Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi oma naisluola

Vierailija
01.02.2021 |

millainen se olisi ja mitä tekisit siellä?

Kommentit (375)

Vierailija
321/375 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puketumishuoneena. Takkeja ja talvikenkiä säilytän muualla. Pieni jääkkappi voiteille, kasvovesille, naamioille jne.

Vanha peritty meikkauspöytä. Meikkauspeili valoilla.

Tuoksuilla oma hylly.

Ikeasta korkeat pienilaatikkoiset lipastot meikeille. Kaikilla oma paikka.

Kaikki järjestyksessä vaikka näyttääkin teatterin näyttelijättären puhuhuoneelta mikä on ihana kontrasti viereiseen työhuoneeseen.

Jos olisi suurempi huone hankkisin divaanin.

Vierailija
322/375 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kodinhoitohuone missä pestään pyykit ja mahdollisesti ommellaan?

Eikös tuo nyt löydy kaikilta?

Kodinhoitohuone = naisluola

Tämä on kyllä hyvä oivallus 😅

5+/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/375 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huone olisi sisustettu täysin Tylypahkan tyyliin, varsinkin oman tupani väreihin. Siellä olisi lämmin takka, jonka ääressä voisin lukea mukavasti Pottereita mukavassa nojatuolissa ja/tai sohvalla.

Siellä olisi myös iso kirjoituspöytä, jonka ääressä voisin piirtää, maalata ja askarrella.

Huoneessa olisi myös kaappi, joka sisältäisi paljon teetä ja erilaisia herkkuja.

Ja tietysti paljon paljon Harry Potter -juttuja, keräilytuotteita, pehmoleluja, eri kirjapainoksia, oman tupani nimikkovaatteita ja iso televisio, josta voisin katsoa Harry Potter -elokuvia. Kirjat ja keräilyjutut olisivat kauniisti aseteltuina isoissa kirjahyllyissä.

Potter-fani N27

Mikä tupa? :)

Pääsisinpä vierailemaan Potter-maailmassa Englannissa!

t. Rohkelikoksi halunnut, testien mukaan Korpinkynsi

Vierailija
324/375 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tähän mennessä julkaistut pelikonsolit ja paaaljon hyviä pelejä. Jääkaapissa Coronaa ja kuivaa omenasiideriä. Sipsejä, popcornia ja karkkia.

N41 (henkisesti M18)

Vierailija
325/375 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma työhuone/huone. Täällä on tilaa kahdelle tietokoneelle (työläppäri) ja sitten tärkeimmälle harrastusvälineelleni eli pöytämalliselle pelikoneelle. Täällä on myös koirille niiden oma sohva, jossa saavat köllötellä ja katsella kun teen töitä tai pelailen. Tuossa tärkeimmät, mitä ns. naisluolassani on. Tietysti tämä huone on myös muuten sisustettu makuni mukaan, mutta ilman tietokoneitani tällä koko huoneella ei oikein olisi mitään erityistä funktiota. 

Vierailija
326/375 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kuuden hengen poreamme ja sauna, myös makuutilat ja erilaisia panokiikkuja. Tytöt valitaan vierailemaan naisluolassa joko haaremista tai sen ulkopuoleltakin. Tytöt eivät majoittuisi kuitenkaan näissä tiloissa vaan heille olisi erillinen yhteismakuuhuone ja majoitustilat. Haaremin vartijana toimisi eunukki perinteiseen tyyliin.

Vierailija
327/375 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että tämä keskustelu on taas nostettu, koska minä Ap sisustan nyt omaa asuntoa.

Olen nimennyt tämän ladyluolaksi, koska se on 50-vuotislahja minulta minulle. Perussisustus on jo ennestään naisen käsialaa entisen omistajan ansiosta.

Keittiön kiintokalusteet ja makuuhuoneen kaapit on tyyliä, jota olen aina toivonut. Makuuhuoneen ja olohuoneen tapetit voisi joskus uusia, mutta eteinen on jo nyt perfect. Samoin parveke.

Olen ostanut puuttuvat huonekalut lähinnä kirppiksiltä, samoin muuta tarpeellista ja kaunista tavaraa. Ideani on, että kalusteita voisi halutessaan vaihdella kesämökin kanssa. Tosin yritän pitää tässä jotain nuorekasta ja yllättävää sävyä, en tahdo mitään brittihenkistä mummolaa. Vielä.

Vierailija
328/375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siellä olisi vain talja lattialla. Sitten menisin ja metsästäisin sinne apinamiehen. Laittaisin kahleen jalkaan ettei karkaisi ja harrastaisin kaikkea kivaa.

Vierailija
329/375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyjä täynnä laatu- ja ammattikirjallisuutta. Hyvinvalaistu kirjoituspöytä ja läppäri sun muu välttämätön toimistokama. Vastapainona suora käynti saunaan ja hyvä lököttelysohva. Mukavat matot, musiikki- ja elokuvankatselulaitteet. Omat soittimet ja nuotit hyvin järjestyksessä. Meikkaustarvikkeet ja -tila. Iso peili.

Juomat haen keittiöstä, mutta koska teen töitäni multitaskaamalla, koneet pitää olla käden ulottuvilla. Tarpeeksi lämmintä. Koirankoppa. Sen sijaan en tarvitse tilaa minkäänlaisille peleille enkä käsityötarvikkeille.

Vierailija
330/375 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparkakkutaikinaa jääkaapissa🖤

Vierailija
331/375 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti televisio, jääkaappi joka täynnä nakkeja, lihapiirakoita, kaljaa ja siideriä.

Valtava snäck valikoima. Jätti tv ja löhöilu divaani.

Vierailija
332/375 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ukko rakensi mettäkämpän lähelle kivisen kammin. se on oikea luola. ainut huono asia tässä on, että itse saan ajaa kyykäärmeet ulos keväisin. se on ällöttävää ja vaarallista, mutta pakko se on kun sellaisen halusin ja sain. 

Vierailija
333/375 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat, dvd elokuvat ja sarjat ja tottakai mun 3 lifesize kokoista pahvihahmoa

Vierailija
334/375 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 30m2 tupa. Seinän mittainen työpöytä, osiot rakentaminen, ompelu, keittiö.

Toinen seinusta: iso sohva toimii sänkynä + puuliesi/kamina. Keskellä pitkä moderni pirttipöytä + 1 penkki, 2 tuolia, 1 nojatuoli.

Maailmani.

Vierailija
335/375 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly täynnä rakkaita kirjoja. Kaappi täynnä kankaita ja ompelutarvikkeita ja ompelukone ja työpöytä,  mukava nojatuoli. Paljon viherkasveja, paljon mieleisiä tauluja. Valoa, puuta, tasoja joille voi asetella astioita, kynttilöitä ynnä muuta.

Vierailija
336/375 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin. Juon teetä ja katselen viherkasvejani. Joulukoristelut ja hyasintteja.

Vierailija
337/375 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mulla on "naisluola" parvellisessa talliosakkeesa. Siellä on ompelunurkkaus koneet ja tarvikkeet hyvässä järjestyksessä, taiteilunurkkaus pensseleineen, maaleineen yms. ei niin hyvässä järjestyksessä ja noiden lisäksi sitten kahden enskan ylläpitonurkkaus. Räppäyspyöriä, joten niille sattu ja tapahtuu ja pitää välillä korjailla ja olla renkaita/varaosiakin tallessa. Ja kaiken saa jättää juuri kuten ne sillä hetkellä on, jos on joku homma kesken. 

Omaan yksiöön noi ei mahdu...ja talliosake on 30 minsan kävelymatkan päässä.

Vierailija
338/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo. Tänne ne naiset tuppaa tuupattaviksi. Niin sinkut kuin rouvat, vanhat ja nuoret. Välillä on tuuletettava sillinhaju pois. Varsinkin tukevamman "hoidon" jäljiltä

Vierailija
339/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni nuori nainen kiihottuu ajatuksesta, että olisi haaremissa käytettävissä isäntänsä mielihalujen mukaisesti. Kuinka moni sitten myöntää näin reagoivansa, se onkin eri juttu.

Vierailija kirjoitti:

Vähintään kuuden hengen poreamme ja sauna, myös makuutilat ja erilaisia panokiikkuja. Tytöt valitaan vierailemaan naisluolassa joko haaremista tai sen ulkopuoleltakin. Tytöt eivät majoittuisi kuitenkaan näissä tiloissa vaan heille olisi erillinen yhteismakuuhuone ja majoitustilat. Haaremin vartijana toimisi eunukki perinteiseen tyyliin.

Vierailija
340/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin omaan "luolaani" klassisen balettisalin. Ihanteellisesti tila olisi avara ja korkea, isot ikkunat toisella seinällä, valtavat peilit kauniilla "kehyksillä" toisella puolella, tanko peilien edessä, puiset lattiat, kristallikruunu katossa. Salin toisessa päässä olisi pari isoa viherkasvi, persialainen matto, mukava löhösohva ja pari lattiatyynyä ja kirjahylly.