Antaisitko miehesi lähteä poikien reissulle Leville?
Antaisitko miehesi lähteä poikien reissulle Leville?
Minua hirvittää päästää, mutta en kehtaa estääkään lähtemästä. Pelottaa pettäminen 😔
Kommentit (155)
Aslak kirjoitti:
Miehesi ei ole sinulle tilivelvollinen menemisistään. Opettele elämään sen faktan kanssa.
Meillä lapissa on muuten Suomen kiimaisimmat naiset. Siksi tänne tullaan rentoutumaan etelästä asti.
Se on se lapin eksotiikka.
Mikäli mies haluaa pysyä parisuhteessa kanssani niin hän on ensimmäiseksi tilivelvollinen juuri minulle. Toki ketään ei kannata väkisin pitää, vaan on parempi pistää lusikat jakoon, mikäli kovasti menojalka vipattaa
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä antaisi lähteä Leville, tuohon koronan ja synnin pesään, mutta Rukalle ovat kevättalvella menossa. Sehän on paljon rauhallisempi ja turvallisempi paikka, niin saa lähteä kyllä.
Ei kylläkään pidä paikkaansa. Sama meno kaikissa pohjoisen kohteissa. Olen ollut siellä kymmenet kerrat ja miehiä olisi joka sormelle (suurin piirtein kaikki varattuja; itse olen sinkku).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa teillä kummallisia suhteita, jos ei mitään omia kivoja juttuja saa olla! Koronatilanteessa reissaaminen on eri asia, mutta kyllä meillä molemmilla on satunnaisesti omia menoja, tietenkin! Yhtälailla minulla on ollut mahtavia tyttöjen viikonloppuja jossain, joista en halua luopua (jälleen, korona huomioiden). Varsinkin pikkulapsivaiheessa ja päiväkotirumban keskellä nuo olivat todellisia henkireikiä.
Eli tottakai päästäisin ja olen päästänyt. Meidän suhteessa luottamus toimii.
Kuulostat hyvin harvinaislaatuiselta naiselta. Hyvällä tavalla siis. Ehdotinpa parisuhteessa oleville kavereilleni mitä tahansa, niin vastaus on aina "minun pitää ensin kysyä vaimolta". Ymmärrän kyllä toisen huomioonottamisen, mutta se että ei kykene sitoutumaan edes pienimpään asiaan ennen kuin se on hyväksytetty vaimolla, on mielestäni outoa. Ikään kuin he olisivat jollain tavoin holhouksen alaisina, eivätkä kykeneväisiä päättämään omista asioistaan.
Ihan uteliaisuudesta, varmistatteko te naiset joka ikisen menon miehillänne ennen kuin uskallatte sopia mitään? Varsinkin jos teillä ei ole lapsia tai muita huollettavia?
Olet kyllä aika tyhmä kun et ymmärrä sitä ettei kaverisi halua tehdä kanssasi mitään, mutta ei viitsi sanoa suoraan sinulle sitä. Tällöin kieltäytyminen laitetaan vaimon piikkiin.
Mikä ihme näissä parisuhteissa aina on ? Et saa tehdä sitä / tätä. Aika ahdasmielistä porukkaa. Kyllä poikien /tyttöjen reissut piristää. Mä ainakin sanon ”joo” ennen kuin ehtii lauseen loppuun. Mene ja pidä hauskaa !
Ihan uteliaisuudesta, varmistatteko te naiset joka ikisen menon miehillänne ennen kuin uskallatte sopia mitään? Varsinkin jos teillä ei ole lapsia tai muita huollettavia?[/quote]
Olet kyllä aika tyhmä kun et ymmärrä sitä ettei kaverisi halua tehdä kanssasi mitään, mutta ei viitsi sanoa suoraan sinulle sitä. Tällöin kieltäytyminen laitetaan vaimon piikkiin.[/quote]
Eikä laiteta. Monet naiset torppaa miesten menot, monesti olen sivusta seurannut kun mieheni kaverit ei pääse lähtemään mihinkään kivaan reissuun mukaan.
Siis EI ! EI todellakaan ole menemistä Leville.
Eikä mihinkään bile areenoille, naisten viekoteltavaksi 😱.. Turha edes lähestyä tuolla kysymyksellä minua. Ei. Ja viimeinen sanani , se on EI.
Niin tiedän serkun miehen. Lähti 2018 Helmukuussa Leville, eikä ole palannut. Hänellä on siellä jo kaksi tenavaa ja vaimo. Serkku katuu ikuisesti kun päästi miehensä seireenien kynsiin.
Onneks serkku ei jääny tuleen makaamaan, vaan löysi Umberton Napolista. Siellä elämä kukoistaa, ei nää serkun eksä isompia lapsiaan kuin kerran vuodessa.
Mitäs läksi.
Seurustelen täysi-ikäisen ihmisen kanssa, joka lähtee Leville, jos haluaa. Aivan kuten itsekin voin lähteä kavereiden kanssa matkalle. Toki näistä sovitaan yhdessä, mutta ei näistä ”kysytä lupaa”.
Huhhuh kuinka sekaisin te olette. Vaikea uskoa, että näillä psykomammoilla oikeasti olisi miehiä, saati että ne miehet olisivat niin selkärangattomia että tottelevat moisia diktaattoreita.
No, kaipa se vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh kuinka sekaisin te olette. Vaikea uskoa, että näillä psykomammoilla oikeasti olisi miehiä, saati että ne miehet olisivat niin selkärangattomia että tottelevat moisia diktaattoreita.
No, kaipa se vakka kantensa valitsee.
Sehän tässä on ponttina, että kannattaa valita se itselle sopiva samalla tavoin ajatteleva ihminen. Levibilettäjä valitsee toisen Levibilettäjän eikä sitä, joka haluaa viettää kaiken aikansa kumppaninsa ja perheensä kanssa ja joilta hengittäminen onnistuu ihan sen itseperustetun perheen luona. Ei ole vaikeaa.
Aslak kirjoitti:
Miehesi ei ole sinulle tilivelvollinen menemisistään. Opettele elämään sen faktan kanssa.
Meillä lapissa on muuten Suomen kiimaisimmat naiset. Siksi tänne tullaan rentoutumaan etelästä asti.
Se on se lapin eksotiikka.
Siis tuontinaisia, paikalliset ovat muuttaneet etelään ajat sitten.
Jos on pettääkseen, niin miksei sillä olisi sivuhoitoa jo nyt?
Ei se reissu hänestä pettäjää tee.