Pk-seudun kierrätyskeskus, miten työntekijöitä kohdellaan?
Toisessa ketjussa moni puhuu kierrätyskeskuksen työntekijöiden huonosta kohtelusta syynä sille, miksi boikotoi ko. paikkaa.
Miten tämä ilmenee? Oletko itse ollut töissä siellä tai muuten nähnyt tai kuullut? Kokemuksia!
Entä mitä tapahtuu tavaroille? Kuinka suuri osa ihan hyvästä tavarasta päätyy roskiin? Heitetäänkö esim. myymättömät kirjat lopulta pois?
Olen lahjoittanut niin paljon tavaraa kierrätyskeskuksiin että kiinnostaisi kuulla joltain joka tietää.
Kommentit (179)
Pomot ottaa parhaat päältä yhteisen pöydän ilmaisista ruuista ja työntekijöille jää ehkä jotain...
Kontissa on huomattavasti leppoisampi työtahti. Suosittelen!
Koivukylän kierrätyskeskuksesta asiaakkaan voin sanoa, että työntekijät ovat olleet aina aivan huippuja. Ystävällisiä ja avuliaita.
Ostettiin tyttärelle pyörä, niin siellä tekivät kaikki säädöt ja systeemit samantien pyytämättä. Myös seuraavalla viikolla, kun puhkes kumi... ei olisi kuulunut niille, mutta likka vei pyörän sinne, kun oli lähempänä kuin koti. Paikkasivatkin ilmaiseksi.
Kaikki työntekijät siellä on jostain tulleita. Ymmärtänyt, että ovat kaikki työkokeilijoita ja paikan pomo olisi palkkatuettu kotimainen. Olin itse samassa talossa työkokeilussa kolmisen vuotta sitten, että sieltä tupakkipaikalta tarttui tuota infoa.
En tiedä miten siellä firman sisällä menee, mutta asiakkaana aina jäänyt hyvä fiilis.
Hyvä työilmapiiri ainakin Nihtisillassa ja auttavat tyäntekijää vielä palkkatuen jälkeen löytämään seuraavan askeleen. Hyvä paikka ja auttoi ainakin minut jaloilleni, hyviä tyyppejä kohtasin.
Kuumat, likaiset ja ahtaat työtilat. Ilmastointia ei tunneta.
Osa pomoista ei sovellu millään tavoin kyseisiin työtehtäviin. Huutaminen, haukkuminen, alistaminen ja selkään puukotus on joka päiväistä herkkua orjille.
Mikä koulutus näillä pomoille mahtaa olla?
Miksi käytetään ilmaista työvoimaa vaikka liikevaihto on yli 9 miljoonaa vuodessa?
Huutoa, pilkkaamista ja vittuilua!
Ystäviä ja sukulaisia suositaan vuodesta toiseen, kun palkkatuki työpaikkoja jaetaan.
Jokaisella on oikeus mielekkääseen elämään!
Vaikeuksia kuulema löytää uusia työntekijöitä. Mistähän mahtaa johtua?