Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin koulukiusaajan sattumalta instagramista, paha olo tuli

Vierailija
30.01.2021 |

Pitää maalaiselämästä tiliä. Näkyy olevan lapsia, eläimiä, ystäviä ja sukulaisia. Siellä hymyilee perheensä kanssa. Minulla oli alkoholisti-isä ja ko. naisen takia useampi vuosi koulussa meni pilalle. Tyrmistyneenä selailin kuvavirtaa jossa ihanaa elämää kuvakaupalla.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä niputetaan kaikki kiusaajat samaan, Koskelan surmaajat vs. joku välitunnilla kiusaaminen tai leikistä pois jättäminen. Paras on väite, että kiusaajat ovat aina persoonallisuushäiriöisiä. Osa varmasti on, mutta aika monet lapset joskus kiusaa. Kiusaamista on myös selän takana puhuminen ja juorujen levittäminen ja tätä tekee suurin osa tytöistä.

Vierailija
122/133 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit on niin sairaita kostofantasioineen, että moni kiusattu taitaa itse olla persoonallisuushäiriöinen ja on ansainnut kohtelunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentit on niin sairaita kostofantasioineen, että moni kiusattu taitaa itse olla persoonallisuushäiriöinen ja on ansainnut kohtelunsa.

Tämä on kiusaajan kommentti. Ja kosto on eri asia kuin kiusaamisen aloittaminen.

Vierailija
124/133 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä niputetaan kaikki kiusaajat samaan, Koskelan surmaajat vs. joku välitunnilla kiusaaminen tai leikistä pois jättäminen. Paras on väite, että kiusaajat ovat aina persoonallisuushäiriöisiä. Osa varmasti on, mutta aika monet lapset joskus kiusaa. Kiusaamista on myös selän takana puhuminen ja juorujen levittäminen ja tätä tekee suurin osa tytöistä.

Missä niputetaan? Lähes kaikki on sanoneet täällä että pahimmat on ja hännystelijät varmaan ei ole.

Vierailija
125/133 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kiusaajan kommentti. Ja kosto on eri asia kuin kiusaamisen aloittaminen.

Entä jos kiusaajaa rääkkää kotona oma vanhempi? Käyttää vaikka seksuaalisesti hyväksi?

Vierailija
126/133 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat on usein itsevarmoja ihmisiä, jotka menestyvät elämässään.

Vierailija
127/133 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kiusaajaa rääkkää kotona oma vanhempi? Käyttää vaikka seksuaalisesti hyväksi?

Niin? Sitten hän aikuisena selittää tilanteen ja taustat ja pyytää anteeksi.

Vierailija
128/133 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka toivotte lapsuusajan kiusaajillenne jotakin kamalaa, kuten kuolemaa tai sairautta, häpeäisitte ja kasvaisitte aikuisiksi! Myös teillä on vastuu kasvaa katkeruutenne kanssa. Minua on kiusattu erittäin pahoin aikoinaan, mutta en ikinä toivo entisille kiusaajilleni mitään pahaa - he ovat kasvaneet, ja todennäköisesti kehittyneet entisistä itsetunto-ongelmistaan. Ja jos he eivät ole, niin ainut tunne mitä koen, on sääli.

Tietynlainen alistuminen kohtaloonsa ja sen vuoksi katkeroituminen on itsetuhoista käytöstä, josta olette itse vastuussa. Älkää antako kiusaajille valtaa, ja jatkako pahan kehää.

Vierailija
129/133 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä aika traumatisoituneita kirjoittajia joukossa.

Mutta hyvä lukea että monet ovat asioita aikuisena pohtineet.

Tuo joka kirjoitti suoraan tappouhkauksen, niin ihan rohkea veto kyllä. Vaikka tuomio sitten tulikin.

Vierailija
130/133 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ihminen elää menneessä. Useimmat mun tietämät kiusatut on niitä, jotka muiden mielestä itse ovat se ongelmaihminen. Koviten kiusaamisesta huutava on itse se, joka yrittää pomottaa muita ja sitten suuttuu, kun muut ei toimi kuten HÄN haluaa.

Kostofantasiat vaan vahvistaa näkemystä.

Vierailija
131/133 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiaiset menestyvät aina. Se on joku luonnonlaki.

Vierailija
132/133 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että joka luokalla olisi monta persoonallisuushäiriöistä lasta (Huom. lapsille ei tällaisia diagnooseja edes tehdä, koska heidän persoonallisuutensa ei ole vielä täysin kypsynyt). Tämähän tarkoittaisi sitä, että väestössä olisi useita kymmeniä prosentteja persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä. Yhteiskuntamme olisi kyllä aivan tuhon oma.

Persoonallisuushäiriöt ovat Suomessa todella yleisiä ja niistä arvoidaan kärsivän jopa 10-25% väestösä. Joka ikisessä koululuokassa ja työporukassa on ainakin yksi jonkinlaisesta häiriöstä kärsivä. Samaten joka ikisen ihmisen suvussa. Persoonallisuushäiriöksi luokitellaan kansan keskuudessa ainostaan narsismi, mutta niitä on useita. Itse olen estynyt ja olen lähinnä näkymätön hissukka joka ei uskalla puhua mitään.

Vierailija
133/133 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka toivotte lapsuusajan kiusaajillenne jotakin kamalaa, kuten kuolemaa tai sairautta, häpeäisitte ja kasvaisitte aikuisiksi! Myös teillä on vastuu kasvaa katkeruutenne kanssa. Minua on kiusattu erittäin pahoin aikoinaan, mutta en ikinä toivo entisille kiusaajilleni mitään pahaa - he ovat kasvaneet, ja todennäköisesti kehittyneet entisistä itsetunto-ongelmistaan. Ja jos he eivät ole, niin ainut tunne mitä koen, on sääli.

Tietynlainen alistuminen kohtaloonsa ja sen vuoksi katkeroituminen on itsetuhoista käytöstä, josta olette itse vastuussa. Älkää antako kiusaajille valtaa, ja jatkako pahan kehää.

Et sinä ole mikään tai kukaan ketään säälimään. Kasva aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi