Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luonnolliset isot rinnat ja ennakkoluulot

Breastrebell_D_cup
02.02.2021 |

Miksi luonnolliset isot rinnat aiheuttavat "paheksuntaa" tuntemattomissa, nainen ei niiden synnynnäiselle koolle voi mitään? Toki olen saanut positiivistakin kommenttia mm. muodosta ja kiinteydestä, mutta mm. naiset ovat kateellisia ja ennakkoluuloisia..Ja miksi pienirintaiset saavat mennä muotiin mukaan "ei rintsikoita", mutta jos isorintainen näin tekee niin ei tulisi kuuloonkaan ja rinnat näyttävät heti "seksuaalisimmilta", ei minusta niiden kaaren näyttäminen paidoissa tai rintsikattomuus saisi olla kiinni koosta. Miten muka isot rinnat ovat seksuaalisemmat oikeastaan kuin pienemmät? Nämä taas jotka kävät ottamassa leikkauksissa niin esittelevät usein implanttejaan ja ovat pyrkyrimäisiä..? Eli maksaa ja sitten saa näytellä niitä? Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja...minäpä pidän millaisia vaatteita tahdon, mutta en kyllä mitenkään halua "esitellä" erityisesti luonnonvarojani, joihin olen kyllä ihan tyytyväinen..miehet tulevat kyllä jutulle, sen olen huomannut.

Kommentit (271)

Vierailija
141/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi isot rinnat ovat seksuaalisemmat, mutta miehenä tulee iloinen olo, kun vaikka vain juttelee isorintaisen naisen kanssa.

Eli pienirintaisten ei kannata haaskata aikaansa edes yrittämällä keskustella miesten kanssa. Tämä selvä.

Mielestäsi tämä yhden miehen kommentti kattaa kaikkien miesten ajatukset? Täällä av:lläkin on monessa, monessa ketjussa miehet ylistäneet pieniä tai max. keskikokoisia rintoja ja haukkuneet isot ties mihin maan rakoon. Taattuun av-tyyliin rumin sanankääntein toki, mutta pääpointti on nyt se, että makuja on monia.

N39

Surullista, että naisten vielä tänäkin aikana on murehdittava, mitä joku satunnainen mies pitää hänen rinnoistaan. Ei kai me naiset mitään näyttelyesineitä olla, eikös?

Välillä tuntuu, että länsimaatkin kaipaisi kunnon hunnutusta, niin siihen loppuisi ulkonäköpaineet.

Vierailija
142/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä kuullut että yksikään heteromies olis jättänyt panematta/seurustelematta/lähestymättä naista koska tällä oli liian isot tissit. Sen sijaan moni ei saa edes munaansa ylös laudan naisen kanssa. T. Aa-kupin itikanpuremat omaava ”nainen” joka toivoisi että olisi isot luomutissit

Jos miehet eivät pidä sinusta tai saa vehjettään pystyyn, ongelmasi on kyllä jossain ihan muualla kuin tisseissä. Epäilemättä huonossa itsetunnossa ja ikävässä luonteessa.

Minun kokemukseni mukaan miehet ovat kenen hyvänsä naisen perään joka pitää miehistä. Minunkin, vaikka olen samaan aikaan lauta JA pullukka ja lättäjalkainenkin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että hyvä takamus molemmilla sukupuolilla on tärkeämpi kuin rinnat!

Ja äärimmäisen harvoin luomuisorintaisilla naisilla on hyvä takapuoli. Yläkertaan kun on mennyt kaikki hyvä, niin alhaalla sitten on vaan kapeaa lantiota ja kartiomaista poikapyllyä.

No tässä on kuitenkin mun mielestä hyvä sekä ylhäältä että alhaalta:

Vierailija
144/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Pienirintaiset saivat koko teini-iän ruikuttaa kuinka vaikeaa heillä on jne. Mutta koitapa siihen sanoa että ei se auta vaikka olisi isommatkin rinnat, kyllä ne pojat vaan haukkuu. Siihen päälle sitten tyttöjen huorittelut, kun käytät samoja vaatteita mitä pienirintaisemmatkin tytöt, mutta kun sinulla vaan näkyy sitä rinnan kaarta ihan eri tavalla, kun ne rinnat isommat on.

En siis puhu enää asiasta mitään. Joskus kaupan rintsikkaosastolla kaveri ihmetteli miksen itse aio sovittaa mitään, jouduin toteamaan että ei löydy minun kokoani. Hän koki että yritän leuhkia. En leuhkinut, minä haluaisin ostaa rintsikat samalla kun t-paidat ja sukatkin, mutta se nyt vaan ei ole mulle mahdollista, mikäli en halua aina käyttää urheilurintsikoita tai väärän kokoisia.

Parisuhteissa en usko että kuppikoolla on väliä, miehet tykkään naisista, ja ovat ihan tyytyväisiä jos naisella on rinnat.

Myös kokemusta siitä etteivät pienirintaisemmat kaverit ymmärrä ettei normaaleissa vaatekaupoissa vaan ole sitä omaa kokoani. Oltiin kaverin kanssa vaateostoksilla pikamuotiketjun alusvaateosastolla, tämä etsi uusia liivejä ja kertoi miten täällä on niiiin hyviä rintsikoita hintaan nähden. Menin möläyttämään että pitäisi itsekin hommata uusia. Kaveri innostui no että hei, katsotaan sullekin uudet liivit täältä!

"Ei tarvitse, ei täällä ole minun kokoa."

"Miten niin ei ole? Voin auttaa etsimään. Kyllä varmasti on."

