Miksi monelle miehelle "naisen saaminen" tuntuu olevan yksi elämän päätavoitteista?
Sinkkunaisilla harvoin on vastaavaa. Kumppani löytyy jos löytyy. Elämä voi olla varsin täydellistä ilmankin.
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava ilmaus tuo ”saada naista”. Aivan kuin nainen olisi joku hyödyke, ehkäpä vielä kertakäyttöinen.
Entä sitten "saada munaa" mitä monet naiset käyttävät. Onko muna pelkkä kertakäyttöhyödyke.
Monet? Tosielämässä ei juuri kukaan. Tv-viihdettä ei lasketa.
Enpä ole tosielämässä kuullut muutakaan tapaa ilmaista asia.
Naiset yleensä masturboivat mieluummin kuin haluavat munaa.
Jälkimmäisestä saa harvoin edes orgasmia.Juuri näin. Mies on täysin turha ja on pelkästään häiriöksi elimineen ja haluineen.
Olen aivan eri mieltä. Miehelle voi kertoa mistä pitää ja mistä tulee orgasmeja, jos mies on normaali. Onhan näitä miehiä joille on tärkeää vain oman mällin lähtö, eipä ole pakko näiden kanssa touhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti miehet on kasvatettu huolehdittaviksi ja naiset huolehtimaan. Ihmekös tuo, että miehet eivät oikein pärjää yksin, naisille se ei ole mikään ongelma.
Mistä ihmeen huolehtimisesta sä horiset?
Onko taas kotityöt, onko?
Joo, on. Huomaa sana perinteinen. Siksi niin monesta perinteisestä miehestä olisi tosi kiva, kun olisi nainen huushollaamassa. Nainen taas saa todennäköisesti lisää hommaa perinteisen miehen myötä. Onneksi tämä malli alkaa olla jo historiaa.
Nykymaailmassa ei paljon huushollaamista ole. Kunhan pyykit jaksaa heittää koneeseen ja kuivumaan, pitää romut (joita ei minimalistilla muutenkaan paljon ole) pois lattialta, että robotti-imuri mahtuu liikkumaan ja käyttää kerran viikossa pari tuntia ruoan laittoon.
Sitten mies voikin tehdä kaikki kotityöt.
Ja nainen makaa sohvalla? Niinkö? -eri
Tietenkin. Totta kai. Kun miehelle kotityöt ovat noin helppoja, ilman muuta hän ne tekee.
Onhan ne sinkkumiehelle helppoja, kun hommat voi optimoida, turhaa romua ei ole ja viikoittaiseen siivoukseen riittää se robotin hoitama imurointi.
Sinkkunaiselle vielä helpompia. Sitä ei oikeasti usko kukaan miten paljon mies sotkee, ennen kuin kokeilee asumista miehen kanssa.
Minä voisin sanoa samaa naisista. Yksin asuessani kämppäni on aina ollut tip top, jokaisen kumppanini mukana on kylkiäisenä tullut jatkuva kaaos ja sekamelska. Tosin sen jälkeen kun nykyisen vaimoni kanssa saatiin pari mukulaa niin kaipailen jo sitäkin siisteyden tasoa mikä meillä oli kahdestaan asuessa ja sinkkuaikojen siisteys on haikea muisto enää vain :-)
Vierailija kirjoitti:
Jos noin ei olisi ihmisten määrä laskettaisiin miljoonissa eikä miljardeissa.
Toivottavasti ihmiset ovat tulevaisuudessa fiksumpia ja asia todella tulee olemaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseton mies on luuseri kun taas nainen ilman miestä on itsenäinen.
Eli taas kerran palataan samaan: mies tarvitsee naisen näyttääkseen muille miehille.
Ovat nämä aviottomat ja lapsettomat 40-vuotiaat naisetkin aika säälittäviä tapauksia omasta mielestäänkin. Suurin osa ei mitenkään voimaannu yksinäisyydestään. Uskonnon tai jonkun muun takia ei ole voinut antaa pillua nuorempana.
Ja tällaista lukiessa huokaavat helpotuksesta että ovat pysyneet sinkkuna 😆
Miksi helvetissä joku haluaisi olla pelkkä pillu toiselle ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt parisuhteessa oleva keski-ikäinen nainen mutta jos tämä suhde päättyisi niin ei ole kyllä mitään hinkua kumppaniin tms. Hyvin pärjäisi yksin ja itselleen ilman miehiä tai parisuhteita. Oikeastaan elämä voisi olla jollain osin jopa parempaa että saisi elää vain itselleen.
Eli hyvä kysymys tuossa ylempänä!
Olen keski-ikäinen mies ja minulla ei ole mitään jossia, koska ihan aidosti elän yksin ilman minkäänlaista parisuhdetta. Viimeinen parisuhteeni päättyi jo vuosia sitten, eikä ole ollut minkäänlaista hinkua parisuhteeseen ja aivan mainiosti olen pärjäillyt yksikseni, siis myöskin ilman irtosuhteita.
Otsikon kysymyksen hyvyydestä en ole ihan samaa mieltä. Ensinnäkin mitä tarkoitetaan tuolla "monella", sehän on erittäin epämääräinen määritelmä, eikä varmastikaan perustu minkäänlaisiin tutkimuksiin vaan on ihan mutupohjalta heitetty. Niin ja mitä tarkoitetaan sillä "saamisella", parisuhteen saamista vai pelkkää pesän saamista?
Itse en väitä yhtään mitään, koska en halua puhua muitten miesten puolesta mitään, mutta ihan omien sangen laajojen kokemusten pohjalta voin todeta asian olevan juurikin päinvastoin, eli naisilla on ollut kaikissa seurusteluissani kova tarve saada minut vakituiseen parisuhteeseen. Tämä siis fakta omista kokemuksistani, eli en väitä mitään, totean vain tapahtuneen.
Tuossahan on otosharha. Miksi sinkkuna tyytyväiset naiset haluaisivat edes seurustella?
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhimmat ystävät on ala-asteelta, miehen tapasin vasta 26-vuotiaana.
Kyllä kouluajan ystävät enemmistöllä säilyy aikuisuuteen asti.
Ei pysy, mikäli ei opiskella ja asuta samalla paikkakunnalla aikuisina. Itse en edes muista ala-asteelta ketä oli koulussa samaan aikaan. Yläasteelta osa jatkoi lukioon ja toki heidän kanssaan tekemisissä silloin oltiin. Lukion jälkeen näistä ihmisistä ei ole mitään havaintoa. Opiskelin toisella puolella Suomea ja valmistuttua muutin taas eri osaan maata. Ainahan sitä luvataan pitää yhteyttä, mutta kun elämäntilanteen muuttuu entiset yhteydet pikkuhiljaa hiipuu. Se on täysin luonnollista.
Biologisesti geeneillämme ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin levitä. Tätä tehtävää seksiä haluava mies toteuttaa joko tietoisesti tai tiedostamattaan. Suvunjatkamisvaisto on yksi ihmisen voimakkaimpia vaistoja. Suku ei voi jatkua, jos ei saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseton mies on luuseri kun taas nainen ilman miestä on itsenäinen.
Eli taas kerran palataan samaan: mies tarvitsee naisen näyttääkseen muille miehille.
Ovat nämä aviottomat ja lapsettomat 40-vuotiaat naisetkin aika säälittäviä tapauksia omasta mielestäänkin. Suurin osa ei mitenkään voimaannu yksinäisyydestään. Uskonnon tai jonkun muun takia ei ole voinut antaa pillua nuorempana.
Ja tällaista lukiessa huokaavat helpotuksesta että ovat pysyneet sinkkuna 😆
Miksi helvetissä joku haluaisi olla pelkkä pillu toiselle ihmiselle?
"Annan munaa" kun sitä halutaan, mutta ei se ole se pelkkä muna vaan nainen haluaa sen kanssa paljon muutakin, vaikka mukavaa eroottista ajankulua. No perhana kaikkihan sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava ilmaus tuo ”saada naista”. Aivan kuin nainen olisi joku hyödyke, ehkäpä vielä kertakäyttöinen.
Entä sitten "saada munaa" mitä monet naiset käyttävät. Onko muna pelkkä kertakäyttöhyödyke.
Jälkimmäisestä saa harvoin edes orgasmia.Juuri näin. Mies on täysin turha ja on pelkästään häiriöksi elimineen ja haluineen.
Kyllä läheisyys käy mutta "en halua munaa". Näin se karu totuus vain on.
Minun on vaikea sietää sitä läheisyyttäkin.
Vierailija kirjoitti:
Biologisesti geeneillämme ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin levitä. Tätä tehtävää seksiä haluava mies toteuttaa joko tietoisesti tai tiedostamattaan. Suvunjatkamisvaisto on yksi ihmisen voimakkaimpia vaistoja. Suku ei voi jatkua, jos ei saa naista.
Ainahan voi mennä permapankkiin luovuttajaksi. Siitä saa tietääkseni rahaalin, eli harrastus josta maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää päästä näyttämään kavereille. Kärsiihän siinä miehisyys kolauksen, jos ei ole ketä esitellä. Siksi myös ulkonäkö on naisessa miehelle niin tärkeää, muiden miesten takia.
Ihan liian moni on kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti miehet on kasvatettu huolehdittaviksi ja naiset huolehtimaan. Ihmekös tuo, että miehet eivät oikein pärjää yksin, naisille se ei ole mikään ongelma.
Joo, on. Huomaa sana perinteinen. Siksi niin monesta perinteisestä miehestä olisi tosi kiva, kun olisi nainen huushollaamassa. Nainen taas saa todennäköisesti lisää hommaa perinteisen miehen myötä. Onneksi tämä malli alkaa olla jo historiaa.
Nykymaailmassa ei paljon huushollaamista ole. Kunhan pyykit jaksaa heittää koneeseen ja kuivumaan, pitää romut (joita ei minimalistilla muutenkaan paljon ole) pois lattialta, että robotti-imuri mahtuu liikkumaan ja käyttää kerran viikossa pari tuntia ruoan laittoon.
Tietenkin. Totta kai. Kun miehelle kotityöt ovat noin helppoja, ilman muuta hän ne tekee.
Onhan ne sinkkumiehelle helppoja, kun hommat voi optimoida, turhaa romua ei ole ja viikoittaiseen siivoukseen riittää se robotin hoitama imurointi.
Sinkkunaiselle vielä helpompia. Sitä ei oikeasti usko kukaan miten paljon mies sotkee, ennen kuin kokeilee asumista miehen kanssa.
Ja silti sinkkunaisten kämpät on järjestään lääviä
Onko näin? Taitaa olla kyse vain siitä kuinka valitset seurasi.
Samat sanat sulle ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen minulle (nainen) lasten saaminen oli elämän päätavoite. Sen tavoitteen täytyttyä miehet eivät ole kovin vakavasti kiinnostaneet, sain lasteni isän itsekeskeisyydestä ihan tarpeekseni avioliiton aikana. Tai täytyisi olla todella mukava tapaus, joka saisi kiinnostumaan. Ystävät tuovat elämään vain hyvää, parisuhde näyttää tuovan kaikenlaista ikävääkin.
Ajattelen täysin samoin.
En itse asiassa ole kiinnostunut seksistäkään muuten kuin lapsentekoaikeissa.
Onneksi olkoon..
Hehän vain toteuttavat biologiaa, johon tässäkin ketjussa usein viitataan. Biologian näkökulmasta seksi ilman lisääntymistarkoitusta on turhaa eli ns luonnotonta.
Niin, miksi ihminen olisi niin kovin erilainen kuin muut nisäkkäät?
Naaras antaa kun on tarkoitus lisääntyä, muussa tapauksessa uros saa lähentymisyrityksestä melkoisen ryöpytyksen.Sinulla siis on käsitys ettei ihmiset harrasta seksiä nauttiakseen siitä?
Urosnisäkkäät haluavat käytännössä aina, naaraat ei. Perusbiologiaa.
Eivät halua. Useissa tapauksissa urokset ja naaraat eivät edes kohtaa kuin kiima-aikaan, jolloin lisääntyminen on mahdollista. Muuten elellään täysin erillään.
No nyt en kyllä keksi yhtään lajia jossa uros olisi haluton kiimaisen naaraan tavatessaan. Uroksilla harvoin edes on varsinaista kiimaa vaan se halu tulee nimenomaan naaraan kohtaamisesta.
Esim. kotieläimiä tai lemmikkejä siitettäessä urosta voi käyttää milloin tahansa, naaraita vain kiima-aikaan.
Miehet haluavat naisia enemmän kuin päinvastoin, näin on aina ollut ja tulee olemaan.
Johtuu biologiasta mutta myös kulttuuriin kasvamisesta. Sen näkee luonnossakin: urokset ovat isompia ja näyttävämpiä ja tappelevat toistensa kanssa naaraista vaikka kuolemaan asti. Melkein kaikkien ihmismiesten elämässä tapahtuvat asiat ovat tarkoitettu naisten houkutteluun: ulkonäön trimmaus, status ja rahan haaliminen. Harvassa ovat ne naisettomat miehet, jotka kokevat elämänsä tyydyttäväksi. Miehettömät naiset sen sijaan ovat itsenäisiä, tyytyväisiä elämäänsä ja tekevät mitä haluavat. Noin keskimäärin.
Kaunis nainen on maailman arvokkain kauppatavara, kalliimpaa kuin mikään kulta.
Ja siksi nollalaadun miehiä vituttaa, kun heidän mielestään arvottomat naiset päätyvät kunnollisten ja turvallisten miesten puolisoiksi, ja itse joutuvat viettämään elämänsä av:lla päätään aukomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen minulle (nainen) lasten saaminen oli elämän päätavoite. Sen tavoitteen täytyttyä miehet eivät ole kovin vakavasti kiinnostaneet, sain lasteni isän itsekeskeisyydestä ihan tarpeekseni avioliiton aikana. Tai täytyisi olla todella mukava tapaus, joka saisi kiinnostumaan. Ystävät tuovat elämään vain hyvää, parisuhde näyttää tuovan kaikenlaista ikävääkin.
Ajattelen täysin samoin.
En itse asiassa ole kiinnostunut seksistäkään muuten kuin lapsentekoaikeissa.
Onneksi olkoon..
Hehän vain toteuttavat biologiaa, johon tässäkin ketjussa usein viitataan. Biologian näkökulmasta seksi ilman lisääntymistarkoitusta on turhaa eli ns luonnotonta.
Niin, miksi ihminen olisi niin kovin erilainen kuin muut nisäkkäät?
Naaras antaa kun on tarkoitus lisääntyä, muussa tapauksessa uros saa lähentymisyrityksestä melkoisen ryöpytyksen.Sinulla siis on käsitys ettei ihmiset harrasta seksiä nauttiakseen siitä?
Ei kaikki. Moni nainen antaa seksiä velvollisuudentunteesta, etenkin pikkulapsiaikana.
Pikkulapsiaikaa on noin 3-5 prosenttia naisen aikuisuusajasta.
Jos on parikin lasta niin helposti menee 10 v. Ja lisääntymisiän jälkeen haluttaa vielä vähemmän. Mun halut loppui jo 32-vuotiaana kun lapsiluku oli täynnä.
No minä en halunnut edes ennen lapsia. Mies on kuitenkin rakas ja mukava, joten parisuhteen säilymiseksi joskus pitää esittää haluavansa.
Statuslapset hankittu. Mä uskallan sanoa rakkaalle etten halua lapsia. Kasvoin perheessä missä toinen vanhemmista ei olisi halunnut, vaan päätti kuitenkin lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sinkkunaisten kämpät on järjestään lääviä
Onko näin? Taitaa olla kyse vain siitä kuinka valitset seurasi.
Samat sanat sulle ;D
Eipä ole tarvinnut lääviin törmätä :)
Vierailija kirjoitti:
Äidin helmoista päästyään nämä jatkuvasti parisuhdetta jahtaavat miehet ovat todenneet ettei olekkaan kiva kun ei ole ketään joka passaa. Samalla paljastuu miks näillä miehillä ei sitä parisuhdetta ole, koska naiset eivät kaipaa aikuista miestä huollettavaksi. Ensin oma elämä ja käytöstavat kuntoon, sitten vasta sinne parisuhdemarkkinoille.
Itse olen sinkku mutta veljelläni on vaimo, joka ei kertakaikkiaan halua tehdä kotitöitä. Veljeni käy ruokakaupassa tekee ruuan, pesee pyykin jne. Heillä käy onneksi siivooja kun ovat lapsettomia ja rahat riittää. Niin ruohonleikkuu ja puutarhanhoito kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan eri mieltä. Miehelle voi kertoa mistä pitää ja mistä tulee orgasmeja, jos mies on normaali. Onhan näitä miehiä joille on tärkeää vain oman mällin lähtö, eipä ole pakko näiden kanssa touhuta.
Jos mies ei ole millään lailla kiihottava, orgasmeja ei tule mistään, vaikka mies kuinka olisi omasta mielestään "jumalan lahja naisille". Miehille se on ehkä "mekaaninen tapahtuma".
Aloitus on provo. Ja paska sellainen.
Olen keski-ikäinen mies ja minulla ei ole mitään jossia, koska ihan aidosti elän yksin ilman minkäänlaista parisuhdetta. Viimeinen parisuhteeni päättyi jo vuosia sitten, eikä ole ollut minkäänlaista hinkua parisuhteeseen ja aivan mainiosti olen pärjäillyt yksikseni, siis myöskin ilman irtosuhteita.
Otsikon kysymyksen hyvyydestä en ole ihan samaa mieltä. Ensinnäkin mitä tarkoitetaan tuolla "monella", sehän on erittäin epämääräinen määritelmä, eikä varmastikaan perustu minkäänlaisiin tutkimuksiin vaan on ihan mutupohjalta heitetty. Niin ja mitä tarkoitetaan sillä "saamisella", parisuhteen saamista vai pelkkää pesän saamista?
Itse en väitä yhtään mitään, koska en halua puhua muitten miesten puolesta mitään, mutta ihan omien sangen laajojen kokemusten pohjalta voin todeta asian olevan juurikin päinvastoin, eli naisilla on ollut kaikissa seurusteluissani kova tarve saada minut vakituiseen parisuhteeseen. Tämä siis fakta omista kokemuksistani, eli en väitä mitään, totean vain tapahtuneen.