Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi oma naisluola

Vierailija
01.02.2021 |

millainen se olisi ja mitä tekisit siellä?

Kommentit (375)

Vierailija
201/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava vaatehuone.

Vierailija
202/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei muuta olekaan...

Sama. Asun yksin ja yksiöni on naisluolani. Siellä on kaksi kirjahyllyä eri tietokirjoja, taidekirjoja ja sarjiksia. Vähän figuureja ja leffoja siellä. On kasveja, leikkokukkia, paljon pehmeitä huopia ja taljoja. Kasa kynttilöitä eri koossa ja väreissä, kiva matto ja löhösohva. Iso telkkari, 6 konsolia ja kasa pelejä, tosin Switch pitäisi vielä hankkia.

Kaipaisin takkaa, isoja ikkunoita ja enemmän tilaa. Sitten naisluola olisi täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuntoilulaite. Hyvä sohva jossa voi myös nukkua. Telkkari nettiyhteydellä. Lukemista. Juotavaa ja vähän välipalaa jääkaapissa. Seksivälineitä

Vierailija
204/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aika hauska idea oma naisluola! 😄 Mulla ois joku ihana pehmeä sohva/sänky missä sais nukkua päikkäreitä. Suklaata of course ja oma spa osasto.

Vierailija
205/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo, moni tunnustautuu luolanaiseksi.

Vierailija
206/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihana haaveilla! Minun naisluolassani pitäisi olla isot ikkunat, jotta luonnonvaloa tulvisi sisään. Vaaleita sävyjä, viherkasveja ja leikkokukkia, iso pehmeä daybed tyyppinen divaani jossa pari muhkeaa tyynyä ja viltti. Pehmeä matto. Iso pöytä jossa iso peili ja hyvät valot, tähän järjestäisin kaikki meikit ja muut kauneudenhoitovälineet. Läppäri ja kaiuttimet pitäisi löytyä, jotta saisin kuunneltua musiikkia ja surffailtua netissä/opiskeltua rauhassa. Kahvinkeitin. Pieni jääkaappi jossa olisi vichyä ja jotain pientä naposteltavaa. Kokovartalopeili ja jos nyt ihan överiksi heittäydytään niin naisluolastani voisi aueta erillinen walk in closet jossa olisi kauniisti esillä kaikki vaatteeni ja kengät. Naisluolastani pitäisi myös olla joko kulku suoraan terassille tai sitten parveke jos sijainti olisi ylemmässä kerroksessa. Ai että, ehkä vielä joskus! Sitten viimeistään kun lapset lentää pesästä! :)

Vierailija
207/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luola täynnä kauniita naisia joita kävisin pökkimässä vuorollaan halujeni ja voimieni mukaan

Vierailija
208/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olisi:

- juuri sellainen sisustustyyli josta minä tykkään (taulut, värikkäät tyynyt ja 70-luvun kirjavat metallipurnukat eivät sovi minun ja miehen yhteiseen sisustusmakuun)

- mukava, pehmeä nojatuoli ja lukulamppu

- kirjahylly täynnä hyviä kirjoja

- kasa muoti-, sisustus- ja muita hyviä aikakauslehtiä

- viinikaappi

- suklaata

- palju tai kylpyamme

- tietokoneeni ja piirtopöytä

- seksileluni

Vierailija
209/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ullakkohuoneisto jonssain suurkaupungingissa, merimaisema. Hyvä äänieristys. Kirjoja, kasveja, iso tv, poreallas, paksut karvamatot. Iso kaappi urheiluvälineille. Viinille ja skumpalle omat kaapit. Yksityinen "huonepalvelu" toisi aamupalaa ja illallista tarpeen mukaan. Tähän pakettiin kuuluisi myös hierojan kotikäynnit ja personal trainer.

Tämä ja lisäksi laadukkaat karaokelaitteet.

Vierailija
210/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan kun ketään ei kiinnosta jos naisella on naisluola. Tämä naiselta. Naisen touhut ei kiinnosta ketään jos ne liittyy naiseen itseensä. Empiirisesti havaittu.

Ei. En vihaa miehiä enkä naisia. Naiset eivät vain omaa itseään touhottaessa ole niin mielenkiintoisia. Tämän olen havainnut itsekin. Jos mies kertoisi mancavesta ja nainen kertoisi naiscavesta niin kuitenkin olisin kuuntelemassa miestä että no mitä siellä cavessa on. En tiedä miksi mutta tämä on totuus! Olen nainen ja olen kiinnostunut miehistä!

Vai että oikein "empiirisesti havaittu"...

Vierailija
211/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olis divaani tms. löhöilypaikka, lämpimiä peittoja, ehkä isoja viherkasveja, puhelimen laturi. Herkkuja. Kunnon peilit vois kans olla. Muut tarvittavat voisin sitten viedä tarpeen mukaan.

Vierailija
212/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, joten asuntoni on kokonaisuudessaan naisluola. Ja hifilaitteet löytyy. :)

Mutta ottaisin kyllä ylempänä kuvatun naistornin! Mieluiten jugend-huvilasta järvi- tai merinäköalalla. Siellä voisi olla esim. kiikarit lintujen tarkkailemiseen, valittuja kirjoja, laiskanlinna ja kahvinkeittovälineet. Flyygeli ei mahtuisi mun tornihuoneeseeni, se saisi olla alakerrassa.

Vierailija
213/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keskustelu🙂 omassani olisi paljon kaappeja ja hyllyjä askartelutarvikkeille, maaleille ja mun omille työkaluille (ei tarvisi jatkuvasti etsiä poraa yms tai vastata miehelle mihin oon sen touhuiltani jättänyt), iso pöytä ompelukoneelle ja kaappi kaikelle korjattavalle ja keskeneräiselle, iso peili, tarpeeksi lattiatilaa, oma valoisa eteinen jossa olisi paljon kasveja ja ruukkuja ja sieltä käynti puutarhaan. Luolassani olisi vesipiste pensseleiden pesuun, kahvinkeitin ja pieni jääkaappi, huoneen nurkassa joku muhkea nojatuoli ja paksu villamatto, vessa ainakin lähellä ellei ihan oma wc. Tällä hetkellä naisluolani on kodin sotkuisin huone, pyykit kuivuu pyykkikorien yläpuolella, puhtaat pyyhkeet, joitain työkaluja, joulukoristeet, kankaat, siivousämpäri on kaikki ahdettu samaan hyllyyn, kirjahyllyyn olen järjestellyt työkaluja ja päälle retkipatjaa ja pöytätilaa on vajaan piirustuspaperin verran. Ruma huone on, mutta oon oikein tyytyväinen.

Vierailija
214/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on painonnostopenkki + painot, crosstrainer, nyrkkeilysäkki. Sellanen 90-luvun pyöreä pehmeä rottinkituoli. Tv josta katson mitä haluan, vaikkapa Sinkkuelämää-maratonin 20. kerran ilman vinkunaa. Ja tuoksukynttilöitä ja -öljyjä lajitelma, josta valitsen aina mieluisan ja tämäkin ilman vinkunaa :)

Vierailija
215/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmissa olisi naisluola, jonne mahtuisi sekä musiikki- että käsityöharrastukseen tarvittavat pelit ja vehkeet. Musiikin puolesta tilaan pitää mahtua piano, basso ja kunnon äänentoisto. Levysoitin ja tilaa levyille ja nuoteille. Käsitöiden osalta kunnon ompelu- ja muut koneet, paljon pöytätilaa, kunnollinen mallinukke ja tärkeimpänä: kunnollista säilytystilaa sekä tarvikkeille (ompelu, neulonta, virkkaus) että keskeneräisille tuotoksille. Värikoodaus vielä päälle niin avot! Ja vielä jos mahtuis ne jonkun muunkin mainitsemat kangaspuut niin kokisin olevani taivaan porteilla. Sitten tietysti myös viihdepuoli kuntoon, eli kunnon kotiteatteri, sohvaa sun muuta ja baari paikalle. Alkaa olla jo aika monta neliötä kasassa, vaatis varmaan kokonaisen kellarin tai erillisen piharakennuksen.

Vierailija
216/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä yksin joten koko asuntoni on käytännössä naisluolaa, mutta jos kuvittelen unelmien naisluolan jonkun muun kanssa asuessa, se voisi olla tornin huipulla ja siellä olisi paljon kirjoja, mukava sohva ja laiskanlinna lukemista varten, pehmeitä peittoja ja tyynyjä, palapelejä, värityskirjoja ja kyniä sekä piano. Ikkunoista näkisi kaupungin halki virtaavan joen, hyvin hoidetun puiston ja ympäröivän idyllisen pientaloalueen. Tilan varusteisiin kuuluisi vedenkeitin ja teetarpeita ja kaikenlaista pikkupurtavaa.

Vierailija
217/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma naisluola ja se on perheemme keittö. Saan siitä valtavasti nautintoa, että valmistan perheellemme ruokaa, ja pidän isännän tyytyväisenä. Ilman isännän työtä meillä ei olisi leipääkään pöydässä, joten isännän on hyvä ollakin tyytyväinen.

Vierailija
218/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky ja tietokone

Vierailija
219/375 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei muuta olekaan...

Sama täällä

T. Mies -79 😊

Vierailija
220/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Oma huone, jonka oven saan kiinni ja jossa voin viettää illat ihan yksin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi