Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mikä kanava on sinun suosikkisi.
Kommentit (733)
Yleltä tulee kyllä loistavia ohjelmia, ja mikä parasta, ne voi kuunnella podcasteina siltä välineeltä kun haluaa, silloin kun sopii ja missä vaan.
Laitan mun suosikkeja, josta siitä joku radiota kuuntelmaton innostuisi 😊
-Viestejä muinaisuudesta -sarjan ykkösosa Elämää jään reunalla. Siinä toimittaja seikkailee Itä-Suomen metsissä arkeologin kanssa etsien paikka, jonne joku porukka jääkauden loppupuolella perusti kotinsa vetäytyvän jään reunalle.
https://areena.yle.fi/podcastit/1-4212178
- Viikingeistä on Ylessä kaksi sarjaa, parempi on vanhempi 28-osainen klassikko, jossa paljon yksityiskohtia ja jossa myös ollaan osittain paikan päällä eri kohteissa.
https://areena.yle.fi/podcastit/1-2827417
- Lisäksi löytyy lukuisia keskiaikajuttuja esim. Keskiajan pyövelit sekä Aikamatka keskiajan Turkuun, mutta myös 1900-luvun historiaan pureutuva Nukkumatin kylmä sota on mielenkiintoinen. (Löytyy Audio Areenasta hakusanalla Historia).
- Ja ellei ole tutustunut Perttu Häkkisen ohjelmiin, sieltä löytyy ihan mitä vaan, suosittelen osia Suomen luonnon pyhät paikat ja Nörttiys noin aluksi ennen kuin sukeltaa vielä syvempiin vesiin.
Vierailija kirjoitti:
Loop
Mikä se on ???
Kuuntelen Suomipoppia aina kun Kim Sainio on hiljaa.
En kuuntele mitään radiokanavaa. Viihde on valajstettu liiaksi VCihreiden ja SDP.n toimittajilla ja he politikoivat. TV:n viihde on täynnä Halosta Marinia ja Ohisaloa, ei kiitos. Viihde viihteenä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Russkoje Radio
???
Harmi kun Jaajo ja etenkin Anni lopetti, se oli niin ihahaa, ihahaa.
Ikinä ole mitään radioita kuunnellut. Eikö ne vanhukset ajankulukseen sitä tee.
en mitään ainakin ylen kanavilla pekat panevat pekkoja tai pirkot nuolevat pirkkoja väliin 6 tunnin pläjäys ilmasto voohotusta.
Vierailija kirjoitti:
Radio Patmos
RadioDei ja RadioPatmos ja netti yksinäisen erakon parhaat ystävät.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Ikinä ole mitään radioita kuunnellut. Eikö ne vanhukset ajankulukseen sitä tee.
Mitä kuuntelet autossa jos et radiota?
Radio Top51
Täällä on aika outoja ( vanhoja) radion kuuntelijoita. Itse yli 60v eikä jaksa jotain ylen kanavia kuunnella.
Kuuntelen radiota ns. livenä joskus bussissa, tosin menee siihen että hypin kanavalta toiselle jatkuvasti, koska harvoin tulee mitään hyvää musaa tai kiinnostavaa puheohjelma sillä hetkellä.
Useimmiten kuuntelen puhelimesta Ylen podcasteja ja (itse valitsemaani) musiikkia etenkin siivotessa, lenkillä tai bussissa.
Yritän välttää kaupallisia kanavia, koska inhoan mainoksia myös kuten teistä muutkin. Jotenkin ne korvaan kuulokkeista suoraan tunkevat mainokset ovat erityisen ärsyttäviä. Juontajien itsekeskeiset höpinät ja tietämättömyys mistään maailman asioista pistää vihaksi myös.
Musiikki radioasemilla on kautta linjan huonoa, etenkin uudempi musiikki. Siksi kansa kuuntelee ysärimusaa, kasarimusaa ja muuta nostalgiaa - pakko sanoa boomeristi, että "kyllä mun nuoruudessa jopa poppi oli parempaa kuin nyt" 😂 Uudempaa kamaa soittavista oma suosikkini on Basso etenkin Blaka blaka show.