Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi oma naisluola

Vierailija
01.02.2021 |

millainen se olisi ja mitä tekisit siellä?

Kommentit (375)

Vierailija
341/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ois kukkatapetit ja muutenkin hempeä tunnelma. Värejä ja hauskoja esineitä. Kaikkea sellaista, mitä mieheni ei kelpuuta perheen yhteisten tilojen sisustukseen. Lisäksi siellä olisi ne ompelukoneet, kodinhoitohuoneen taso ei _todellakaan_ ole käytännöllinen ja toimiva paikka niille. Ja joku mukava löhösohva, ehkä vuodesohva.

Vierailija
342/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kodinhoitohuone missä pestään pyykit ja mahdollisesti ommellaan?

Eikös tuo nyt löydy kaikilta?

Kodinhoitohuone = naisluola

Tämä on kyllä hyvä oivallus 😅

5+/5

Sopii mulle, jos miesluolaksi kelpaa keittiö. Jossa tehdään ruokaa ja ehkä juodaan olutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olisi ajosimulaattori, jossa voisin harjoitella taskuparkkia ilman että kukaan nauraa :<

Vierailija
344/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen muutettua minulla onkin. Täällä on minulle mm

- työpöytä (teen tyypillisesti 2-3 päivää viikossa etätöitä) ja pehmeä hyvä työtuoli

- iso kirjahylly täynnä minun lempikirjoja

- Ihana, pehmeä nojatuoli, jossa on hyvä istua ja lukea ja kaunis jalkalamppu siinä vieressä, jotta valaistus on hyvä

- levitettävä sohvasänky (jossa ottaa pienet päikkärit ja missä esikoinen voi yöpyä, kun tulee kotiin käymään)

- Kaunis torkkupeitto ja siihen sopivia koristetyynyjä

- Muutama viherkasvi

Ei tämä ihmeellinen ole, mutta täysin minun maun kukaan sisustettu (NIIN KAUNIS) ja yksin minun käytössä (paitsi silloin kun esikoinen käy kotona)

Välillä tulen tänne iltaisin ja vedän oven kiinni, jos haluan olla ihan omassa rauhassa

Vierailija
345/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- työpöytä (teen tyypillisesti 2-3 päivää viikossa etätöitä) ja pehmeä hyvä työtuoli

- Ihana, pehmeä nojatuoli, jossa on hyvä istua ja lukea ja kaunis jalkalamppu siinä vieressä, jotta valaistus on hyvä

- levitettävä sohvasänky (jossa ottaa pienet päikkärit ja missä esikoinen voi yöpyä, kun tulee kotiin käymään)

- Muutama viherkasvi

Ei tämä ihmeellinen ole, mutta täysin minun maun kukaan sisustettu (NIIN KAUNIS) ja yksin minun käytössä (paitsi silloin kun esikoinen käy kotona)

Välillä tulen tänne iltaisin ja vedän oven kiinni, jos haluan olla ihan omassa rauhassa

Tämä rempattiin lattiasta kattoon esikoisen muutettua, jotta sain tästä värimaailmaltaan ja tunnelmaltaan juuri sellaisen kuin haluan (kiitos rakas aviomies)

Vierailija
346/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi tietysti pieni hevostalli, vaikka kahdelle kopukalle. Putsailisin varusteita, loisin lantaa, veisin ja toisin hevoset hakaan ja kaikkea sitä, mistä lapsuuden hevoskirjoissa kerrottiin.

Vierailija
347/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Muutama viherkasvi

Samanlaisesta haaveilen itsekin. Menee kyllä vielä monta vuotta ennen kuin esikoinen muuttaa kotoa, joten pitkään saan odottaa ja tyytyä tähän pieneen työpisteeseen makuuhuoneemme nurkassa. Ja siihen etten voi sisustaa ihan niinkuin haluaisin, kun pitää kuunnella miehenkin mielipidettä :D

Vierailija
348/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivari kirjoitti:

Jätti televisio, jääkaappi joka täynnä nakkeja, lihapiirakoita, kaljaa ja siideriä.

Valtava snäck valikoima. Jätti tv ja löhöilu divaani.

Niin ja Jättimäinen moottoroitu sauva, jolla sauvoisin jättimäistä tuheroani,

pehmeällä löhöily divaanillani.

Vierailija
349/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olis kaiken kokoista ja mallista pers-suristinta

Vierailija
350/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle ukko rakensi mettäkämpän lähelle kivisen kammin. se on oikea luola. ainut huono asia tässä on, että itse saan ajaa kyykäärmeet ulos keväisin. se on ällöttävää ja vaarallista, mutta pakko se on kun sellaisen halusin ja sain. 

Hyvä ettei sellaista parinmetrin syvyistä maakuoppaa....suon reunalle........

Vierailija
351/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti televisio, jääkaappi joka täynnä nakkeja, lihapiirakoita, kaljaa ja siideriä.

Valtava snäck valikoima. Jätti tv ja löhöilu divaani.

Niin ja Jättimäinen moottoroitu sauva, jolla sauvoisin jättimäistä tuheroani,

pehmeällä löhöily divaanillani.

Miehet pois tästä ketjusta, kiitos.

Vierailija
352/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olisi kasvihuone, puutarha, valoisa huone kunnon tiskipöydän kanssa ja tilava/2 pöytää maalaamista varten ja toinen huone jossa tilava pöytä ompelukoneelle ja kankaiden leikkaamiseen. Sekä huone, jossa on paaaljon kirjoja, mukava istumapaikka ja sänky. Lähiseuduilla merenranta ja metsiä, joissa kulkea vapaasti

Vierailija
353/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Siellä on paksu villamatto, voimistelupatja, ilmajoogakangas, puolapuut ja pari kuntolaitetta joita ei pahemmin käytetä. On myös kaakeliuuni ja penkki, pari isoa lattiatyynyä. Laitan joko tulen tai kynttilän palamaan uuniin ja joogaan, tai osallistun pilateksen ja kehonhuollon etätunneille.

Vierailija
354/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mökillä oma koppero naisluolana. Siellä ei ole muuta kuin sänky, tuoli, kaappi ja järvinäköala. Toinen vaihtoehto olisi siirtolapuutarhamökki enemmän ihmisten ilmoilla. Kotona luola on turha, ei siellä tulisi kunnon minä itte -fiilistä. Oma luola voisi olla myös yksiö työpaikan lähistöllä, missä ei olisi muita ihmisiä eikä heidän tavaroitaan eikä heidän aiheuttamiaan kotitöitä. Siellä voisi asustella, kun kotiolot kyllästyttää, eikä kuluisi bensaa työmatkoihin. Se olisi mahdollisimman minimalistisesti sisustettu, kunhan patja on.

Vierailija
355/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoon asti yltävät kirjahyllyt, jokin leveä loveseat-tyylinen nojatuoli jossa voisin lukea ja kaunis pöytävalaisin pienellä antiikki-pöydällä nojatuolin vieressä. Kirjoituspöytä jossa läppäri, muistikirjoja ja tarot-kortti kokoelma. Lisäksi jokin pieni nurkkaus maalausharrastukselle, ettei tarvisi aina siirrellä maalaustarvikkeita muiden juttujen tieltä. Kissalle jokin oma soppi kirjahyllyyn, ja leveä ikkunalauta jolla voisi hengailla. Muutama huonekasvi kirjahyllyyn.

Vierailija
356/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on. Seuraan siellä osakekursseja.

Minäpäs seuraan sähkönhintaa ja aikataulutan pyykinpesut sen mukaan.

Vierailija
357/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mulla on "naisluola" parvellisessa talliosakkeesa. Siellä on ompelunurkkaus koneet ja tarvikkeet hyvässä järjestyksessä, taiteilunurkkaus pensseleineen, maaleineen yms. ei niin hyvässä järjestyksessä ja noiden lisäksi sitten kahden enskan ylläpitonurkkaus. Räppäyspyöriä, joten niille sattu ja tapahtuu ja pitää välillä korjailla ja olla renkaita/varaosiakin tallessa. Ja kaiken saa jättää juuri kuten ne sillä hetkellä on, jos on joku homma kesken. 

Omaan yksiöön noi ei mahdu...ja talliosake on 30 minsan kävelymatkan päässä.

Hmm, minulla olisi talliosakkeita 5 min kävelymatkan päässä!

Vierailija
358/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisluolastani löytyy pleikka 2, 4 ja 5, baarikaappi (kylmä), sähkökitara ja kunnon poppivehkeet 🤔😅

Vierailija
359/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisluolaa. Mutta tää kolme vuotta jatkunut etätyö - jolle ei loppua näy, on saanut toivomaan omaa työhuonetta. Eli sisustaisin huoneen ihan työnteon ehdoilla. Toinen asia, mille toivoisin omaa huonetta on kotikuntosali.  Nyt meillä on kuntoilutavaraa neljässä eri tilassa ympäri kämppää. 

Vierailija
360/375 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi edes unelmoida moisesta.