Pk-seudun kierrätyskeskus, miten työntekijöitä kohdellaan?
Toisessa ketjussa moni puhuu kierrätyskeskuksen työntekijöiden huonosta kohtelusta syynä sille, miksi boikotoi ko. paikkaa.
Miten tämä ilmenee? Oletko itse ollut töissä siellä tai muuten nähnyt tai kuullut? Kokemuksia!
Entä mitä tapahtuu tavaroille? Kuinka suuri osa ihan hyvästä tavarasta päätyy roskiin? Heitetäänkö esim. myymättömät kirjat lopulta pois?
Olen lahjoittanut niin paljon tavaraa kierrätyskeskuksiin että kiinnostaisi kuulla joltain joka tietää.
Kommentit (179)
Oman kännykän käyttö oli myös kiellettyä työaikana. Sain siitä useita huomautuksia, mutta kolmen lapsen äitinä yh- äitinä ei edes armoa annettu.
Työntekijöillä oli tarkat osto-ohjeet tuotteille, mutta esimiesten ei tarvinnut niitä noudattaa.
Pomoilla järjetön pätemisen tarve ja se heijastui negatiivisella tavalla työntekijöihin!
Oletteko huomanneet miten alentavasti työntekijät kohtelevat työkokeilua suorittavia? Tai kuntouttavaa? Kuin våjaaälyistä! En jaksa enää sitä kiusaamista.
Ollaan huomattu! Ei täällä turhaan kirjoitella 😪
Juha Lehtikuja! Lue nämä keskustelut!
Kierrätyskeskus on sosiaalinen yritys. Päivän paras vitsi.
Toinen toisillenne ootte keksineet asiantuntija ja päällikkö työpaikkoja
Jopa kierrätyskeskuksen työvalmentaja myönsi epäinhimmilliset työolot nihtisillan " tehtaassa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan nämä kommentit menisi myös työvoimahallinnon tietoon.
Toivon samaa. Itse olen antanut palautetta ja tiedän monen muunkin antaneen. En tiedä ovatko palautteet johtaneet mihinkään toimenpiteisiin.
Miksi ne orjien kohtelusta välittäisi, koronaepidemian aikanakin ottavat sinne uusia orjia tartuntoja levittääkseen.
Kassakoneen täytyy kilkattaa vaikka ebola leviäisi.
Kaffepulla kirjoitti:
Tottakai työttömät tuilla makaavat ovat järkyttyneitä, kun heidät pistetään töihin.
Ja se on tietysti kierrätyskeskuksen vika.
Kela maksaa vuokran ja elämisen plus 9€ päivässä, siinä tulee tuntipalkkaa tilille enemmän mitä moni työssäkäyvä saa.
Olihan tämä huono vitsi?
Varastaminen on kivaa. Kulta rahaksi. Fi.
Kolme kuukautta riitti ja kiitti! Ei jatkoon...
Firman nimi kertoo jo kaiken tarvittavan.
Menee kyllä kyseinen lafka minulla boikottiin tästä lähtien.