Pitkä avioliitto ja miehen jatkuva seksin haluaminen
Jos liitto joskus päättyy, en ala enää suhteeseen miehen kanssa.
Jatkuva seksin haluaminen ahdistaa ja väsyttää. Mies siis haluaa jatkuvasti oli elämässä mikä tahansa kriisi päällä. Minä näen paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi.
Seksi on yleensä lähinnä velvollisuus minulle. Ei vain huvittaisi! Olenko ainoa jota ahdistaa miehen jatkuvat toiveet seksistä?
Pahinta on että tämä ei näytä hiipuvan iän myötä. Samat halut näyttää olevan nyt 45-vuotiaana kuin 25-vuotiaana.
Kommentit (204)
Olen tyrmistynyt kun kukaan ei noteeraa ap:n kirjoittamaa että myös kriisien keskellä mies vonkaa.
Eikö oikeasti kellään ole elämäntilanteita jossa seksi ei ole mielessä? Itsellä tulee mieleen montakin kuten oman vanhemman saattohoitoaika, lapsen akuutti hätä, oma sairaus jne. Minusta nämäkin kuuluu elämään ja ottaa osansa, läheisyys tuona aikana on tärkeää mutta seksi ei kiinnosta yhtään.
Tässä ketjussa harva on tunnustanut että aina seksi ei huvita, tuntuu aika uskomattomalta. Ystäväpiirissä kun asiasta puhutaan, hyvin yleistä on että huolet ja murheet vaikuttaa hyvinkin paljon seksielämään.
Mies tienaa hyvin ja maksaa aina kaiken, niin en voi erota.
En minä halua johonkin yksiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi tuollainen mies. Läheisyys on ihanaa ja tuntuu hyvältä.
Läheisyydellä ja seksillä ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään.
Läheisyyttä saa vaikka halaamalla ja lusikassa nukkumalla, ei siihen seksiä tarvita.
Jatkuva seksin vonkaaminen ei ole kivaa ja se alkaa ahdistamaan pitemmän päälle.
Varsinkin, kun se monesti on sitä, että mies kerran sipasee kädellään selkää, könyää päälle , muutama veto ja mies kellahtaa kyljelleen ja kuorsaa parin minuutin kuluttua. Kyllä siitä on läheisyys kaukana.
läheisyys on kyllä ihanaa, mutta ei sitä seksiä enää vanhana oikein jaksa. Mieluummin muuta läheisyyttä.
Vaikka vain kädestä pitämistä.
Seksi on ihanaa silloin , kun sitä haluaa, mutta ei enää sitten, kun se on pakkopullaa. Ja siltikin on vain pakko harrastaa, kun toinen koko ajan vonkaa.
Ehkä tämä on joku sukupolvinen juttu, kun tuntuu, että vanhemmat naiset kertovat tästä pakkoseksin harrastamisesta, ilman läheisyyttä, muutama veto... Luultavasti on tyydytty helpommin siihen, mitä on, eikä ole osattu laittaa rajoja toisen toiminnalle ja pitää kiinni siitä, mitä itse haluaa. Taloudelliset syyt joku jo aiemmin mainitsikin myös. Enää tilanne ei samassa määrin voi olla samanlainen, ainakin todella toivon niin, koska tämä on ollut surullista luettavaa.
Läheisyydellä ja seksillä ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään.
Läheisyyttä saa vaikka halaamalla ja lusikassa nukkumalla, ei siihen seksiä tarvita.
Jatkuva seksin vonkaaminen ei ole kivaa ja se alkaa ahdistamaan pitemmän päälle.
Varsinkin, kun se monesti on sitä, että mies kerran sipasee kädellään selkää, könyää päälle , muutama veto ja mies kellahtaa kyljelleen ja kuorsaa parin minuutin kuluttua. Kyllä siitä on läheisyys kaukana.
läheisyys on kyllä ihanaa, mutta ei sitä seksiä enää vanhana oikein jaksa. Mieluummin muuta läheisyyttä.
Vaikka vain kädestä pitämistä.
Seksi on ihanaa silloin , kun sitä haluaa, mutta ei enää sitten, kun se on pakkopullaa. Ja siltikin on vain pakko harrastaa, kun toinen koko ajan vonkaa.