Pk-seudun kierrätyskeskus, miten työntekijöitä kohdellaan?
Toisessa ketjussa moni puhuu kierrätyskeskuksen työntekijöiden huonosta kohtelusta syynä sille, miksi boikotoi ko. paikkaa.
Miten tämä ilmenee? Oletko itse ollut töissä siellä tai muuten nähnyt tai kuullut? Kokemuksia!
Entä mitä tapahtuu tavaroille? Kuinka suuri osa ihan hyvästä tavarasta päätyy roskiin? Heitetäänkö esim. myymättömät kirjat lopulta pois?
Olen lahjoittanut niin paljon tavaraa kierrätyskeskuksiin että kiinnostaisi kuulla joltain joka tietää.
Kommentit (179)
Kierrätyskeskus en pomo tienaa 160 000 e / vuosi. Kiitos työttömät !
Huonoa kohtelua. Huomaa, että monella pomoilla ei ole mitään koulutusta sosiaaliseen yritykseen
Viime vuonna 1300 työkokeilijaa ja 100 vakituista 🙄😂🙄
Täysin hupifirma, boikotoikaa! Pieni Valittujen joukko vetää viineriä ja somettaa viherhöpöä kalliissa toimistossa ja naureskelee työllistetyille työttömille. Sama toimari ollut tässä politiikkasidonnaisessa hybridifirmassa joku 30 vuotta, tosi terve meno hei!
Sosiaalinen yritys panostaisi työntekijöiden hyvinvointiin fyysisesti, psyykkisesti sekä sosiaalisesti. Täällä sitä ei valitettavasti tehdä.
Olin vajaakuntoinen ja työtä piti tehdä urakka tahdilla itseään säästämättä.
Kyllähän se kusi nuppiin kihahtaa, kun amis pohjalta nostetaan päälliköksi.
Jotkut pomot sanoo mitä sylki suuhun tuo ja nauravat paskaisen naurun päälle joten kierrän kaukaa oman hyvinvoinnin tähden.
Minä viihdyin siellä. Olen sairas niin tuskin saan enää koskaan ns. normaalia työtä. Harmi että palkkatuki loppui täällä. Kaupungilta loppui rahat jo tämän vuoden alussa.
Kierrätyskeskus osallistuu myös palkkatukien maksuun. Heillä on myös normaalia palkkaa saavia työntekijöitä.
Heidän pitää maksaa kauppojen vuokrat ja sähköt.
Kuljetusautoista tulee kuluja. Bensa, kuski, korjaukset.
Yrityksen osakkaat:
Helsingin kaupunki
Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
Espoon kaupunki
Vantaan kaupunki
Kauniaisten kaupunki
Helsingin luonnonsuojeluyhdistys ry
Ylva
Luontoliitto ry
Pääkaupunkiseudun kuluttajat
Suomen 4H-liitto
Marttaliitto ry
Pääkaupunkiseudun partiolaiset ry
Ympäristö- ja Kuluttajapoliittinen yhdistys ry
Ruohonjuuri Oy
Yhtiöllä on lisäksi henkilöosakkaita.
Täällä hiki virtaa ja huono olo.
Työpaikka kiusaamista on paljon. Sairaita ihmisiä niin henkisesti kuin fyysisesti. Monelle se viimeinen paikka kun ei enää muulle pääse.
Paha olo ja vittumaisuus purkautuu monesti orjiin
Tuli hyväksikäytetty olo, kun kuulin johtoryhmän palkat ja bonukset. Tieto lisää tuskaa.
Kierrätyskeskuksen johtaja itkee Tik tokissa, että palkkatuki rahat on loppu.