Luonnolliset isot rinnat ja ennakkoluulot
Miksi luonnolliset isot rinnat aiheuttavat "paheksuntaa" tuntemattomissa, nainen ei niiden synnynnäiselle koolle voi mitään? Toki olen saanut positiivistakin kommenttia mm. muodosta ja kiinteydestä, mutta mm. naiset ovat kateellisia ja ennakkoluuloisia..Ja miksi pienirintaiset saavat mennä muotiin mukaan "ei rintsikoita", mutta jos isorintainen näin tekee niin ei tulisi kuuloonkaan ja rinnat näyttävät heti "seksuaalisimmilta", ei minusta niiden kaaren näyttäminen paidoissa tai rintsikattomuus saisi olla kiinni koosta. Miten muka isot rinnat ovat seksuaalisemmat oikeastaan kuin pienemmät? Nämä taas jotka kävät ottamassa leikkauksissa niin esittelevät usein implanttejaan ja ovat pyrkyrimäisiä..? Eli maksaa ja sitten saa näytellä niitä? Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja...minäpä pidän millaisia vaatteita tahdon, mutta en kyllä mitenkään halua "esitellä" erityisesti luonnonvarojani, joihin olen kyllä ihan tyytyväinen..miehet tulevat kyllä jutulle, sen olen huomannut.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumilla naisilla ainut hyvä asia ulkonäössä on isot tissit, mutta sitten taas kun rintaliivit lähtee niin ei nekään näytäkään hyviltä enään.
Tämä. Isot tissit on aina rumat.
M
Mun mielestä isot rinnat ja muutenkin naiselliset muodot ovat tosi kiivottavat. Siinä on niin iso kontrasti omaan maskuliinisuuteen ja taisipa olla niin, että miehet joilla on enemmän testosteronia viehättyy muodokkuudesta naisessa.
Väärin, oikeasti maskuliiniset viehättyvät siroista naisista. Pertsat viehättyvät "emakkomaisista" naisista;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi isot rinnat ovat seksuaalisemmat, mutta miehenä tulee iloinen olo, kun vaikka vain juttelee isorintaisen naisen kanssa.
Eli pienirintaisten ei kannata haaskata aikaansa edes yrittämällä keskustella miesten kanssa. Tämä selvä.
Mielestäsi tämä yhden miehen kommentti kattaa kaikkien miesten ajatukset? Täällä av:lläkin on monessa, monessa ketjussa miehet ylistäneet pieniä tai max. keskikokoisia rintoja ja haukkuneet isot ties mihin maan rakoon. Taattuun av-tyyliin rumin sanankääntein toki, mutta pääpointti on nyt se, että makuja on monia.
N39
Surullista, että naisten vielä tänäkin aikana on murehdittava, mitä joku satunnainen mies pitää hänen rinnoistaan. Ei kai me naiset mitään näyttelyesineitä olla, eikös?
Välillä tuntuu, että länsimaatkin kaipaisi kunnon hunnutusta, niin siihen loppuisi ulkonäköpaineet.
Eli kyse on vaan siitä, että joku sinua seksuaalisesti viehättävämpi saa enemmän huomiota, joten johtopäätös on hunnuttaa kaikki naiset? Voit hunnuttaa itsesi ihan rauhassa.
Minä voimaannun isoista luomutisseistä, mutta ei tulisi mieleenkään kommentoida mitään typerää tai jäädä yhtään pidemmäksi aikaa tölläämään.
Miten joku voi voimaantua tisseistä? MItä ihmettä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tissitissitissi..en tiedä oletko provovekkuli vai vähän va jaa nainen. Rinnoissasi ei ole mitään ihmeellistä vaikka muutama r*nkkarit täällä niitä kovasti lipovatkin.
Itse olen lopen kyllästynyt isoihin rasva löllyköihini ja haluan takaisin omalle kropalle sopivat b-kupit. En ymmärrä miksi kukaan tieten tahtoen haluaa ylimääräistä painoa etumukseensa.
Niin kuin se olisi haluamisesta kiinni luomutissien ollessa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumilla naisilla ainut hyvä asia ulkonäössä on isot tissit, mutta sitten taas kun rintaliivit lähtee niin ei nekään näytäkään hyviltä enään.
M
Mun mielestä isot rinnat ja muutenkin naiselliset muodot ovat tosi kiivottavat. Siinä on niin iso kontrasti omaan maskuliinisuuteen ja taisipa olla niin, että miehet joilla on enemmän testosteronia viehättyy muodokkuudesta naisessa.
Väärin, oikeasti maskuliiniset viehättyvät siroista naisista. Pertsat viehättyvät "emakkomaisista" naisista;)
Ihan oikeasti nyt.. eikö voi jonkun tietyntyyppistä vartaloa sanoa kauniiksi ilman että lyttää sen vastakohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Mulla on semmonen 205cm, 100kg+ ja erittäin maskuliininen mies, jolla on testotasot ja libido korkeella ja en koskaan ole niin miehekästä miestä tavannut aiemmin ja tämä nimenomaan tykkää hyvinkin kurvikkaista naisista. Sen sijaan sellaset 60-70-kiloset rimpulat tykkää niistä siroista, lähinnä sen takia että näkee isotissisen naisen uhkana omalla miehisyydelleen. Toinen on sitten estrogeenia uhkuvat läskit miehet, jotka haluaa itselleen siron naisen, jolla on pienemmät tissit kuin itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että hyvä takamus molemmilla sukupuolilla on tärkeämpi kuin rinnat!
Ja äärimmäisen harvoin luomuisorintaisilla naisilla on hyvä takapuoli. Yläkertaan kun on mennyt kaikki hyvä, niin alhaalla sitten on vaan kapeaa lantiota ja kartiomaista poikapyllyä.
No tässä on kuitenkin mun mielestä hyvä sekä ylhäältä että alhaalta:
Olisipa Suomessakin noin laadukkaita naisia, ei ikävä kyllä
kovin ole kun kokonaiskuvaa tarkastelee.
Vierailija kirjoitti:
Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:
-nämä on luomut, ei ole silarit
-näitä on kehuttu kiinteiksi
-minua on kehuttu muodokkaaksi
-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)
-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)
Tämä on vain nuorten isorintaisten naisten juttuja. Kukaan viiskymppinen isorintainen ei keskustele tai kehu rintojaan. Päinvastoin hän kokee isojen rintojen tekevän lihavan näköiseksi. Hän ei todellakaan oleta isojen rintojen herättävän milenkiintoa, vaan ajattelee pikemmin nuoruuden noin yleisesti kiinnostavan miehiä.
Toteaa mielessään ettei rinnat ole auttaneet missään pyrkimyksissä mainittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että hyvä takamus molemmilla sukupuolilla on tärkeämpi kuin rinnat!
Ja äärimmäisen harvoin luomuisorintaisilla naisilla on hyvä takapuoli. Yläkertaan kun on mennyt kaikki hyvä, niin alhaalla sitten on vaan kapeaa lantiota ja kartiomaista poikapyllyä.
Onko 70D iso koko?
Ei ole. Ihan keskivertokokoinen korkeintaan.
Riippuu painosta. Jos nainen on todella alipainoinen niin kyllä on iso.
Miten niin? En yhtään ymmärrä tätä kommenttia?
Taisto Jumula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Suomessakin noin laadukkaita naisia, ei ikävä kyllä
kovin ole kun kokonaiskuvaa tarkastelee.
Pamelan aviomies oli maailman johtavia plastiikkakirurgeja jo vuosikymmeniä sitten. Mistäpä luulette, että Pamelan muodot on kotoisin?
Olen asiantuntijatyössä ja minulla on Implantit. En pidä koskaan avonaisia paitoja, enkä tyrkytä rintojani. Minulla on ihan normaalit B-kuppirinnat.
Ai niin, minulla oli myös rintasyöpä. Kannattaisi ehkä tarkistaa ummehtuneita käsityksiä rintaleikkauksista.
Harvemmin kovin moni tietää, kuka on leikattu ja kuka ei. Miten sinun tuttusi tietävät, että sinulla on luonnolliset rinnat, jos et sitä erikseen heille mainosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ihan oikeasti nyt.. eikö voi jonkun tietyntyyppistä vartaloa sanoa kauniiksi ilman että lyttää sen vastakohtaa?
Tämä.
T. 80G
Jo pelkkä sanonta "Luonnolliset isot rinnat" kutkuttaa!
Olen ulkomailla huomannut että monissa maissa naiset pitävät huolta rinnoistaan.
Laitetaanhan kynsiinkin lakkaa ja hiuksiin väriä ja naamaan pakkelia. Miksei siis rintojakin saa korjata nuorekkaammiksi?
Vaimo on perinyt äidiltään isot rinnat. Onhan ne näyttävät ja miehen näkökulmasta kivat, mutta painavat ja haittaavat liikunnassa.
Isorintaisena hänen ei tarvitse häpeillä ja onhan ne tosi herkät jos on kiihottunut vähänkin. Nännien kovettumisen tunnen sormissani.
Kivasti kannattelevat pehmeästi, jos olen päällä. Jos vaimo on päällä, minulla on silmien edessä leivottavaa.
Exällä oli pienet rinnat. Kyllä mä enemmän tykkään kunnollisista.
Eli hyvää ja huonoa kunnon rinnoissa.
Tyttärelläni tuli murkkuikään melko varhain, varmaan ekana luokallaan. Valitettavasti hän peri mummonsa rintavarustuksen. Se oli ihan kamalaa aikaa, tyttärelläni oli koko alakoulun isoimmat tissit opettajat mukaan lukien. Hän itki usein tosi katkerasti rintojaan. Koulussa kaikki, myös opettajat tuijottivat ja pojat tökkivät ja puristelivat ihan estoitta. Hänestä tuli vähän kuin koko koulun yhteistä omaisuutta. Vanhemmat kovistytöt haukkuivat ja kiusasivat kun poikien mielenkiinto kohdistui, ei niinkään tyttäreeni, vaan hänen ulkomuotonsa. Ihan kamalaa. Ja kun kyseessä oli vielä ihan lapsi! Hän ei enää kehdannut käydä uimassa ja lopetti muitakin liikuntaharrastuksia koska hän häpesi ja vihasi tissejään. Jouduin pyytämään koulusta vapautuksen uimahalli-liikunnasta. Vielä rippileirin vanhempainpäivänä kuulin kun leirin isoset ja ohjaajat puhuivat keskenään tyttäreni rinnoista. Teininä pojat olivat kyllä kiinnostuneita muttei edelleenkään tyttärestä vaan niistä isoista tisseistä Joidenkin itsetuntoa isot rinnat saattaa nostaa mutta toisilta se vie ison osan itsetunnosta.
Ensi töikseen täytettyään 18 hän kävi pientämässä rintansa tavallisen kokoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
No siis.. eihän toi 70E ole edes mikään erityisen iso? H olis jo ollut.
On ne tähän muuhun kroppaan nähden ihan luonnottoman isot. Aiheuttavat myös niskavaivoja ja pienennys ollut mielessä. Kiitos kommentistasi.
Epäilen että liivikokosi ei ole ihan kohdallaan, koska ei ne tuossa koossa kyllä pitäisi olla mitkään luonnottoman isot.
Tämä. Ennen leikkaukseen menoa kannattaa ehdottomasti tarkistaa oma koko ja hankkia kunnon liivit. Joissain tapauksissa jo se riittää viemään kivut pois.
Itselläni oikean kokoisten liivien käyttö selvästi auttoi mutta päädyin silti lopulta leikkaukseen koska vaivoja ei kuitenkaan tarpeeksi saanut hillittyä sopivilla liiveillä. Kokoni oli ennen leikkausta n. 70J tms.
Montakohan kertaa vuodessa iltapäivälehdissäkin korostetaan sitä että naiset eivät tiedä käyttävänsä väärää kokoa liiveissä. Jos miehillä olisi vastaavan (monimutakaisen) kokomerkinnän omaava vaatekappale, tätä ongelmaa ei olisi. Tuo merkintätapa on varmaan 100-vuotias ja ei todellakaan ole paras mahdollinen. Tuossa tuijotetaan liikaa kuppikokoa ja unohdetaan sen olevan suhteellinen ympärysmittaan nähden. Eri maissa lisäksi erilaiset merkinnät...
Miksi naiset eivät tajua vaatia parempaa kokomääritystä. Esim. rintakudoksen absoluuttinen koko, ympärysmitta ja pari muutakin vapaaehtoista parametriä.
Millä tuo rintakudoksen absoluuttinen koko mitattaisiin?
Näppituntumalla :) No ei, kai tuo rinta pitäisi sulloa johonkin puolipalloon ja katsoa mikä malline vastaa lähinnä omaa kokoa. Ei kai tuota tarvitsisi edes todellisuudessa tehdä. Riittää että valitsee isomman koon liiveissä jos edellinen on pieni. Tässä kokojärjestelmässä ei tarvittaisi myöskään rinnakkaiskokoja.
Tokihan tuossa tulee ongelmaksi se että eri liivivalmistajat eivät sitoudu samoihin kokomerkintöihin, oletetaan että naiset saavat jotain ylemmyyden tuntoa kun meidän merkissä joutuu käyttämään isompaa kuppikokoa...ehkä joku näinkin voi ajatella. Toinen asia on rintakehän muut anatomiset mitat, rintojen muoto jne. Noihinhan voisi sitten keksiä tarkentavia parametrejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
No siis.. eihän toi 70E ole edes mikään erityisen iso? H olis jo ollut.
