Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aihe mistä ei saa puhua. Yrittääkö varattu mies iskeä minua?

Vierailija
07.07.2026 |

Hän on tullut seuraani etenevissä määrin enemmän. Viettelevästi aivan lähelleni ja flirttailut. Hän katselee minua pitkään, välillä yrittää nopeasti vilkaista huuliani ja kehoani niin, että en huomaisi mutta kyllä minä sen näen. Hän auttaa minua tarpeettoman paljon ja on tukena, kuuntelee. Joskus tuntuu, että hän on aivan sekaisin seurassani ja nolaa itseään. Kun hän tulee lähelleni niin seuraavalla tapaamisella hän on kylmä ja etäinen. Hänen käytöksensä on ristiriitaista. Välillä hän on vihjaillut, että kotona olisi ongelmia parisuhteessa mutta sitten kuitenkin seuraavaksi perääntyy ja on kuin ei olisi koskaan keskustellutkaan kanssani. 

En minä halua miestä joka on varattu mutta minä ihmettelen, että mitä tuo mies tekee. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet asiaa??

Vierailija
2/6 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän on tullut viettelevästi lähelle? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silleen et terska on sisällä, mutta sen jälkeen vetää ulos ja sanoo että "hupsista"

Vierailija
4/6 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aikeissa erota jossain kohtaa ja navigoi jo valmiiksi naisia lähelleen. 

Vierailija
5/6 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet asiaa??

Pidän miehestä ja tulemme hyvin juttuun. Kuitenkin tämä asia vähän tuottaa joskus päänvaivaa koska en tiedä mitä hän oikein ajattelee. Onneksi voimme kuitenkin hoitaa asiamme hyvin vaikka tässä on ollut vähän kaikenlaista. - ap

Vierailija
6/6 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo silmiini lujasti, hymyilee, puhuu flirttailevasti, tulee todella lähelle. Sellainen hetki kun mietin, että okei, mitäs nyt. Mies välillä katsoo minua kuin tahtoisi seksiä. Sellainen tietynlainen vakava ja syvä katse joka lukkiutunut minuun. Häntä ärsyttää se kai itseäänkin välillä. Usein olen nähnyt hänen katselevan vartaloani, etenkin huuliani. - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi