Kela ei ymmärrä että meillä on hevonen ja senkin pitää syödä ja asua jossain!
Ärsyttää, että kaikki asiakkaat laitetaan samaan muottiin eikä ymmärretä yhtään sitä, että on erilaisia elämäntilanteita. Meitä vaaditaan muuttamaan pienempään asuntoon, missä hevoselle ei ole tallia. Ulkonako hevosen pitää sitten olla talvipakkasilla?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen kun astmaatikkona mun pitää viettää talvet Fuengirolassa, eikä kela maksa edes lentoja :(
Ennen maksoi. Eräs läheinen oli kerran kelan kuntoutuksella atooppisen ihon takia, jotain kuusi viikkoa Espanjassa.
Te ette vaan osaa näitä KELA-jutskia
Kelako ei tajua? Kyllä siellä takana ovat ne lainsäätäjät. Kelan linja alkaa olla enemmän sitä, että tasapäistetään eikä katsella kauheasti mitään erityistilanteita. Yhä enemmän näin.
Itsellä noin sata kanaa, enhän niitä voi mihinkään yksiöön viedä, mitä järkeä tässä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä noin sata kanaa, enhän niitä voi mihinkään yksiöön viedä, mitä järkeä tässä nyt on?
Siirrä kanat lähimpään Kelan toimiston palvelupisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen kun pitäisi muuttaa yksiöön, miten sinne mahtuu 17 kissani? Tai siis kyllähän me siellä kissojen kanssa mahdutaan olemaan, päästän ne naapurustoon kulkemaan päivisin kun olen ruokajonossa. Mutta vähän kyllä pitäisi kelan miettiä eläintenkin oikeuksia, esim. miksei eläinlääkäriä kela korvaa !?!?!? todella epäreilua
Mulla on iso matkailuauto eikä sitä voi pitää talvella kylmässä. Kela ei tajua, että pitää olla vähintään 40 neliön lämmin talli. Vmp!
Nyt kyllä repeän naurusta! LOL!! Kukaan mistään Kelasta tukia hae, jos on varaa ostaa oma hevonen.
Eikä että Ferrarini vuosihuolto maksaa 8000!
Itse asiassa moni pitää maalla hevosta ja elää paljon halvemmin kuin jos heidätkin sullottaisiin pk-seudulle, ja samalla elävöitetään maaseutua. Vähemmän sinne lisääntymisikäisiä naisia ilman eläimiä muuttaakaan. Meidän tienoolla joka toisella emännällä on hevosia ja lopuillakin koiria.
Voitko mennä vankilaan hotelliin ja ottaa sen sinne mukaan täysi hoitoon?
Pistäkää kopukka kämppään ja olkaa itse pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen kun astmaatikkona mun pitää viettää talvet Fuengirolassa, eikä kela maksa edes lentoja :(
Ennen maksoi. Eräs läheinen oli kerran kelan kuntoutuksella atooppisen ihon takia, jotain kuusi viikkoa Espanjassa.
Trolli. Atopian takia ei kuntouteta. Ei edes tehohoidossa olleita.
Vierailija kirjoitti:
Sata kanaa yksiössä... tulisikohan isännöinnillä asiaa? 😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata kanaa yksiössä... tulisikohan isännöinnillä asiaa? 😵
Mulla oli nuorempana yhden talven 12 kanaa yksiössä. Naapurin mummo pyysi niitä väliin kylään. :) Kukaan muu ei varmaan edes tajunnut mitään.