Siinä sitten koluttiin kaupan rintaliivihyllyt läpi ennen kuin kaverini uskoi että siellä ei oikeasti ollut sitä kokoani.

Vierailija
145/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että hyvä takamus molemmilla sukupuolilla on tärkeämpi kuin rinnat!

Ja äärimmäisen harvoin luomuisorintaisilla naisilla on hyvä takapuoli. Yläkertaan kun on mennyt kaikki hyvä, niin alhaalla sitten on vaan kapeaa lantiota ja kartiomaista poikapyllyä.

Ai nuoko on isot rinnat? 😅

Omat 90-95/G-I on mielestäni isot, mutta ei mitkään massiiviset nämäkään.

Vierailija
146/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät pidä isoista rinnoista. Moni ei tätä uskalla ääneen sanoa, mutta totta se on.

M30

Vierailija
147/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi isot rinnat ovat seksuaalisemmat, mutta miehenä tulee iloinen olo, kun vaikka vain juttelee isorintaisen naisen kanssa.

Eli pienirintaisten ei kannata haaskata aikaansa edes yrittämällä keskustella miesten kanssa. Tämä selvä.

Mielestäsi tämä yhden miehen kommentti kattaa kaikkien miesten ajatukset? Täällä av:lläkin on monessa, monessa ketjussa miehet ylistäneet pieniä tai max. keskikokoisia rintoja ja haukkuneet isot ties mihin maan rakoon. Taattuun av-tyyliin rumin sanankääntein toki, mutta pääpointti on nyt se, että makuja on monia.

N39

Surullista, että naisten vielä tänäkin aikana on murehdittava, mitä joku satunnainen mies pitää hänen rinnoistaan. Ei kai me naiset mitään näyttelyesineitä olla, eikös?

Välillä tuntuu, että länsimaatkin kaipaisi kunnon hunnutusta, niin siihen loppuisi ulkonäköpaineet.

Eli kyse on vaan siitä, että joku sinua seksuaalisesti viehättävämpi saa enemmän huomiota, joten johtopäätös on hunnuttaa kaikki naiset? Voit hunnuttaa itsesi ihan rauhassa.

Minä voimaannun isoista luomutisseistä, mutta ei tulisi mieleenkään kommentoida mitään typerää tai jäädä yhtään pidemmäksi aikaa tölläämään.

Vierailija
148/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naiset ei tee naiskännyköitä ja naisautoja kun niillä menee kaikki aika tissien pohtimiseen.

Vierailija
149/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä silarit ja kyllä naiset, joilla feikit saa paheksuntaa. Ystäväni, jolla isot luonnolliset ei saa. Joten lopeta valittaminen.

Vierailija
150/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 70D iso koko?

Vierailija
151/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autumn Falls...on isot luomut, ja eiköhän miehet häntä halua, ja seisokki ei mihinkään katoa...

Tää on kyllä myös oma suosikki.

Joku kommentoi, että tulee jotenkin paremmalle mielelle kun juttelee isorintaisen naisen kanssa, ja nyt kun itsekin asiaa aloin miettimään, niin tuo on kyllä täysin totta. :D

Vierailija
152/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 70D iso koko?

Ei ole. Ihan keskivertokokoinen korkeintaan.

Vierailija
153/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 70D iso koko?

Ei ole. Ihan keskivertokokoinen korkeintaan.

Riippuu painosta. Jos nainen on todella alipainoinen niin kyllä on iso.

Vierailija
154/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumilla naisilla ainut hyvä asia ulkonäössä on isot tissit, mutta sitten taas kun rintaliivit lähtee niin ei nekään näytäkään hyviltä enään.

Tämä. Isot tissit on aina rumat.

M

Vierailija
155/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naiset ei tee naiskännyköitä ja naisautoja kun niillä menee kaikki aika tissien pohtimiseen.

Katkeruus, se katkeruus- naiseton mies se täällä huutelee.

Vierailija
156/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon bosia on siistii rutistella.

157/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ketju🙂 Olisin kohtuu varma ettei miehiltä tule paheksuntaa. Monesti varmaankin rintojen haltija kuvittelee miesten ajattelevan jotain.

Niin, no, kyllähän me ajatellaankin mutta olemme niin yksinkertaisia ettei kovin paljoa eri ajatuksia mahdu koppaamme. Kun näemme rinnat niin ajattelemme: Tissit

Siinä se, on ihan sama onko isot, pienet tai mitä vaan. Ainoa ajatus on tosiaan: Tissit😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
158/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit vaan tehdä keskustelun sun buubseista, älä väitä muuta :) 

Vierailija
159/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumilla naisilla ainut hyvä asia ulkonäössä on isot tissit, mutta sitten taas kun rintaliivit lähtee niin ei nekään näytäkään hyviltä enään.

Tämä. Isot tissit on aina rumat.

M

Mun mielestä isot rinnat ja muutenkin naiselliset muodot ovat tosi kiivottavat. Siinä on niin iso kontrasti omaan maskuliinisuuteen ja taisipa olla niin, että miehet joilla on enemmän testosteronia viehättyy muodokkuudesta naisessa.

Vierailija
160/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitissitissi..en tiedä oletko provovekkuli vai vähän va jaa nainen. Rinnoissasi ei ole mitään ihmeellistä vaikka muutama r*nkkarit täällä niitä kovasti lipovatkin. 

Itse olen lopen kyllästynyt isoihin rasva löllyköihini ja haluan takaisin omalle kropalle sopivat b-kupit. En ymmärrä miksi kukaan tieten tahtoen haluaa ylimääräistä painoa etumukseensa.