Pk-seudun kierrätyskeskus, miten työntekijöitä kohdellaan?
Toisessa ketjussa moni puhuu kierrätyskeskuksen työntekijöiden huonosta kohtelusta syynä sille, miksi boikotoi ko. paikkaa.
Miten tämä ilmenee? Oletko itse ollut töissä siellä tai muuten nähnyt tai kuullut? Kokemuksia!
Entä mitä tapahtuu tavaroille? Kuinka suuri osa ihan hyvästä tavarasta päätyy roskiin? Heitetäänkö esim. myymättömät kirjat lopulta pois?
Olen lahjoittanut niin paljon tavaraa kierrätyskeskuksiin että kiinnostaisi kuulla joltain joka tietää.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Ei edes lämpöhaalareita hankita vastaanoton työkokeilijoille. Siellä pitää vaan umpijäässä seisoskella päivät pitkät.
Työsuojeluun yhteys! Työnantaja ei saa vaarantaa millään tavoin työntekijän terveyttä/ työkykyä.
Kokemuksena erittäin nöyryyttävä ja ahdistava. Vaikea sanoin kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole pelkästään äijiä töissä? Yhtään naispuolista en oo nähnyt.
Naiset tekee työtä likaisissa ja kuumissa takahuoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Pomot ottaa parhaat päältä yhteisen pöydän ilmaisista ruuista ja työntekijöille jää ehkä jotain...[/quote
Ei oo nää pomot nälkää nähneet. 100 kg kohdalla puntari ottaa vasta vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaks päivää ja lähdin pois.
Ekoteko
Esimiehillä myös omat ongelmansa jotka ikävästi heijastuvat koko työyhteisöön.
Miks nää kirpputorit on yleensä auki, kun korona leviää?
Vihdoinkin kierrätyskeskus on ottanut käyttöön vihjaa- ilmianto sovelluksen jolla varkaat voi käräyttää anonyymisti.
Whistlepower ilmianto sovellus löytyy kierrätyskeskuksen sivuilta
Whisteblower anonyymi ilmianto sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Eräälläkin esimiehellä oli hampaat mädäntyneet suuhun ja paiseita leukaperissä. Kertoi, että hänestä pitää ottaa mallia kierrätyksen ideologian mukaisesti..... Yök!
Hyi hitto. Onneksi varasin just ajan hammaslääkäriin, maksoi mitä maksoi.
Pomot kyttää Wc- käynnitkin kellosta vaikka itse käyvät tupakalla ainakin kymmenen kertaa työpäivän aikana. Vantaan kaupungin pitäisi olla savuton työpaikka, mutta täällä sitä ei noudateta.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa pitää kaksoismaskia koko työvuoron ajan, koska kauppaa ei voi sulkea koronan ajaksi.
täh?
Tarja 52 v. kirjoitti:
Tottakai työttömät tuilla makaavat ovat järkyttyneitä, kun heidät pistetään töihin.
Ja se on tietysti kierrätyskeskuksen vika.
Kela maksaa vuokran ja elämisen plus 9€ päivässä, siinä tulee tuntipalkkaa tilille enemmän mitä moni työssäkäyvä saa.
Syö sinä vaan pullaa!
Meni usko kierrätykseen, kun katteli 3 kuukautta sitä touhua.
Ei edes lämpöhaalareita hankita vastaanoton työkokeilijoille. Siellä pitää vaan umpijäässä seisoskella päivät pitkät.