Lue keskustelun säännöt.
Onko teilla erilaisia vaatetyylikausia? Olen pukeutunut viime viikot hyvin naisellisiin vaatteisiin, hameita ja korkkareita yms. Nyt tuli yhta-akkia taas stoppi yak, en ma voi
04.08.2006 |
tällaisia ällötyksiä käyttää ja kaivoin huomista varten esille reisitaskuhousut, merimieshenkisen paidan ja sporttikassin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parhaimmillaan roikkuu nytkin vaatetangolla kolmet eri vaatteet eri tilanteisiin:
Urheiluvaatteet: Trikoohousut, hihaton paita +lenkkarit
Työvaatteet: Mustat suorat housut, toppi, bleiseri, korkkarit
Koti/vapaa-ajan vaatteet:reisitaskutyyppiset housut, t-paita ja pitkähiahainen trikoopaita, sekä sporttipistokaat.
Minulla myös vapaa-ajan pukeutuminen vaihtelee, välillä viihdyn farkkuasuissa ja välillä taas urheilullisemmissa tamineissa jne.