Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi oma naisluola

Vierailija
01.02.2021 |

millainen se olisi ja mitä tekisit siellä?

Kommentit (375)

Vierailija
181/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Virittelee omiakin ajatuksia.

Vierailija
182/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen, että eikö teillä ole kotona noita viihdenurkkauksia ym. Oma kotini on naisluolani, mutta tottahan sisustaisin sen hulppeammin, jos rahavarat antaisivat myöden. Eli siinä mielessä voisi kuvitella luolaani seuraavia parannuksia: suurempi sänky, sanotaan 2 m leveä, kaikki seinät täyteen kirjahyllyjä, iso mukava sohva (nykyinen on liian pieni), pari suurta akvaariota, hyvät äänentoistolaitteet ja katosta roikkuva korituoli, jossa voisi lueskella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisluolassani olisi kirjahylly, ompelukone, iso työpöytä ja kaikenlaisia työkaluja taiteiluja ja nikkarointeja varten, hyvä valaistus, iso peili ja mukava löhösohva. Jonkilainen ateljee/työhuone olisi kyseessä.

Vierailija
184/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luola olisi siisti ja nätti pieni yksiö johon ei olisi avainta kenelläkään muulla kuin minulla. Ihan sama mitä siellä tekisin, kunhan saisi välillä olla yksin ja olisi paikka missä kukaan muu kuin minä ei sotke. Eikä sillä olisi kenenkään muun tavaroita, kukaan muu ei olisi valinnut ensimmäistäkään huonekalua tai muutakaan esinettä.

Vierailija
185/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihmettelen, että eikö teillä ole kotona noita viihdenurkkauksia ym. Oma kotini on naisluolani, mutta tottahan sisustaisin sen hulppeammin, jos rahavarat antaisivat myöden. Eli siinä mielessä voisi kuvitella luolaani seuraavia parannuksia: suurempi sänky, sanotaan 2 m leveä, kaikki seinät täyteen kirjahyllyjä, iso mukava sohva (nykyinen on liian pieni), pari suurta akvaariota, hyvät äänentoistolaitteet ja katosta roikkuva korituoli, jossa voisi lueskella. 

Meillä on iso viihdekeskus kaikkine peleineen ja vehkeineen olkkarissa, sekä toinen viihdekeskus meidän talon MIESluolassa. Mutta entäs se minun viihdekeskus/naisluola siis se oma missä ovi minkä saa kiinni? Niin sitä ei ole. Vaikka olkkari mun valtakuntaani onkin.

Vierailija
186/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiscaveni voisi olla nimeltään buduaari. Mulla se pursuisi kaikenlaista kaunista: koruja, hörselöitä, hattuja, ylellisiä aamutakkeja, tuoksuja, kirjoja, kukkia, tauluja, soittimia, tuoksuja, kuppeja. Kaiken keskellä upottava sohva ja paljon erivärisiä tyynyjä

Minä lisäisin tuohon vielä sadoittain erilaisia hajuvesipulloja ja vartalovoiteita, joilla lotraisin siekailematta. Hajusteallergiset eivät olisi tervetulleita naisluolaani😄

Vierailija
187/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolassani olisi ihana sopivan pehmeä sänky ja painopeitto ja samettiset seinät ja kymmenen kissaa ja ja ja..hiljaista. Niiden kissojen kehräilyn lisäksi.

Vierailija
188/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luolassani olisi ihana sopivan pehmeä sänky ja painopeitto ja samettiset seinät ja kymmenen kissaa ja ja ja..hiljaista. Niiden kissojen kehräilyn lisäksi.

Tai ne kisut voisi tulla painopeitteeksi mun päälle.

Vierailija
189/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen ideaali "naisluola" olisi autotalli, jossa olisi ainakin höyläpenkki, tilaa mottoripyörälle ja työkalut sen huoltoon, ehkä penkkipunnerrusvehkeet yhdessä nurkassa ja nyrkkeilysäkki roikkuisi katosta. 

Vierailija
190/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisluolassani olisi kauniita nuoria naispalvelijattaria, kaulapannoissa ja kahleissa valmiina palvelemaan herraansa kyselemättä. Aina silloin tällöin joku olisi tahallaan vähän tuhma, jotta pääsisi piiskattavaksi.

Vierailija
191/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan kun ketään ei kiinnosta jos naisella on naisluola. Tämä naiselta. Naisen touhut ei kiinnosta ketään jos ne liittyy naiseen itseensä. Empiirisesti havaittu.

Ei. En vihaa miehiä enkä naisia. Naiset eivät vain omaa itseään touhottaessa ole niin mielenkiintoisia. Tämän olen havainnut itsekin. Jos mies kertoisi mancavesta ja nainen kertoisi naiscavesta niin kuitenkin olisin kuuntelemassa miestä että no mitä siellä cavessa on. En tiedä miksi mutta tämä on totuus! Olen nainen ja olen kiinnostunut miehistä!

Eihän se mikään totuus ole, vaan sun mielipide 😁 Tiedätkö, mitä empiirinen tarkoittaa? Ymmärrätkö myös, että se mitä sinä teet ei tarkoita, että kaikki muut olisivat samanlaisia?

ps. onko sulla tapana kommentoida muihinkin juttuihin jotka sinua eivät kiinnosta? Oletko miettinyt mistä se johtuu?

Vierailija
192/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naisluolassani olisi kauniita nuoria naispalvelijattaria, kaulapannoissa ja kahleissa valmiina palvelemaan herraansa kyselemättä. Aina silloin tällöin joku olisi tahallaan vähän tuhma, jotta pääsisi piiskattavaksi.

Nice luola - iloluola! :)

Vierailija
193/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviasuttava pieni mökki pienen metsälammen rannalla. Yksi makkari, tupakeittiö, vessa ja sauna. Menisin välillä, varsinkin keväisin, erakoitumaan sinne kissani kanssa. Pelkistetty, mutta mukava sisustus. Kaikki tavarat oikeilla paikoillaan. Kirjoja, takka ja metsämaisema.

Vierailija
194/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppäni on naisluolani – tosin tällä hetkellä vähän retuperällä kun ei ole ollut voimia siivota, saati sisustaa.

Mutta alku on lupaava! Tällä hetkellä löytyy tuliterä pelitietokone (sekä vuoden 2018 peliläppäri), 32 tuuman näyttö, eräs special edition Nintendo Switch, parisänky – ja tietokonepöytä suoraan sen jalkopäädyssä(!), ”yhden hengen” löhösohva, sekä jääkaappi kirjaimellisesti metrin päästä sohvasta. :P

Seuraavana ostoslistalla on toinen samanmoinen näyttö edellisen kaveriksi, sekä näppäimistö, hiiri ym. pitää päivittää. Ehdinkin jo aloittella ostamalla Razerin kissankorvakuulokkeet (vaaleanpunaiset, tottakai), muut oheislaitteet tulevat olemaan samaa sarjaa. :P

Vähän pidemmän tähtäimen suunnitelmana on ostaa muutama vitriini figuureille ja muille vastaaville, sekä kaksipuolinen kirjahylly sängyn viereen ns. huoneenjakajaksi. Sen suuremmin ei vielä uskalla unelmoida, pitää ensin vähän varmistella mihin sitä riittääkään yksiössä tila…

Vierailija
195/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi vuorattu vaaleanpunaisella satiinilla, pehmustettu ja kärsisin siellä menkkojen ajan.

Vierailija
196/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisluolassani olisi iso pöytä, millä voisi käsitellä kankaita ja kaavoja, kunnon sovitusnukke, maalausteline, ja niin isot kaapit kaikille tarvikkeille, ettei mikään tursua.

Jos olisi kokonainen kellari, erillinen verstas olisi kiva. Ja pimiö. Ja kangaspuut.

Vierailija
197/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisluolani olisi oma hevostalli.

Vierailija
198/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
199/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkea sohva, tyynyjä ja torkkupeitto, kirjahylly, iso pöytä ompelukoneille, levysoitin ja levyt. 

Vierailija
200/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan kun ketään ei kiinnosta jos naisella on naisluola. Tämä naiselta. Naisen touhut ei kiinnosta ketään jos ne liittyy naiseen itseensä. Empiirisesti havaittu.

Ei. En vihaa miehiä enkä naisia. Naiset eivät vain omaa itseään touhottaessa ole niin mielenkiintoisia. Tämän olen havainnut itsekin. Jos mies kertoisi mancavesta ja nainen kertoisi naiscavesta niin kuitenkin olisin kuuntelemassa miestä että no mitä siellä cavessa on. En tiedä miksi mutta tämä on totuus! Olen nainen ja olen kiinnostunut miehistä!

Peilaat tässä kyllä nyt vain omaa ja lähipiirisi naisten tylsyyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi