Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudun kierrätyskeskus, miten työntekijöitä kohdellaan?

Kk-kävijä
30.01.2021 |

Toisessa ketjussa moni puhuu kierrätyskeskuksen työntekijöiden huonosta kohtelusta syynä sille, miksi boikotoi ko. paikkaa.

Miten tämä ilmenee? Oletko itse ollut töissä siellä tai muuten nähnyt tai kuullut? Kokemuksia!

Entä mitä tapahtuu tavaroille? Kuinka suuri osa ihan hyvästä tavarasta päätyy roskiin? Heitetäänkö esim. myymättömät kirjat lopulta pois?

Olen lahjoittanut niin paljon tavaraa kierrätyskeskuksiin että kiinnostaisi kuulla joltain joka tietää.

Kommentit (179)

Vierailija
141/179 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma ja likainen työpaikka.

Vierailija
142/179 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksavat ainakin olla ystävälisiä asiakaille Itsi kauppakartanon katu muistaksen osoite.Kun Kontula Helsinki 94. Unohtamatta Kaisaniemi.Jäädään ales yliopiston meroasemalla.3 Kieräys keskus kiersin huvikseen kesän aikana ja mahtava henkilökunta.Olisiko jos työnantaja kakka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/179 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksavat ainakin olla ystävälisiä asiakaille Itsi kauppakartanon katu muistaksen osoite.Kun Kontula Helsinki 94. Unohtamatta Kaisaniemi.Jäädään ales yliopiston meroasemalla.3 Kieräys keskus kiersin huvikseen kesän aikana ja mahtava henkilökunta.Olisiko jos työnantaja kakka?

Se on kuule hiljainen pakko alistua tai työkkäristä tulee pitkä karenssi.

144/179 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huonot kokemukset kierrätyskeskus nihtisillasta. Pomossa ei ollut vikaa mutta eräässä pikku pomossa joka kohteli alentavasti kun olin palkkatuella. :/ Oli tosi ahdistavaa, että irtisanouduin ennemmin kuin olisin mennyt pitkälle sairauslomalle. 😔 Ja kyllä, karenssi siitä tuli, mutta se on jo ohi.

Vierailija
145/179 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IhanVaanMamma kirjoitti:

Minulla on huonot kokemukset kierrätyskeskus nihtisillasta. Pomossa ei ollut vikaa mutta eräässä pikku pomossa joka kohteli alentavasti kun olin palkkatuella. :/ Oli tosi ahdistavaa, että irtisanouduin ennemmin kuin olisin mennyt pitkälle sairauslomalle. 😔 Ja kyllä, karenssi siitä tuli, mutta se on jo ohi.

Ompas ikävä kuulla. Et ole varmaan ainoa.

Vierailija
146/179 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 e / pvä.

Vierailija
147/179 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnes menee työhyvinvointiin edelle. 

Vierailija
148/179 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yrittää rahastaa lahjoittajia! Oli niin törkeä kokemus lastauslaiturin tyypiltä kilossa että enpä tuonne enää mene.

Menin nimittäin kerran sinne Kilon keskukseen kärryn kanssa, minulla oli ihan siisti sohva kyydissä. Ylimielisen varastomiehen oloinen Tyyppi löysi siitä likatahran ja sanoi että pitää 30€ maksaa niin voi jättää sen siihen. 

pöyristyin täysin, kun tiedän mitä kalusteita se halli on täynnä kuukaudesta toiseen eikä kellekään kelpaa.

työnsin sohvan takaisin kyytiin ja vein siihen lähelle SPR:lle jotka otti sen mielellään.

enpä olisi uskonut tuotakaan. 

mieluummin olisin vienyt sen vaikka 5€ maksulla sorttiasemalle

Vierailija
149/179 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöillä ei ole työterveyshuoltoa työvaatteita ja työhyvinvointi on täysin tuntematon käsite.

Vierailija
150/179 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen firma täynnä mielivaltasia tunareita suojatyöpaikoissa. Ilmaistyöntekijää ei kiitetä mutta haukkuja jaetaan senkin edestä. Sitten ihmetellään suu auki kiroillen pomoille annettuja huonoja palautteita. 

Vierailija
151/179 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele

Vierailija
152/179 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta päivästä täytyy olla todistus.Tämä kuormittaa järkyttävästi julkista terveydenhuoltoa. Työhyvinvointi, ergonomia ja työsuojelu on lapsen kengissä.   Olin 3 kuukautta työkokeilussa ja sen jälkeen en ole käyttänyt tämän firman palveluja. Laitan kaikki tavarat roskiin. Meni usko ekologiseen ajatteluun ja työttömien tukemiseen.

Vierailija
153/179 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
154/179 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypin riemusta kattoon, kun kuulin että Vantaan palkkatuki rahat on loppu. Päivän paras uutinen

Vierailija
155/179 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päälliköitä, johtajia ja asiantuntijoita haetaan vaan koko ajan töihin. Miks ei tavallisia duunareita vastaanotto, myynti ja kuljetus tehtäviin.

Kirppupäällikköä? Ludeasiantuntijaa? Lol, siis hei: kierrätyskeskus! Kokemusasiantuntija ilmoittautuu! 

Vierailija
156/179 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen kassalla tarkoittaa kassa on tyhjä. No Tallinnan kierrätyskeskuksessa on kk viimeiset 3 päivää puoleen hintaan päivät. Nyt on tullut nimittäin piraatti kierrätyskeskuksia . Pitää olla eri nimi kun perustaa yrityksen kuin mikä jo on muilla. Varastettua lähti lähiöistä ja löytyi myynnissä näistä piraatti kierrätyskeskuksista kuin uskontolahkojen kirppiksiltä. Kuin niitä viety Viroon ja Venäjälle jopa huonekaluja kuin lakanoita kuin verhoja astioita . Kuin avustusruuat mitkä on tänne tarkoitettu.  Vaatteita ne myy toreilla mitä varastaa. Koruja. Kännykkää. Samalla kuskaavat huumeet. 

Vierailija
157/179 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä palkoilla ei asuta pk- seudun kämpissä. 1890 / kk  miinus verot.

Vierailija
158/179 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoilla ei ole mitään koulutusta ja sen huomaat kyllä. 

Vierailija
159/179 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jobbarit käyttää myös työntekijöitä törkeästi hyväksi. Tyyppi vie jobbarille varaston kautta rullakolluswn tavaraa sovittuna aikana ja palkaksi saa viinapullon tai kaljasalkun.

Vierailija
160/179 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ! Pomoilla ei ole mitään oikeutta tehdä laukku tarkastuksia vaikka niillä kovasti uhkailevat. Vain poliisi saa tarkastaa laukun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän