YMMÄRTÄKÄÄ JO, ETTÄ KUN LAITATTE KUVIANNE/PÄIVÄKIRJOJANNE NETTIIN, NE ON KAIKKIEN KATSOTTAVANA SIELLÄ
KESTÄKÄÄ ARVOSTELU KUN OLETTE NE TOISTEN KATSOTTAVIKSI LAITTANEET.
MIKÄÄN EI TUNNU ENÄÄ OLEVAN KELLEKÄÄN HENKILÖKOHTAISTA " OMAA" KUN KOKO ELÄMÄ PITÄÄ TUNKEA NETTIIN MUITTEN, IHAN VIERAITTEN IHMISTEN NÄKYVILLE.
HÖLMÖÄ!!!
Kommentit (26)
vastausviestiin?!?!?!?!?!?!?!?!??!?
ÄRSYTTÄVÄÄ!
no mä oon niin tehnyt nupulle kerran, eipä tuo mitään vastannu, eikä laittanu mua ees mustalle listalle
piti pitkään mun kommenttia siellä siis ei poistanu, miksi?
Hitto soikoon, jos ihmisen mieli on niin köyhä että pitää yleistää tuolla tavalla, kaikki jotka laittaa kuviaan nettiin on tyhmiä. Minulla on kotisivut pullollaan ihanien lasteni kuvia, joita kauempana asuvat sukulaiset ja ystävät käyvät kommentoimassa. Parilla ystävälläni on irc-galleriassa kuvia, suurin osa " lukon takana" eli niin etteivät ne näy kuin itse valituille kavereille. Mitä pahaa tällaisissa on? Olemmeko mekin siis tyhmiä, kun haluamme kätevästi internetin välityksellä jakaa kuulumisia jopa kuvin? Nämä jotka pitävät tyhminä kuvien nettiin laittamista, taitavat olla itse niin juntteja etteivät osaa kuviaan laittaa, tai niin rumia ettei kehtaa, tai sitten he ovat niin epäsosiaalisia, ettei heillä ole ketään joiden kanssa niitä kuvia ja kuulumisia jakaa =D
Mikä just irc-galleriassa on niin kamalaa? Onhan niitä muitaki gallerioita, ja ihan yhtä täynnä teinejä. Esim cityn galleriassa on oikea teinilihatiski...
Ja sitten joku voisi valaista minua kertomalla, miksi äidit eivät saisi hakeutua toistensa seuraan nettiteitse, kuten irc-gallerian äidin yhteisöissään.
Ja vielä kysyn yhtä asiaa: Miksi haukkua nekin äidit, joiden kuvia eivät kaikki (av-kyylät) edes näe?
ELÄ JA ANNA TOISTEN ELÄÄ!!!!!