On ne tähän muuhun kroppaan nähden ihan luonnottoman isot. Aiheuttavat myös niskavaivoja ja pienennys ollut mielessä. Kiitos kommentistasi.
Epäilen että liivikokosi ei ole ihan kohdallaan, koska ei ne tuossa koossa kyllä pitäisi olla mitkään luonnottoman isot.
Tämä. Ennen leikkaukseen menoa kannattaa ehdottomasti tarkistaa oma koko ja hankkia kunnon liivit. Joissain tapauksissa jo se riittää viemään kivut pois.
Itselläni oikean kokoisten liivien käyttö selvästi auttoi mutta päädyin silti lopulta leikkaukseen koska vaivoja ei kuitenkaan tarpeeksi saanut hillittyä sopivilla liiveillä. Kokoni oli ennen leikkausta n. 70J tms.
Montakohan kertaa vuodessa iltapäivälehdissäkin korostetaan sitä että naiset eivät tiedä käyttävänsä väärää kokoa liiveissä. Jos miehillä olisi vastaavan (monimutakaisen) kokomerkinnän omaava vaatekappale, tätä ongelmaa ei olisi. Tuo merkintätapa on varmaan 100-vuotias ja ei todellakaan ole paras mahdollinen. Tuossa tuijotetaan liikaa kuppikokoa ja unohdetaan sen olevan suhteellinen ympärysmittaan nähden. Eri maissa lisäksi erilaiset merkinnät...
Miksi naiset eivät tajua vaatia parempaa kokomääritystä. Esim. rintakudoksen absoluuttinen koko, ympärysmitta ja pari muutakin vapaaehtoista parametriä.
Jännä juttu sitten, miten te miehet epäonnistutte sitten niin yksinkertaisen asian, kuin housujen ostossa, kun niin monella miehellä on housut joissa on liian lyhyet lahkeet =D
Näinhän se tosiaankin on. Lahkeen oikea mitta tosin vaihtelee aikakausittain ja sen mukaan miten muodollisesta pukeutumisesta on kyse. Itse en välitä liian lyhyestä muodista.
Lahkeen mitta ei tosin aiheuta terveydellisiä tai käytännöllisiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä kuullut että yksikään heteromies olis jättänyt panematta/seurustelematta/lähestymättä naista koska tällä oli liian isot tissit. Sen sijaan moni ei saa edes munaansa ylös laudan naisen kanssa. T. Aa-kupin itikanpuremat omaava ”nainen” joka toivoisi että olisi isot luomutissit
Älä trollaile. Miehen stondista ei mikään tapa niin nopeasti kuin isot luomutissit. En pysty olemaan ilman paitaa seksin aikana, koska häpeän tissejäni. Olisin maailman onnellisin jos mulla olisi tosi pienet tissit.
N20
Ei pidä paikkaansa. Kyllä siinä on nyt jokin muu syy.
t. miäs
Kyllä pitää. Olen melkein nelikymppiseksi ehtinyt ja yksikään mies ei ole pitänyt rinnoistani - siis kun olen alasti. Vaatteet päällä kyllä tuijotetaan ja kommentoidaankin, on myös tarrattu kiinni.
Ja ne järkevät deittikumppanitkin kiinnostuneet pussailuvaiheessa niistä. Mutta kun paita lähtee pois ja tajuavat etteivät ne tavoittelekaan taivasta, ja että selinmakuulla ne katoavat lähes kokonaan... Siihen loppuu se mielenkiinto. Yhtäkään aitoa rakastumista tai suhdetta en ole saanut kokea. Syitä on varmasti muitakin mutta ei voi olla huomaamatta kun jokainen minut paidatta nähnyt mies on ollut pettynyt.
Nai sylikkäin ja pidä rintsikat päällä.
Vierailija kirjoitti:
M
Penis taas on aina yhtä ruma oli se iso, keskikokoinen tai pieni :D
En ole kohta 50 ikävuoteeni keskustellut kenenkään kanssa rinnoistani muuta kuin lääkärin pakeilla ja harrastaessani seksiä. En ole ikinä juuri miettinyt, millaisina muut ihmiset ne näkevät enkä ole kokenut, että niitä tuijoteltaisiin hyvässä tai pahassa. Miehille ovat aina kelvanneet, vaikka ei niissä kai mitään kovin kummoista ole. Perusrinnat. Kannattaa mietiskellä ihan muita juttuja elämässään kuin rintojaan.