Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YMMÄRTÄKÄÄ JO, ETTÄ KUN LAITATTE KUVIANNE/PÄIVÄKIRJOJANNE NETTIIN, NE ON KAIKKIEN KATSOTTAVANA SIELLÄ

Vierailija
05.08.2006 |

KESTÄKÄÄ ARVOSTELU KUN OLETTE NE TOISTEN KATSOTTAVIKSI LAITTANEET.

MIKÄÄN EI TUNNU ENÄÄ OLEVAN KELLEKÄÄN HENKILÖKOHTAISTA " OMAA" KUN KOKO ELÄMÄ PITÄÄ TUNKEA NETTIIN MUITTEN, IHAN VIERAITTEN IHMISTEN NÄKYVILLE.

HÖLMÖÄ!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELÄ JA ANNA TOISTEN ELÄÄ!!!!!

Vierailija
22/26 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausviestiin?!?!?!?!?!?!?!?!??!?

ÄRSYTTÄVÄÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/26 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä oon niin tehnyt nupulle kerran, eipä tuo mitään vastannu, eikä laittanu mua ees mustalle listalle

piti pitkään mun kommenttia siellä siis ei poistanu, miksi?

Vierailija
25/26 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto soikoon, jos ihmisen mieli on niin köyhä että pitää yleistää tuolla tavalla, kaikki jotka laittaa kuviaan nettiin on tyhmiä. Minulla on kotisivut pullollaan ihanien lasteni kuvia, joita kauempana asuvat sukulaiset ja ystävät käyvät kommentoimassa. Parilla ystävälläni on irc-galleriassa kuvia, suurin osa " lukon takana" eli niin etteivät ne näy kuin itse valituille kavereille. Mitä pahaa tällaisissa on? Olemmeko mekin siis tyhmiä, kun haluamme kätevästi internetin välityksellä jakaa kuulumisia jopa kuvin? Nämä jotka pitävät tyhminä kuvien nettiin laittamista, taitavat olla itse niin juntteja etteivät osaa kuviaan laittaa, tai niin rumia ettei kehtaa, tai sitten he ovat niin epäsosiaalisia, ettei heillä ole ketään joiden kanssa niitä kuvia ja kuulumisia jakaa =D

Vierailija
26/26 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä just irc-galleriassa on niin kamalaa? Onhan niitä muitaki gallerioita, ja ihan yhtä täynnä teinejä. Esim cityn galleriassa on oikea teinilihatiski...

Ja sitten joku voisi valaista minua kertomalla, miksi äidit eivät saisi hakeutua toistensa seuraan nettiteitse, kuten irc-gallerian äidin yhteisöissään.

Ja vielä kysyn yhtä asiaa: Miksi haukkua nekin äidit, joiden kuvia eivät kaikki (av-kyylät) edes näe?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä