma yhtiölle . Ne on meidän rahoja .

Vierailija
113/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluradion lasten joululaulut on niin söpöjä . Betlehemin tähti loistaa kirkkaimmin.

Vierailija
114/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiset myrkyttää kristittyjä rotanmyrkyllä .

Vierailija
115/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että Roll FM kuuluu taas pari kuukautta.

Muina aikoina Radio Suomi.

Vierailija
116/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle 1.

Vierailija
117/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina joku väliinputoaja kuin Pihlajisto python konsanaan. Aina patterin välissä jumissa.

Tykkäisin kuunnella töitä tehdessä radiota. Oon 50 v., lempimusiikkia indiepop ja -rock, elektro, (klassista rakastan, mutta sitä en kuuntele taustamusiikkina vaan ihan varta vasten kuuntelemiseen paneutuen).  Ja sopivaa kanavaa ei löydy, vaikka niitä on niin vtusti olemassa. 

Musiikki voi olla OK, mutta sitten juontajat ovat jotain nuoriso-osastoa : lapsellisia kikattajia tai typeryyksiä itsevarmalla äänellä heittäviä ääliöitä tai sellaisia enookoskaakullukkaan ihmettelijöitä - ei jaksa. Jos sitten juontajat ovatkin ihan kuunneltavia, niin silloin musiikki on jotain iskelmää tai rockia. Ei jaksa.  Olen vanha, mutta en erityisen nostalginen. Päivän poppi menisi, jos sanat eivät olisi niin lapsellisia. Mainstream rokki on niin ...kornia, se kapinointi oli relevanttia silloin joskus, nyt on isommat hommat kysymyksessä ja siihen rockin tarjoama pikkutuhmailu ja -uhmailu ei sovi ollenkaan. Iskelmäkin saattais mennä,  jollei sanoitukset pääsääntöisesti olisi niin julmetun banaaleja. Mulla ei ole ilmeisesti 'aivotnarikkaan'- taitoa vaan minua alkaa ärsyttää tällaiset olet ainoain, sua vain, ikuisesti rakastain, eeeeehhh suatana, ei jaksa. 

Yhä useammin kääntyy Puheeseen tai johonkin podcastiin, kuunnelmat on tulleet takaisin myös!

Vierailija
118/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Nostalgia ja Kasari. Silloin tällöin Auran Aallot ja joskus harvoin Ysäri, mutta silloin vaihtuu, kun jokin keskieurooppalainen teknobiisi alkaa. Nostalgiaa kuuntelen eniten, Kasaria sitten seuraavaksi. Mainosten aikana surffailen noiden neljän kanavan välillä. Jos kaikilta kuuluu samaan aikaan mainoksia, laitan radion kiinni vähäksi aikaa.

Vierailija
119/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysäri ja HitMix (aamushowta en pysty kuuntelemaan, koska Hätönen on niin ärsyttävä).

Vierailija
120/733 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kuuntelin suviseuraradioa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän