Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi oma naisluola

Vierailija
01.02.2021 |

millainen se olisi ja mitä tekisit siellä?

Kommentit (375)

Vierailija
361/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo, sitä kutsutaan kodiksi. Rakastan joka nurkkaa. Mut joo ilman ironiaa se taitas olla aika samanlainen mitä moni ns miesluola

Vierailija
362/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis siellä karaokevehkeet, shampanjabaari, pehmeä sohva ja nojatuoleja, tyynyjä, pieni catwalk, peili ja iso screeni elokuvia varten. Jotain pelejä ja ulkona palju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatusleikki, kiitos.

Vierailija
364/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveissa olisi sellainen, josta löytyisi

-2 työpöytää, joissa toiselle mahtuu pöytäkone ja toiselle mahtuu ompelukone

-kunnollinen työtuoli ja satulatuoli

-kaappi, jossa voisi säilyttää siististi kankaita, lankoja ja muita käsityöjuttuja

-vitriinikaappi, jossa pitäisin kirjoja (kaapin ovien takana kirjat on suojassa pölyltä, mutta lasiovien takia eivät ole piilossa)

Nojatuolia en halua, ellei luolani olisi takkahuoneessa, jossa nojatuolin voisi laittaa takan eteen.

Vierailija
365/375 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sybian nyt ainakin

Vierailija
366/375 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Haluaisin oman jumppasalin, kuntosalilaitteita ja hyvä tila joogaan ja kehonpainoharjoitteluun sekä vapaille painoille. Tv, josta voisi katsoa jumppavideoita, ja mukava sohva jossa löhötä katsomassa sarjoja silloin kun ei huvita jumpata. 

Mutta toisaalta haluaisin käsityöhuoneen jossa olisi hyvä työpöytä koneille ja tilaa kankaiden leikkuulle ym. Ja voisi jättää projektin levälleen. 

Näitten kahden tarpeen/toiveen yhdistäminen samaan tilaan ei välttämättä toimisi kovin hyvin, ikävä jumpata jos lattialla pyörii nuppineuloja 🤔 saisiko siis toivoa kahta "naisluolaa"? 

Vierailija
367/375 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsen luolaa kun minulla on jo asunto minkä olen jo sistanut ja rakentanut itselleni?

Vierailija
368/375 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitsen luolaa kun minulla on jo asunto minkä olen jo sistanut ja rakentanut itselleni?

No ehkä ne tarvitsee, joilla asuu siellä asunnossa muitakin, joiden tarpeet tulee huomioida. Tai ainakin osa. 

Vierailija
369/375 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös keittiö ole naisluola? 

Vierailija
370/375 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan on oma naisluola, tämä kaksio jossa asun. Täällä vietän kaikki päiväni. Olen poissa vain kun käyn kaupassa, apteekissa, terkkarissa, perheen luona tai kaverini luona.

Pääasiassa istun nojatuolissani ja katson töllöstäni tubea, tai sarjoja putkeen tai true crimeä putkeen. Perjantaisin katson viikon emmerdalet ja juon samalla alkoholia. 

Nyt oon vielä sängyssä ja lueskelen tätä palstaa. Nivelet on kipeinä, huono päivä taitaa voinnin puolesta olla tulossa, yökin meni huonosti. Aamuyöllä linnut lauloi ihanasti. Taidan ehkä nukkua vielä vähän, sitten kun nousen, keitän kahvia ja syön jotain "aamupalaa". Sen jälkeen alan katella taas töllöä. Ei näillä nivelillä paljon pysty hääräämään, hyvinä päivinä pystyn hoitamaan kotityöt kunhan istun aina välillä, huonoina päivinä on hankalaa pienetkin asiat, kuten vessassa tai keittiössä käynti. 

N53

Vierailija
371/375 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeastaan muuta kuin sidontavälineet ja pari dominoivaa mustaa, "hyvin varusteltua" rakastajaa

Vierailija
372/375 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo. Siellä on mm. pari kirjahyllyllistä täynnä kirjoja, mukava sohva, paljon huonekasveja, pelikonsoleita ja iso kasa pelejä niille(kerännyt jo lapsesta asti). Ihana pehmeä matto. Säädettävä valaistus. Kissalle raapimapuu ja oma peti. Minijääkaappi jossa kylmää vettä.

Lähinnä rentoudun siellä kirjoja lueskellen ja pelejä pelaillen.

Minun vaimolla on oma naisluola. Kun rakennettiin talo ,niin hän sanoi että tällä lainarahalla haluaa oman huoneen missä on hänen omat jutut ja sellainen oma paikka. Olin ok. Se tehtiin. hänellä on siellä myös satoja kirjoja, Vinyylisoitin ja kasa levyjä, iso divaani, oma valaistus ja pelikonsoni. Kun hän tarvitsee sen sen omanajan arjesta, niin sinne hän menee. Siellä rentoutuu ilman häiriötä. Kun hän menee kammioonsa, niin en ole ikinä häirinnyt häntä. Saa olla ja nauttia omasta jutustaan. Arvostan hänen omaa ju

Ihanteellinen aviomies.

Vierailija
373/375 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, mutta sieltä löytyy lähinnä sekalaisia jumppavälineitä, työpiste, piirustus- ja käsityövälineitä, joita sitten tulee yllättävän harvoin käytettyä jne. Pitäisi ehkä panostaa ja sisustaa siitä joku ihana. Ei ole oikein ehtinyt, kun viime kesänä vasta muutettiin tähän.

Vierailija
374/375 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiscaveni voisi olla nimeltään buduaari. Mulla se pursuisi kaikenlaista kaunista: koruja, hörselöitä, hattuja, ylellisiä aamutakkeja, tuoksuja, kirjoja, kukkia, tauluja, soittimia, tuoksuja, kuppeja. Kaiken keskellä upottava sohva ja paljon erivärisiä tyynyjä

Nicecave.

Vierailija
375/375 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pieni catwalk

Ihana😊. Kuvittelen, kuinka kävelet sitä pitkin ja esittelet vaatteitasi.