Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mikä kanava on sinun suosikkisi.
Kommentit (733)
Cityä ja Kasaria kuuntelen autossa. 🤩 Laulan mukana.
Veroradion itserakkaat toimittajat lässyttävät intron päälle jos sieltä sattuu muutakin tulemaan kuin J Karjalaista tai Mikko Kuustosta.
En mitään. Kuuntelen nykyään ainaostaan täsmävalittuja podcasteja ja siis ainoastaan puheohjelmia.
1. City 2. Rock 3. Nostalgia ...4. oli Suomirock mutta kymmenen minuutin spiikit anteeksipyyntöineen nykyään ennen kuin biisi on pyörimässä "koska voi sisältää nykyään paheksuttavia sanoja" jotka oli 80-luvulla ok niin on mennyt naurettavaksi...
Ylen paikalliskanavaa, en kestä soittolistoja.
Aito Iskelmä. Tosin siinä vaiheessa vaihtuu kanava, kun tulee "mikä tippui paljuun". En jaksa sitä ollenkaan, ja sitä vielä uusitaan pitkin päivää. Tekisivät välillä vaikka "kuka tippui paljuun", jossa kuuluisi kiljaisu ja molskahdus.
Kasaria kuuntelen joskus, mutta siellä soi aina samat kappaleet. Harmittaa myös, kun ei siellä soiteta suomalaista kasarimusiikkia ollenkaan, vain etupäässä amerikkalaista.
Paikallisradiota kuuntelen myös aika paljon, kuulee paikallisista asioista juttua.
Ruokaa laittaessa ja syödessä Radio Suomi, autoillessa City tai Radio Rock, salilla NRJ tai Loop. Olen kaikkiruokainen musiikin kohdalla, myös klassinen menee välillä.
Olen kuunnellut oikeastaan vain Yle Puhetta sen alkamisesta asti. Tai podcast-soitinhan se nykyään on Fm-taajuudella. Olen itse muusikko, enkä voi sietää huonoa musiikkia, joten siksi tämä valinta.
Radio Helsinkiä yritin joskus kuunnella ( Njassaa ja Lauri Kurkea ), mutta sinnekin änkesivät nämä uuden polven hipsterityypit, jotka ovat pilanneet koko kaupungin, ja musa meni muutenkin kehnoksi.
Puhe loppuu ensi vuonna, joten varmaankin kuuntelen podcasteja ja omia levyjä ja spotifyta.
Radio Iskelmää olen kuunnellut alusta asti lauantaisin. Radio Nostalgia on myös hyvä, jos haluaa muistella vanhoja aikoja.
Koska olen tekoäly, minulla ei ole fyysisiä aisteja tai mahdollisuutta kuunnella radiokanavia. Mutta voit kertoa minulle, mikä on sinun suosikkiradiokanavasi!
Ennen kuuntelin top 51
Nykyään kuuntelen suomirockia.
Kuuntelen radiota vain lenkkeillessä ( väh 10 000 askelta) napeista ja yleensä näitä: Nostalgia, Auran Aallot, Helmi ja kasari. N 77v. Joskus radio suomi.
Radio iskelmä/kotka. Parantunut ja aloin taas kunnella
Yle Puhe
Yle Suomi
Yle X
Radio Nova
Sveriges P3
Radio Vinylgodis netistä
Ehdottomasti Radio City. On päällä autossa, kotona, työpaikalla.