Millainen mielikuva sinulla on Kirsi Pihasta
Kirsi Piha on kokoomuksen todennäköinen pormestariehdokas kuntavaaleissa.
Olen nuori nainen seurannut politiikkaa toistakymmentä vuotta enkä tiedä Kirsi Pihasta juuri mitään. Nimen kyllä olen kuullut ja mielikuvani on se että hän on ollut otsikoissa enemmän yksityiselämänsä kuin politiikkansa vuoksi.
Jos tätä lukee joku kauemmin politiikkaa seurannut, onko Kirsi Piha niin punavihreä kuin sanovat?
Kommentit (236)
Olen tosi kyllästynyt julkkispoliitikkoihin. En ole tarkemmin seurannut just tämän ihmisen touhuja, mutta yleensäkin siis ärsyttää julkkikset jotka käyttää politiikkaa eläkeharrastuksenaan. Enkä väitä etteikö jotkut olisi ihan fiksujakin, mutta kyllä sinne monenlaista hiihtäjää mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Aika neutraali kuva ja siinä mielssä positiivinenkin jopa, mikä toisaalta voi ajaa minut Kokoomuksen äänestäjäksi. Muilla puolueilla kun on on pahimmat inhokkini ehdolla. No Jussista tykkään, mutta persujen ongelma on edelleen se ettei siellä ole tarjolla niitä oikeasti päteviä muita ehdokkaita, lähinnä pelkkiä ra**stisia tor**a.
Mutta on aika surullista helsinkiläisille kun pormestariksi on tarjolla vihreä Anni Sinnemäki ja vihreiden mediatoimiston perustaja sekä suurin omistaja Kirsi Piha.
Tai ehkäpä he ovat sen ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi kyllästynyt julkkispoliitikkoihin. En ole tarkemmin seurannut just tämän ihmisen touhuja, mutta yleensäkin siis ärsyttää julkkikset jotka käyttää politiikkaa eläkeharrastuksenaan. Enkä väitä etteikö jotkut olisi ihan fiksujakin, mutta kyllä sinne monenlaista hiihtäjää mahtuu.
On kyllä julkkis koska oli ekaksi poliitikko.
Munkin mielestä kyllä ei ole enää validi politiikkaan, koska on kylmä bisneksentekijä. Se on nähty, mitä bernerit ja sipilät saa aikaan, kun ainoa pyrkimys on voiton maksimointi omille, sitähän yrittäminen lopulta on eikä siinä mitään mutta politiikan pitäisi olla mahdollisimman suurne hyvän takaamista tasaveroisesti kaikille. Pihan asenne on ylimielinen. Että heti jos on erimieltä kuin hän, niin on muka kiero tms, niin mä sen twiitin luin.
Tänään voidaan todeta tähän, että amen. Väistimme luodin.
Vierailija kirjoitti:
Surullista huomata tytöttelykulttuuri leimaamisvälineenä.
Aikuinen asiansa suoraan ilmoittava ja asiakeskeinen nainen joka jopa kiroilee.
Yritetään kommenteissa liimata päälle söpöyttä ja hihittelyä. Aikuisesta naisesta tehdään "pikkutyttöä".
Hyvin läpinäkyvää tarkoitushakuista imagon rapauttamista.
Vuosikymmeniä ja koko poliittisen uran itse antoi naistenlehtihaastatteluita Pupu-Söpö-lempinimellä tyyliin ”Kirsi Piha - Kokoomuksen kaunein ruiskukka sinisessä farkkuasussaan. Itse väkersi kikkarat poskilleen, pukeutui nukkemaisiin pastellinsävyisiin jakkupukuihin, helmikoruihin ja arvokkaisiin. Ja viihtyi setämiesten suojattina. Zyssen tallin kirkkaimpia tähtiä. Hymyili, alistui tytöttelyyn, vaikeni, ei sanaakaan julkisuudessa sitä vastaan - eli rooli oli ilmeisesti hänelle ok.
Nyt setämiehet palkitsisivat huippuviralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään kommenteissa liimata päälle söpöyttä ja hihittelyä. Aikuisesta naisesta tehdään "pikkutyttöä".
Hyvin läpinäkyvää tarkoitushakuista imagon rapauttamista.Vuosikymmeniä ja koko poliittisen uran itse antoi naistenlehtihaastatteluita Pupu-Söpö-lempinimellä tyyliin ”Kirsi Piha - Kokoomuksen kaunein ruiskukka sinisessä farkkuasussaan. Itse väkersi kikkarat poskilleen, pukeutui nukkemaisiin pastellinsävyisiin jakkupukuihin, helmikoruihin ja arvokkaisiin. Ja viihtyi setämiesten suojattina. Zyssen tallin kirkkaimpia tähtiä. Hymyili, alistui tytöttelyyn, vaikeni, ei sanaakaan julkisuudessa sitä vastaan - eli rooli oli ilmeisesti hänelle ok.
