Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mikä kanava on sinun suosikkisi.
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
soma . fm / spacestation
Mikä se on ???
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa yksikin missä ei pyöri kaalimadon yms roskamainokset niin alan kuuntelemaan
Yle radio suomi.
Arvoisalta avaajalta on unohtunut kokonaan mainita jo avauksessa, mitä kanavia hän mahdollisesti kuuntelee. En vastaa ainakaan ennen kuin saan ne tietooni.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mistä ei tule noita hotlips yms kuramainoksia niin alan kuuntelijaksi.
Yle radio Suomi.
Yle puhetta. Valitettavasti sielläkin soitetaan nykyään musiikkia, mutta ainakin siellä soi joskus oikeasti hyviäkin biisejä.
Yle Yksi, Yle Suomi tai Yle Puhe. Joskus joutuu vaihtamaan näiden välillä, kun alkaa joku wokelta tai elokapinalta haiskahtava juttu, mutta kyllä tuolta yleensä jotain kuunneltavaa löytyy. Kaikki kaupalliset kanavat ovat pannassa jatkuvien mainosten sekä ärsyttävän loudnessin takia. Yle Puhekin tökkii kun mainostavat omia podcastejaan niin ärsyttävästi, jolloin vaihtuu toiselle kanavalle ja välillä ottaa korvaan se bassoääni puheäänessä.
Vierailija kirjoitti:
Yle Yksi, Yle Suomi tai Yle Puhe. Joskus joutuu vaihtamaan näiden välillä, kun alkaa joku wokelta tai elokapinalta haiskahtava juttu, mutta kyllä tuolta yleensä jotain kuunneltavaa löytyy. Kaikki kaupalliset kanavat ovat pannassa jatkuvien mainosten sekä ärsyttävän loudnessin takia. Yle Puhekin tökkii kun mainostavat omia podcastejaan niin ärsyttävästi, jolloin vaihtuu toiselle kanavalle ja välillä ottaa korvaan se bassoääni puheäänessä.
Harvoin tulee näitäkään enää kyllä kuunneltua ellei ole pakko, kun areenasta löytyy podcastina kaikki. Alkaa vaan kaikki kiinnostava olla jo areenasta kuunneltu.
Vaihtelevasti niitä kanavia missä enimmäkseen soitetaan suomalaisia kappaleita. Kanava kääntyy hyvin nopeasti kun selostaja alkaa kertomaan elämästään pitkän kaavan mukaan. Ei ole kauaa kun iskelmässä eräs H selostaja selitti miehensä joululahja suunnitelmista. Ketähän noikin kiinnostaa. Yllättävän moni selostaja kertoo asioita minä minä minä minä ja meidän perhe tyyliin.
Rokkikanavia kuuntelin 15 vuotta, nyt vaihtanut radio suomeen, tulee vaihtelevaa musaa ja uutiset.
En mitään moneen vuoteen, yleensä niissä soi samat renkutukset vuosikymmenestä toiseen. Spotify ja apple music soivat minulla kotona ja autossa ja saan kuunnella mitä tykkään. Ikää yli 50, nainen.
Kasari/Me Naiset/. Aina kun mainokset alkavat niin kanava vaihtuu. Primetime aikaan eli työmatkalla ei kaupallisia radioita voi kuunnella.
Yritän hetkittin kuunnella ylex jotta olisin ajan tasalla nykyisen musiikin suhten. Mutta kun räp on varsin yäk niin kanava vaihtuu usein.
Koska muuten tulee jotakin uutta räpin tilalle? Siitä on kärsitty jo tarpeeksi kauan. Ennen musiikin lajit vaihtui ajan kuluessa. Nyt on oltu jumissa suunnilleen Internetin yleistymisestä asti samassa mölyssä.
Ennen ainakin Suomipoppia sensuuri ja juontavaihdokset vaan ovat tappaneet huumorin.Nykyään kaiken pitää olla "mukahauskaa Nova tasoa" ja navan alle ei mennä ja vähemmistöille naureta.
Vain classista toosasta, ei ikinä muuta koskaan missään.
YleX. Koska soittolista ja mainosten puute.
Radio Classic aina autoradiossa, hyvää musiikkia ja niin miellyttävä juontaja Mika Lintu (jos muistin nimen oikein).
EN MITÄÄN!
En kuuntele radiota lainkaan.
soma . fm / spacestation