Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mielikuva sinulla on Kirsi Pihasta

Vierailija
01.02.2021 |

Kirsi Piha on kokoomuksen todennäköinen pormestariehdokas kuntavaaleissa.

Olen nuori nainen seurannut politiikkaa toistakymmentä vuotta enkä tiedä Kirsi Pihasta juuri mitään. Nimen kyllä olen kuullut ja mielikuvani on se että hän on ollut otsikoissa enemmän yksityiselämänsä kuin politiikkansa vuoksi.

Jos tätä lukee joku kauemmin politiikkaa seurannut, onko Kirsi Piha niin punavihreä kuin sanovat?

Kommentit (236)

Vierailija
101/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon Kirsi Pihan mustamaalausta. Varmaan sama kirjoittaja kaikissa kommenteissa, tyyli vaikuttaa samalta. 

Kirsi Piha ei ole mikään pyhimys, muttei ollenkaan huonommasta päästä ehdokas. Ainakin hän on kokenut, mikä on tärkeää Helsingin kokoisen kaupungin johtamisessa. Ymmärtää taloutta ja on pysynyt ajassa kiinni. Sopivan vihreä kokoomuslainen, joka varmasti näkee käynnissä olevan teknisen kehityksen edut Helsingille, ja toimii sitämyötä esimerkkinä koko maalle. Sivistyneisyyskään ei ole huono juttu.

Kylläpäs siellä kokoomuksen hybridivaikuttamisosastolla menee huonosti, kun pitää oikein yrittää myrkyttää kaivo näissä Pihaa ruotivissa ketjuissa hallusinoimalla jotain siitä miten taustalla on vain yksi hyperaktiivinen Pihan vihaaja. Ei kuule ole vain yksi tai kaksi henkilöä Helsingissä joilla on kyseisestä naisesta huono kuva.

Vierailija
102/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas ottaisi kantaa miespuolisen poliitikon kirosanojen käyttöön? Eikö ketään kiinnosta? Niinpä.

Kohta aletaan suoltaa juttua Pihan vaatteista. Kaivan esiin popcornit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun on varmaan laittanut alulle Piha tai hänen tukijoukkonsa itse, haluavat tietää, millaisista imagolähtökohdista Pihan mainoskampanja käynnistetään. Voin vastata mielellään. Olen aina äänestänyt kokoomusta, mutta nyt en aio äänestää, jos Piha on pormestariehdokas. Perussuomalaisten jatkuva haukkuminen on minulle se niitti. Haluan Suomeen porvaripuolueiden kok ps kesk yhteistyötä ja uuden hallituksen, en lisää viherliberaaleja tyttöjä, jollainen Piha silmissäni on.

Vierailija
104/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitan toiseen henkilöön, tartraseksi kouluttaja Kirsi Saloon.

Vierailija
105/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kirjoittamansa kirjat ovat todella hämmentävän huonoja. Kuin teinin tekemiä yhdellä istumalla.

Kuitenkin tulit lukeneeksi useammankin?

Vierailija
106/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kai huomaa ettei itse enää ole nuori kun ihan hyvin muistaa Kirsi Pihan politiikassa 😭

Mielikuvani on kielteinen. Marja Tiura, Kirsi Piha, Suvi Lindén ovat kaikki samaa kastia. Kovia kokkareita ja epärehellisen oloosia. Lisäksi mielestäni politiikan ei pitäisi olla laji josta aina lähdetään ja johon palataan silloin kun huvittaa. Mieluummin haluaisin Hgin pormestariksi ihmisen joka on ollut aktiivisesti kunnallispolitiikassa mukana jo pitkään.

Tämä totta. Pormestarin pitäisi olla ajan tasalla, perillä päivänpolitiikasta myös kulissien takaa.

Vierailija
107/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihan viestintätoimisto on Ellun Kanat, ainakin yhden olen löytänyt, kirjoitti sen Galloween-nareatiivin IS:ssa. Olisikihan tämä firma sen takana, että Marina myydään ulkonäöllä. Kun se oli A-Talkissa "niin saa*tnan kaunis uudessa kampauksessaan"🙂.

Sai aikoinaan nostettua sellaisen flown Halosen ympärille, koska "Halonen oli eka naispressa Suomelle, wuhuu", niin saatiin pätee ulkomaille. Eli Pihaa on kiittäminen Halosen maamiinojen poistosta, ja mitä muuta pahaa teki.

Kannattaa vihreitä, eli siis EUn sosialismia.

Haukkui PSn USUssa (vasemmustoliberaali lehti) sen jälkeen kun Trumpin joukot menivät kongressiin muka "kidnappaanaan ja myrhaamaan" ihmisiä siellä. Siitä arvasin, että on kokoomuksen valinta, ja asialle tuli varmistus, kun Sari Sarkomaa veti pois ehdokkuutensa. Puoluejohto päättänyt.

Hänen miehensä Petri Sarkomaa, EU-meppi, oli ensimmäinen Suomessa, joka hyökkäsi Verkkouutisissa syyttämään PS:ää trumpismista ja populismista. Epäilen, että käsky syyttää oikeistopuolueita tuli EUn johdolta.

Rydman olisi ainoa mahdollinen valinta kokoomukselta, jotta Helsinki säästyisi EUn politiikalta.

Oho! Juttusi on niin tuubaa, ettei voi kuin nauraa :D. Pannaanpa sen verran faktoja kuntoon, että Suomen meppi ei ole Petri Sarkomaa - meillä ei ole ollenkaan sen nimistä poliitikkoa - vaan Petri Sarvamaa. MEP Sarvamaan puoliso on nimeltään  Sari Helin. Kirsi Pihan puoliso on nimeltään Saku Tuominen.

Loput saat korjata itse. Niillä kun ei ole kuin valhearvo. Poliitikkojen ristiinnaittaminen on sen sijaan poliittinen propagandayritys.

Petri Sarvamaa juu, hyvä kun korjasit, nämä kaksi henkilöä olen sitten yhdistänyt näemmä mielessäni väärin. Ei ollut tahallinen propagandayritys. Muuten voi tarkistaa jutut Verkkouutiset.com:sta ja uussuomalaisesta. Kumpikin on kokoomuslainen.

Oikeastaan tämä oikaisee mielessäni yhden kysymysmerkin, koska jos nuo kaksi olisivat olleet aviopari, niin silloinhan Sari Sarkomaa olisi ollut EU-politiikkaa tukevan aviomiehenkin perusteella luonteva valinta ajamaan pormestarina samaa politiikkaa.

Mutta Sari Sarkomaa siis veti ehdokkuutensa pois. Eli hänpä olisi sitten voinutkin olla oikein hyväkin ehdokas?

Sarvamaa meuhkasi trumpismista muistaakseni verkkouutisissa, samoin Sari Sarkomaa sanoi luopuvansa ehdokkuudestaan siellä. Kun taas Piha meuhkasi populismista muistaakseni Uussuomalaisessa. Mikä juuri herätti ihmetystä, että miksi hän viestintätoimiston johtajana kertoo mielipiteensä asiasta mediassa

Pihaa en naittanut kenellekään, tiedän, että on Saku Tuomisen ex-vaimo. Joka taas muistaakseni työskentelee Sanoma Oyj:n omistamalla TV-kanava Nelosella, oliko tuottajana? Tai sitten mtv:llä, no, hän ei ole ehdokkaana. Alfalla oli haastateltavana jokin aika sitten. Ja kenen kokoomuspoliitikon löytö Kirsi Piha taas aikoinaan olikaan, noin 30 vuotta sitten?

Vierailija
108/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliitikkoaikoinaan hän oli yksi rehellisimmistä poliitikoistamme. Hänhän vastasi rehellisesti puhelimeenkin: "Pihalla". Diitä huolimatta pormestarivaalissa Anni taitaa pestä hänet mennen tullen?

Jumankauta että mä nauran kun tämä tapahtuu.

Maalaisjunttina voinet huomata että sitten kun anni on saanut helsingin konkurssiin, sieltä ei ole luvassa 300 miljoonan vuosiavustuksia maalaisjunttipitäjille. 

Vierailija
109/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun on varmaan laittanut alulle Piha tai hänen tukijoukkonsa itse, haluavat tietää, millaisista imagolähtökohdista Pihan mainoskampanja käynnistetään. Voin vastata mielellään. Olen aina äänestänyt kokoomusta, mutta nyt en aio äänestää, jos Piha on pormestariehdokas. Perussuomalaisten jatkuva haukkuminen on minulle se niitti. Haluan Suomeen porvaripuolueiden kok ps kesk yhteistyötä ja uuden hallituksen, en lisää viherliberaaleja tyttöjä, jollainen Piha silmissäni on.

Vähän samoja ajatuksia. Haluaisin muutenkin yhteistyökykyisiä, maltillisia tolkun poliitikkoja enkä ainaista vastakkainasettelua. Minusta ei ole järkevää käynnistää kampanjaa haukkumalla persut ja asenteella monikulttuurisuus rules. Se on juuri sitä vastakkainasettelua josta persuja yleensä syytetään.

Vierailija
110/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Kova luu, mutta politiikassa pitää ollakin. Kiroilu ei haittaa minua, kiroilen itsekin.

Tää kuva perustuu Hesariin, Presidentintekijät-dokumenttiin ja siihen, että kaveri oli 10 vuotta sitten harjoittelijana Ellun kanoissa. Tykkäsi tosi paljon Pihasta, mutta vielä enemmän tästä ex-mies Tuomisesta.

En oo fiiliksissä kummastakaan: Sinnemäestä tai Pihasta. Ehkä naurettavaa, mutta mulle Sinnemäki edustaa edelleen Ultra Brata (jota en voi sietää), Kallion lukiota, punavihreää elitismiä.... Eih.

Luulenpa äänestäväni jälleen jotain pienpuoluetta.

Vierailija
111/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta oikein mitään kuvaa ole jäänyt. Oli esillä paljon ihan iltapäivälehtien otsikoissakin aikoinaan, muttei ole tainnut kiinnostaa artikkeleita lukea. Ennenhän noita lehtiä kahvioissa oli tarjolla joten tuli luettuakin.

Ensin aattelin että oliko kyseessä se Hugo-tyttö televisiosta muttei tainnut olla, piti googlata niin Taru Valkeapää oli nimeltään Hugo-tyttö, en kyllä siitäkään muista kuin sen Hugon.

Vierailija
112/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ellun kanoista oli imagessa taanoin juttu. eikä kovin mairitteleva, vähän kulttimeiniki työpaikka

- nämä kirsit (piha & salo) pääsivät  juklkisuuteen  ja loivat verkostoja aikaisempien seurutelukumppaneiden avulla. (sleepy sleepers & saku tuominen)

Vierailija
113/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihan viestintätoimisto on Ellun Kanat, ainakin yhden olen löytänyt, kirjoitti sen Galloween-nareatiivin IS:ssa. Olisikihan tämä firma sen takana, että Marina myydään ulkonäöllä. Kun se oli A-Talkissa "niin saa*tnan kaunis uudessa kampauksessaan"🙂.

Sai aikoinaan nostettua sellaisen flown Halosen ympärille, koska "Halonen oli eka naispressa Suomelle, wuhuu", niin saatiin pätee ulkomaille. Eli Pihaa on kiittäminen Halosen maamiinojen poistosta, ja mitä muuta pahaa teki.

Kannattaa vihreitä, eli siis EUn sosialismia.

Haukkui PSn USUssa (vasemmustoliberaali lehti) sen jälkeen kun Trumpin joukot menivät kongressiin muka "kidnappaanaan ja myrhaamaan" ihmisiä siellä. Siitä arvasin, että on kokoomuksen valinta, ja asialle tuli varmistus, kun Sari Sarkomaa veti pois ehdokkuutensa. Puoluejohto päättänyt.

Hänen miehensä Petri Sarkomaa, EU-meppi, oli ensimmäinen Suomessa, joka hyökkäsi Verkkouutisissa syyttämään PS:ää trumpismista ja populismista. Epäilen, että käsky syyttää oikeistopuolueita tuli EUn johdolta.

Rydman olisi ainoa mahdollinen valinta kokoomukselta, jotta Helsinki säästyisi EUn politiikalta.

Hei haloo, Piha ei ole naimisissa EU meppi Petri Sarvamaan kanssa, eikä ole koskaan ollutkaan 😃 Aivan eri henkilöitä.

Riittää kun sanoo "eri henkilö/henkilöitä". Ei voi olla osittain eri henkilö.

Vierailija
114/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas ottaisi kantaa miespuolisen poliitikon kirosanojen käyttöön? Eikö ketään kiinnosta? Niinpä.

Kohta aletaan suoltaa juttua Pihan vaatteista. Kaivan esiin popcornit!

Sehän olisi huomion viemistä pois itse aiheesta. Ei ketään kiinnosta Pihan vaatteet, mutta se, jos hänen firmansa toimii Marinin imagokonsulttina, on eri asia. Oliko esimerkiksi se paidaton pääministeri korumainoksessa tämän yrityksen käsialaa, kiinnostaa kyllä suurta yleisöä ja äänestäjiä.

Vierailija
115/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliitikkoaikoinaan hän oli yksi rehellisimmistä poliitikoistamme. Hänhän vastasi rehellisesti puhelimeenkin: "Pihalla". Diitä huolimatta pormestarivaalissa Anni taitaa pestä hänet mennen tullen?

Jumankauta että mä nauran kun tämä tapahtuu.

Maalaisjunttina voinet huomata että sitten kun anni on saanut helsingin konkurssiin, sieltä ei ole luvassa 300 miljoonan vuosiavustuksia maalaisjunttipitäjille. 

Jos tuon enemmästä ei ole kyse, niin eipä haittaa ketään. Joka tapauksessa naureskelen muilla mailla makeasti, kun mannerheimintie pistetään poikki pysyvästi, että saadaan kusesta ja paskasta nykytaidetta siihen keskelle.

Vierailija
116/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli eduskunnan valiokuntakokouksiin aina myöhässä repun ja kevytpepsipullon kanssa ja lähti yleensä etuajassa pois.

Eduskunnan kahvilassa pongasi kaikki naistoimittajat ja sai niiden kautta hymyilevän naamansa naistenlehtiin.

Vierailija
117/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käsitystä. Nimen olen kuullut, mutta siihen se sitten jääkin...

Vierailija
118/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi piha tahtoo Helsingistä avoimen ja monikulttuurisen kaupungin.

Nuff said

Vierailija
119/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Piha lienee tyypillinen tyhjäpäinen kokoomuslisko.

Minä, minä, minä, minä, minä, minulle, minulle, minusta, minusta ja köyhät kyykkyyn.

Hyi!

Vierailija
120/236 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muistaa vielä nuorena ja söpönä mutta miten räväkkä tyyli uppoaa enään jo varttuneena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän