Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

J Ä R K Y T T Ä V Ä passikuva, voinko tilata uuden passin?

Vierailija
03.02.2021 |

Tietääkö kukaan, voiko uuden passin tilata vaikka vanha olisi vielä voimassa (oikeastaan ihan tuore). Tilasin juuri uuden passin ja se tuli, ja se kuva on niin hirvittävän karmivan järkyttävä, että haluaisin tilata kokonaan uuden passin . Olen valmis maksamaan sen 70 € tai mitä onkaan uudestaan. Todistan passilla henkilöllisyyteni kaikkialla, joten sitä tulee todellakin näyteltyä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä passikuvassa ihminen on aina itsensä näköinen - onneksi ja valitettavasti.

Vierailija
22/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää että sut siitä tunnistaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passihan myönnetään vain viideksi vuodeksi, ja korona voi kestää vielä monta vuotta jolloin et kuitenkaan pääse matkustelemaan, eikä passia tarvitse näyttää kenellekään. 

Vierailija
24/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uuden passin saa, kai niistä joku kiinnostuu jos koko ajan tilailee uutta, mutta yksittäinen uusi tilaus tukin ketään kiinnostaa. Sano vaikka että koira järsi passin/tippui kuralätäkköön ja meni ihan pialle tmv. jos joku asiasta kysyy.

Vierailija
25/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa rähjääntyy, joten on varmaan sitten ihan totuuden mukainen kuva lopulta. 

Vierailija
26/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain muka hyvännäköinen passikuva??

6v suloinen poikanikin näyttää passikuvassaan vankilasta karanneelta massamurhaajalta.

Vierailija
27/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuva on aina "kamala" siksi että siinä on ne tietyt jutut joiden mukaan pitää ottaa (muuten ei kelpaa ja pitää toimittaa uusi kuva) esim. kuvakulma on suoraan edesä, ei saa "nostaa" päätä liikaa, eikä myöskään hymyillä --> kukaan ota normaalisti tuollaista kuvaa itseatään.

Vierailija
28/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut on hyvännäköisiä passissa. Tiedän tapauksia. Itse olen ruma kuin p###e. 

Vierailija
29/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
30/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin , jos ilmoitat passin hävinneeksi/varastetuksi, niin se mitätöidään ja saat hakea uuden.

Vierailija
31/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6v suloinen poikanikin näyttää passikuvassaan vankilasta karanneelta massamurhaajalta.

Minulla oli vanhassa passissa todella hyvä passikuva, koska valokuvan oli ottanut ja käsitellyt muotikuvaajakaverini ja olin käynyt kampaajalla juuri ennen kuvausta. Hiukan oli eri tasoa kuin aiemmat, passikuva-automaatissa otetut kuvat.

Vierailija
32/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin passikuvat itse ja valitsin parhaan lähetettäväksi. Ihan tyytyväinen. Entisessä, kuvaajan ottamassa kuvassa näytin minäkin ihan karmealta.

AP, jos ilmoitat passin menneen pilalle, saat kyllä uuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä