Pitkä avioliitto ja miehen jatkuva seksin haluaminen
Jos liitto joskus päättyy, en ala enää suhteeseen miehen kanssa.
Jatkuva seksin haluaminen ahdistaa ja väsyttää. Mies siis haluaa jatkuvasti oli elämässä mikä tahansa kriisi päällä. Minä näen paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi.
Seksi on yleensä lähinnä velvollisuus minulle. Ei vain huvittaisi! Olenko ainoa jota ahdistaa miehen jatkuvat toiveet seksistä?
Pahinta on että tämä ei näytä hiipuvan iän myötä. Samat halut näyttää olevan nyt 45-vuotiaana kuin 25-vuotiaana.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
No eikö ap ja ap:n kalaiset naiset voi sanoa miehelle suoraan, että saa hakea seksin muualta?
Ei. Jos minä en halua niin ei pidä miehenkään haluta.
Suomi-nainen on sekaisin kirjoitti:
Mitä luulit parisuhteen olevan? Pane! Se on sun toimenkuvasi yksi keskeinen osa.
Ahhahhaa. Mikä on sinun toimenkuvasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa silloin jos alinomaa vonkaa seksiä vastoin toisen tahtoa.
Henkistä väkivaltaa on jos ei voi omia halujaan tuoda julki
Henkistä väkivaltaa on vaatia toista mukautumaan omiin haluihinsa
Henkistä väkivaltaa on hallita toista ihmistä seksillä, tai sillä ettei sitä ole
Mikset sä salli sitten puolison hakea seksiä muualta?
Mun mies on tuollainen. Seksiä vain silloin kun hän tahtoo, muuten sitä alkaa ahdistamaan. Eli hmmm...olisinkohan kaksi kertaa viime vuonna saanut seksiä....Muuten meillä menee hyvin, ei ongelmia, mutta tämä seksiasia jäytää, ärsyttää että mies on tehnyt päätöksen mun puolesta että seksi loppuu.
AP näkee tärkeämpiäkin asioita kuin seksi.
Mitä ne ovat, ihan mielenkiinnosta aiheeseen?
Seksi on nautinnollista, hauskaa, en äkkiä keksi mitään suurempaa nautintoa. Mikä siinä ei ap:n mielestä oikein kiinnosta?` Eikö hän ole seksuaalinen, onko seksi huonoa, orgasmivaikeudet, mitä ihmettä? Asioitahan voi koittaa ratkaista.
Minä lopetin hormonaalisen ehkäisyn käyttämisen nelikymppisenä ja tadaa! halut palasivat. Ei se nyt mikään ihmelääke ehkä kaikille ole, mutta monelle voi olla.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ap ja ap:n kalaiset naiset voi sanoa miehelle suoraan, että saa hakea seksin muualta?
No kuulostaa vähän epäreilulta!
Jos mun mies sanoisi, että hae seksisi muualta niin hakematta jäisi. Miten perheellinen hankkii seksiseuraa "siististi", eli siten, että kukaan ei katso kieroon tai arvostele?
Minulla ei olisi siihen edes mahdollisuutta kun käyn täyspäiväisesti töissä ja normaalia perhearkea pyöritämme. Hyppäisinkö siitä sitten väsyneenä illalla auton rattiin seksiä hakemaan?
Kauhea tilanne sulla kun pitkän liiton jälkeen miehesi on edelleen seksuaalisesti aktiivinen ja haluaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies sanoisi, että hae seksisi muualta niin hakematta jäisi. Miten perheellinen hankkii seksiseuraa "siististi", eli siten, että kukaan ei katso kieroon tai arvostele?
Minulla ei olisi siihen edes mahdollisuutta kun käyn täyspäiväisesti töissä ja normaalia perhearkea pyöritämme. Hyppäisinkö siitä sitten väsyneenä illalla auton rattiin seksiä hakemaan?
Sopimuskysymys miehen kanssa. Voihan yhdyntä tapahtua vaikka sun kotona. Mies ulkoilemaan lasten kanssa tms.
ollaan oltu vaimon kanssa ilman seksiä pian kaksi vuotta.
Valituksesta päätellen eipä tuo näytä tykkäävän.
Seksi lakkaa huvittamasta kun suhde on muuten pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellä on ollut toinen nainen jo kaksitoista vuotta ja on osannut hoitaa sen hienovaraisesti. Niitä on varattuja naisiakin, jotka tarvitsee sitä seksi seuraa.
ERÄS HYLÄTTY MIES kirjoitti:
JEPS KERRAN ERONNEENA MIEHENÄ EN ENÄÄ MEE NAIMISII,KU TOLLASTA SITTEN ON. JOS NAINEN EI HALUA SEKSIÄ,NI MITÄ ILOO MIEHELLE SIINÄ LIITOSSA ON OLLA ? JOS MIES LAKKAA HALUAMASTA SEKSIÄ,NI TARVITSEEKO ENÄÄ NAISTA ?
NIIN TUOSTA ULKOISTAMISESTA VIELÄ, NIINHÄN SIINÄ SIT KÄY KUN VAIMO SANOO ETTEI OO FIILISTÄ,PÄÄTÄ SÄRKEE YMS ETTEI VAA TARVII SEKSTAILLA,NI MIEHENÄ SITÄ ALKAA MIETTII ET MIKS EI KELPAA ? JA SIT PÄÄLLE KU VAIMO TUO RUUSUJA KOTIIN TÖISTÄ TULLESSAAN YMS MEININKIÄ. NI MÄKIN SORRUIN ETTII VIERASTA, JA YLLÄTYINKIN MITEN PALJON SAMASSA TILANTEESSA OLEVIA IHMISIÄ ON. SIINÄ SIT TULI KÄYTYÄ USEEMMAN ERI MIEHEN VAIMON KANS AIKAA VIETTÄMÄSSÄ,SIINÄ KESKUSTELTIIN ETTEI TÄSSÄ MITÄÄN JÄRKEE OO,KU OMAT EI HOIDA MEITÄ NI TÄLLEE SIT PITÄÄ JÄRJÄSTELLÄ ASIAT JA VIELÄ PITI PITÄÄ HUOLI ETTEI TUNTEITA TULE,JOTTEI MEE LIIAN VAIKEEKS SIT, PIDEMMÄSSÄ JUOKSUSSA STRESSAAVAA,KULUTTAVAA,IHMISELÄMÄN TUHLAUSTA. NO LOPULTA MÄ VÄSYIN KOKO LEIKKIIN JA KOTONA JÄTIN SIT VASTUUT JA VELVOLLISUUDET HOITAMATTA,SANOIN ET PÄÄTÄ SÄRKEEN,MASENTAA JNE. VAIMO LOPULTA SANO ET MITÄ TOLLASELLA MIEHELLÄ TEKEE,KU EI TEE MITÄÄ ? ERON OTTI.
NIIN ETTÄ JOS EI LIITTO TOIMI,ET KUMPIKI HOITAA OMAT VELVOLLISUUTENSA,ELI RAKASTAA. NI EI SELLASEE TOXIX SUHTEESEE KANNATA JÄÄDÄ. PAREMPI OLLA YKSIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder. Monet sinkut ja varatutkin suosii varattuja, kun ne ei huutele kylillä ja huolehtii ehkäisystä ilman huomautettelua.
Mun on kovin vaikea ymmärtää, miten se on huono asia, että oma mies haluaa seksiä ja läheisyyttä. Luulisi sen olevan ihanaa, että on haluttu toiselle vielä vuosien ja vuosikymmenten jälkeen? Jotenkin karua, että joillekin ajan myötä se puoliso onkin muuttunut sen sijaan sitten vastenmieliseksi.
Minun miehellä on ollut toinen nainen jo kaksitoista vuotta ja on osannut hoitaa sen hienovaraisesti. Niitä on varattuja naisiakin, jotka tarvitsee sitä seksi seuraa.[/quote]
Niin, kun on kiva käyttää muita ihmisiä hyväkseen ja omiin tarpeisiin, kunhan itse ei tarvitse mitään tehdä. Kuvottavia ihmisiä olette molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen: mies haluaisi koko ajan ja minulle seksi on vain velvollisuutta. Liitto on kestänyt reilut 35v enkä todellakaan halua seksiä. Meillä mies on ollut hirveän ilkeä jos en ole suostunut seksiin vaan siinä tapauksessa on kiukutellut niin minulle kuin lapsillekin, joten perhesovun kannalta on ollut parempi vain suostua.
Meillä mies rauhottui vähän kun täytti 50v, ei enää halunnut joka päivä, ehkä joka toinen tai joka kolmas päivä. Minulle sekin oli liikaa, mutta nautin siitä, ettei mies ollut jatkuvasti kimpussani.
Kunnes, helvetti alkoi uudelleen kun mies oli 60v: mies sairastui pitkäaikais-sairauteen, jonka lääkityksen sivuvaikutuksena on voimakkaasti lisääntynyt seksivietti. Tämä toki mainitaan lääkityksen sivuvaikutuksissa, mutta silti sen voimakkuus yllätti. Mies on jälleen koko ajan kimpussani, en vain kestä. Tästä voi vielä tulla ero kun en vain enää jaksa.
Kannattaa miehen pyytää SSRI-lääkitystä tuollaiseen ongelmaan. Tuohan on toisen hyväksikäyttöä tai raiskausta. Ilkeys on manipulointia. Vaikea ymmärtää, miten joku suostuu tuollaiseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun on kovin vaikea ymmärtää, miten se on huono asia, että oma mies haluaa seksiä ja läheisyyttä. Luulisi sen olevan ihanaa, että on haluttu toiselle vielä vuosien ja vuosikymmenten jälkeen? Jotenkin karua, että joillekin ajan myötä se puoliso onkin muuttunut sen sijaan sitten vastenmieliseksi.
Juuri näin. Tuohan on ihanteellinen tilanne.
Kato ylläri! AV-mammalla on mies jota se ei halua.
Onkohan ensimmäinen laatuaan?
Niin laitankin, kun lapsi on täysi-ikäinen ja talolaina maksettu. Myyn kaiken ja muutan keskelle ei mitään. Niin ja meillä on avioehto :D