Pk-seudun kierrätyskeskus, miten työntekijöitä kohdellaan?
Toisessa ketjussa moni puhuu kierrätyskeskuksen työntekijöiden huonosta kohtelusta syynä sille, miksi boikotoi ko. paikkaa.
Miten tämä ilmenee? Oletko itse ollut töissä siellä tai muuten nähnyt tai kuullut? Kokemuksia!
Entä mitä tapahtuu tavaroille? Kuinka suuri osa ihan hyvästä tavarasta päätyy roskiin? Heitetäänkö esim. myymättömät kirjat lopulta pois?
Olen lahjoittanut niin paljon tavaraa kierrätyskeskuksiin että kiinnostaisi kuulla joltain joka tietää.
Kommentit (179)
Johto huutaa, vittuilee ja syyllistää. Välillä tuntuu, että työntekijät ovat välttämätön paha.
Alkuhaastattelussa ollaan tosi kivoja ja ymmärtäväisiä, mutta totuus tulee ilmi ensimmäisen työviikon aikana. Sä et oo työkokeilija vaan kone josta otetaan kaikki irti kolmen kuukauden aikana ja sit potku perseeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vantaan kierrätyksessä olen ollut orjatyössä enkä jalallani sinne enään astu. Työntekijällä ei ole mitään arvoa. Esimiehet puolustaa toisiansa ja vaikka kuinka valittaa esimiehistä niin siel ne vaan istuskelee. Duunareille heti loparit jos varastaa (ymmärrettävää) mutta esimiehiä tämä sääntö ei päde. Korkein johto ei edes vaivaudu vastaamaan viesteihin ja tämä jo kertoo mitä mieltä ovat työntekijöistään. Olisi lehdillä juttuaihetta ja liitolla töitä. On kyllä ihme että Suomessa voi vielä kohdella ihmisiä näin.
Kuulostaa Keskon varastolta. Vantaa-metodi.
Keskon varastolla maksetaan sentään palkkaa.
Likaiset työtilat, kun vakituisia siivoojia ei palkata.
Vierailija kirjoitti:
Vantaan kierrätyksessä olen ollut orjatyössä enkä jalallani sinne enään astu. Työntekijällä ei ole mitään arvoa. Esimiehet puolustaa toisiansa ja vaikka kuinka valittaa esimiehistä niin siel ne vaan istuskelee. Duunareille heti loparit jos varastaa (ymmärrettävää) mutta esimiehiä tämä sääntö ei päde. Korkein johto ei edes vaivaudu vastaamaan viesteihin ja tämä jo kertoo mitä mieltä ovat työntekijöistään. Olisi lehdillä juttuaihetta ja liitolla töitä. On kyllä ihme että Suomessa voi vielä kohdella ihmisiä näin.
Koivukylästä oon kuullut hurjia tarinoita!
Ei kokemusta, mutta pisti silmään otsikko ”Koronarypäs Kierrätyskeskuksessa — kaikki työntekijät vaihdettiin”. Ilmeisesti vanhat heitettiin roskiin ja uudet otettiin tilalle.
Ainakin Itäkeskuksessa esinaisena joku rüssa. Niin on kyllä myyjinäkin niitä ja myös palveluasenne tuotu lähtömaasta.
Eikö siellä ole pelkästään äijiä töissä? Yhtään naispuolista en oo nähnyt.
Kaffepulla kirjoitti:
Tottakai työttömät tuilla makaavat ovat järkyttyneitä, kun heidät pistetään töihin.
Ja se on tietysti kierrätyskeskuksen vika.
Kela maksaa vuokran ja elämisen plus 9€ päivässä, siinä tulee tuntipalkkaa tilille enemmän mitä moni työssäkäyvä saa.
Ihme käsitys, että kaikki työttömät saisivat asumistukea. Eivät saa.
Köyhyyden kasvot Suomessa ovat usein vanhan naisen kasvo
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Tottakai työttömät tuilla makaavat ovat järkyttyneitä, kun heidät pistetään töihin.
Ja se on tietysti kierrätyskeskuksen vika.
Kela maksaa vuokran ja elämisen plus 9€ päivässä, siinä tulee tuntipalkkaa tilille enemmän mitä moni työssäkäyvä saa.Ihme käsitys, että kaikki työttömät saisivat asumistukea. Eivät saa.
Eikä kaikki todellakaan asu vuokralla tai kerrostalossa. Helsingissäkin on työttömiä omakoti-, rivi- ja paritaloasukkaita.
Työtön ex-ministeri Juha Rehula s
Yhteiskunnan orjat tekee tuottavimman työn ja nää pomon perkeleet nostaa bonukset
Koivukylä oli otsikoissa 2017. Työkokeilijat kertoi lehdessä karuja kokemuksia.
Koronaan sairastuneille annettiin potku perseeseen. Myötätuntoa ja vastuunkantoa tältä työnantajalta ei valitettavasti löydy. Ekoilun ja kierrätyksen varjolla voidaan tehdä todella ikäviä adioita 😭
Nihtisillan pomo vaihtui onneks tän korona hässäkän aikana.
Ihmisten kierrätyksen on loputtava. Jos ei ole varaa palkata vakituista henkilökuntaa nii firma kiinni.
Paska paikka ja palkka.