Hyvä rahastuskeino huutiksessa nuo baby boomin bodyt
jossa teksti vastavalmistunut tai olen uusi täällä.
Kaupoissa maksavat 2,99 ja yksikin maksoi kahdesta bodysta 18,90.. HULLU!
Kommentit (5)
Muutenkin tuollaiset tekstibodyt on aika kauheita. Ehkä se 50% äiti ja 50% isä nyt jotenkin menetteleen,mutta nuo kaikki miss suomi 2026 vai mikä lie ja mr. finland 2026 tms on aika järkkyjä.
Vierailija:
Ja mitäs jos huutaja asuukin jossain lapin takametsissä. Tulee kuitenkin aika paljon halvemmaksi huutaa bodyt huutiksesta, kuin lähteä monen sadan kilometrin päästä kaupasta ostamaan.
Ja on meinaan tosiaankin halpa kauppa. Just semmonen joka pihistelijän paratiisi! Et en ihan maksais noin paljoa..
olenkin ihmetellyt että mikä merkki tuo on, en ole koskaan missään nähnytkään. t 6
Ja mitäs jos huutaja asuukin jossain lapin takametsissä. Tulee kuitenkin aika paljon halvemmaksi huutaa bodyt huutiksesta, kuin lähteä monen sadan kilometrin päästä kaupasta ostamaan.