Lue keskustelun säännöt.
Jos sinulla olisi oma naisluola
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Joo, naiset kahleissa ja voisin valita kenet vaan halun mukaan M47
Mietinkin tätä että naisten huoneet ovat varmaan jotain söpöjä ja ihania, eivätkä he halua sen vuoksi välttämättä jakaa näitä asioita kaikille suojellaakseen yksityisyyttään, ja sitten miehillä mennään suoraan epstein, väkivalta ja muille sekopääosastoille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pinkki nahkasohva jossa makoilisi 2,5m pitkä öljytty pikimusta ,,,,mies.
Mulla on oma naisluola, mutta olenkin lapseton sinkku.
On mulla, sitä kutsutaan kyökiksi.
Minulla on ja ei kuulu sinulle