Näin se meni, samaa ikäluokkaa olen joten muistan. Paitsi ihmettelimme sillloinkin, että ei se nyt kovin kaunis ollut, minusta enemmän hassun näköinen. Antoi sellaisen kuvan, että on omasta mielestään söpö ja vähän muia tärkeempi, sellainen söpöstelevä käytös, sirkutus ja lirkutus. Tää toki omaa tulkintaani, mutta monella tuntuu olevan samanlainen muistikuva. Kyllä se jotain kuitenkin äkäili ukkoja vastaan jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin läpinäkyvää tarkoitushakuista imagon rapauttamista.Vuosikymmeniä ja koko poliittisen uran itse antoi naistenlehtihaastatteluita Pupu-Söpö-lempinimellä tyyliin ”Kirsi Piha - Kokoomuksen kaunein ruiskukka sinisessä farkkuasussaan. Itse väkersi kikkarat poskilleen, pukeutui nukkemaisiin pastellinsävyisiin jakkupukuihin, helmikoruihin ja arvokkaisiin. Ja viihtyi setämiesten suojattina. Zyssen tallin kirkkaimpia tähtiä. Hymyili, alistui tytöttelyyn, vaikeni, ei sanaakaan julkisuudessa sitä vastaan - eli rooli oli ilmeisesti hänelle ok.
Näin se meni, samaa ikäluokkaa olen joten muistan. Paitsi ihmettelimme sillloinkin, että ei se nyt kovin kaunis ollut, minusta enemmän hassun näköinen. Antoi sellaisen kuvan, että on omasta mielestään söpö ja vähän muia tärkeempi, sellainen söpöstelevä käytös, sirkutus ja lirkutus. Tää toki omaa tulkintaani, mutta monella tuntuu olevan samanlainen muistikuva. Kyllä se jotain kuitenkin äkäili ukkoja vastaan jossain vaiheessa.
*vähän muita tärkeempi.
-sama
Ei mitään mielikuvaa Kirsi Pihasta, mutta se sopisi kuvaan "Kuin kaksi marjaa" yhdessä Anne Borgströmin kanssa.
Rikkaan perheen kiukutteleva lapsi, sellainen kuva itsellä on hänestä. Kolmannen kerran naimisissa.........kertoohan sekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tänään voidaan todeta tähän, että amen. Väistimme luodin.
Kirsi Pihasta eroon pääseminen oli päivän paras uutinen! Vaikuttaa muuten koko kuvio ihan siltä, että Piha suunnitteli tämän koko pormestari -jutun vain vahingoittaakseen Kokoomusta. Kaikki toiminta tuon kuukauden aikana kun oli ehdokas, oli aivan uskomattoman vahingollista Kokoomukselle. Ja nyt sitten tämä. No, onneksi tämä vain vahvisti Kokoomusta kun päästiin Pihasta eroon ja Lepomäki tuli mukaan.
Huh, iso kivi vierähti sydämeltä. Ei siinä, olisihan hän saanut mediahuomiota, mutta sopii kyllä paremmin vihreisiin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se, joka vihasi maanviljelijöitä niin paljon, että puhui televisiossa heidän ampumisestaan? Siinäpä vasta fiksu ja suvaitsevainen ihminen. Mitä sitä nyt yksi maa omalla ruuantuotannolla tekee.
Oliko? Jos et itsekään tiedä, kannattaako heitellä syytöksiä?
<br />
Kiinnostava asia: mennyt kaksi kertaa naimisiin Anu Igonin entisen puolison kanssa. Jotenkin erittäin omituista.[/quote kirjoitti:Luinko oikein? Siis Kirsin aviomiehistä KAKSI on tämän Igonin entisiä aviomiehiä! Ilmeisesti eka ja kolmas.
aika nätti....suomen poltiikan neiti näpsä josta olisi tullut hyvä ministeri
Vierailija kirjoitti:
Rikkaan perheen kiukutteleva lapsi, sellainen kuva itsellä on hänestä. Kolmannen kerran naimisissa.........kertoohan sekin jotain.
Omasta mielestään temperamenttinen. Riistää köyhiä viestinnän opiskelijoita. Sen firmassa on suomen surkein työilmapiiri, olen kuullut.
Tää ainoa hahmo, joka puolustaa Kirsi Pihaa, käyttää joka kirjoituksessaan samaa typerää termiä kuin Kirsi itse twiitissään. Eli "tarkoitushakuinen". Mitä se edes tarkoittaa? (Joo tiedän, mitä se tarkoittaa) Kaikki viestiminen on tarkoitushakuista, harva meistä lämpimikseen mitään missään horisee.
Mutta se mikä saa eniten nauramaan sillai boomer.henkeen, on toi, että kiroilu mainitaan jotenkin jännittävänä ja positiivisena asiana. Ikään kuin jonkinlaisena laadun takeena. Sopii toki mielikuvaani Kirsistä. Rakkaus omaan pärstään ja ääneen. Ei väliä, mitä se ääni ikäänkuin sisällöllisesti antaa.
Tiedoksi Kirsi ja Taru, kiroileminen on junttia. Siihen turvautuu ihmiset, joilla ei ole oikein mitään sen ihmeempää sanottavaa. Ihminen, joka höystää sillä koko Imagen haastattelunsa, kokee ilmeisesti olevansa jotenkin kovinkin raisu hahmo ymmärtämättä että joku raisuus on todella passé ihan sellaisenaan.
Kirsi, ei olla enää yhdeksänkymmentäluvulla, jolloin kaikelle sun suusta tulevalle taputettiin, vaikka se tyhjää olikin. Ja joo, olen tarkoitushakuinen. Miksi? Et ole koskaan osoittanut mitään merkkejä yhteiseen hyvään pyrkimisestä ja pormestarin hommissa olisi kyse vähän siitä.