Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä se, etten ole kiinnostunut huomattavasti vanhemmista miehistä vaan itseni-ikäisistä. Kuitenkin seuraani tuppaavat lähellä eläkeikää tai eläkkeellä olevat.
Mistähän se voisi johtua että oman ikäisesi miehet eivät sinusta kiinnostu?
Siihen varmaankin täytyy kysyä mielipidettä heiltä? Vaatimuksina on ainakin esitetty hyvin perinteistä näkemystä naiseudesta, mutta toisaalta ei saisi myöskään meikata tai olla tippaakaan kiinnostunut työstä tai harrastuksista. Matkustamishalutkin ovat olleet negatiivista ja kotona pitäisi viettää kaikki aikansa. Pukeutumiseenkaan ei saisi kiinnittää huomiota. Itseasiassa hyvin konservatiivisia ja vanhakantaisia näkemyksiä. Tai sitten olen kohdannut hyvin vanhanaikaisia ja konservatiivisia miehiä.
Mitkä sitten ovat syitä siihen etteivät omanikäiset kiinnostu?
Eli ne omanikäisesi miehet ovat edellyttäneet naiselta että hän ei meikkaa, matkustele, pukeudu silmiin pistävästi tai ole mitenkään kiinnostunut työnteosta?
Mistä tuollaisia miehiä edes löytää? 1800 luvulta? Jostain pohjois-suomen lahkoista?
Ihan täältä Etelä- Suomesta 😂 Eivätkä he ole tietääkseni myöskään kuuluneet lahkoon. Paras kuulemani kommentti annettiin paritanssikurssilla: Tämä osaaminen riittäkin häävalssiin.
Kyllä luonnollisuutta ja meikkaamattomuutta on odotettu ja suorastaan vaadittu. Samoin kritisoitu työhön keskittymistä ja harrastuksia, koska kodinhoidon täytyy riittää.
Yllättävää kuulla. Olen asunut koko ikäni Helsingissä, enkä neljänkymmenen elinvuoteni aikana ainakaan ihan äkkiseltään muista koskaan kohdanneeni tuollaista miestä.
No en minäkään aiemmin. Nämä kokemukset ovat kertyneet parin vuoden aikana. Tarkemmin mietittyäni, suuri osa näistä asenteista on tullut myös naisten taholta.
Kyllä se on puhtaasti ulkonäkö, se ei vaan riitä sellaisille ihmisille, joista itse viehätyn. Ja ei, en halua mitään seiskatyrkkyjä tai instapyllistelijöitä, vaan ihan "normaaleja" ihmisiä. Mutta pärjään hyvin näinkin, enkä tarvitse toista ihmistä elämääni ollakseni kokonainen.
Kaljupää, rillipää, rumuus, Lyhyt pituus, köyhyys, löysä muna.
Ulkonäköni ei riitä saamaan niitä joita oikeasti haluaisin, ja ne jotka minusta kiinnostuvat eivät ole ulkonäöltään sellaisia että voisin koskaan heistä kiinnostua takaisin.
Olen panostanut kaiken uraani. Nyt ikää 34 ja olen mennyt ainakin 5-6 viime vuotta ihan työn ehdoilla. Sitten ei ole jaksanut miettiä mitään vakavasti otettavaa seurustelusuhdetta.
46 v....viiden lapsen äiti...on onnenpekka jossain tai useampia....
https://is.mediadelivery.fi/img/1440/fd14c0a0b4744cdc8b217b68e35d4a0b.j…
Olen eläinrakas ts. vegaani-nainen ja etsin ikäistäni (50v.) eläinrakasta miestä. Ne, jotka ovat minusta kiinnostuneet, harrastavat eläinten tappamista ja syömistä. Mukaviahan he ja minäkin kuulemma, mutta ei yhteensovitettavissa parisuhteeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään eläimistä enemmän kuin ihmisistä.
Näin se menee - eläin, kissa tai koira kaverina - ei kuseta sua mitenkään koskaan, se on aito.
Parit erot ollut, avo ja avio ja niiden jälkeen talouskin parani huomattavasti, voi tätä onnea :D
Huolehdin toki jälkikasvusta, jos kyselevät, muuten kartan kaikkia ihmisiä töiden jälkeen.
EVVK ja kotona saa olla kuten haluaa, siivotakin voi, jos huvittaa. Ihkua elämää.
Huono itsetunto. Olen kalju, vatsakas, keski-ikäinen mies, joka tykkää pelata videopelejä. Kuka tällaista haluaakaan...
Vierailija kirjoitti:
Olen panostanut kaiken uraani. Nyt ikää 34 ja olen mennyt ainakin 5-6 viime vuotta ihan työn ehdoilla. Sitten ei ole jaksanut miettiä mitään vakavasti otettavaa seurustelusuhdetta.
Sama homma ja sitten iski hirveä paniikki perheettömäksi jäämisestä. Oli aika karmeat kaksi vuotta etsiä kumppani. Onneksi ehdin vielä ja nyt on työelämäkin vihdoin paljon tasapainoisempaa.
Suosittelen aika kiireellä pohtimaan oman loppuelämän arvoja ja merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ujous, huono itsetunto ja viihdyn kotona. Lieviä mt-ongelmia. Uskon, että jokainen vastaantulija inhoaa minua. Suojelen itseäni torjutuksi tulemiselta eli en edes yritä tutustua. Taustalla koulukiusaamista. Olen 36-vuotias kokematon, joten on jo liian myöhäistä. Häpeän kokemattomuuttani.
Höpsis ei 36 vuotias ole mikään vanha 😊 ja vaikka olis kokematonkin. Älä piinaa itseäsi vaan ala tykötä itse itsestäsi :)
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto. Olen kalju, vatsakas, keski-ikäinen mies, joka tykkää pelata videopelejä. Kuka tällaista haluaakaan...
Kalju, vatsakas, keski-ikäinen nainen, joka tykkää pelata videopelejä...?
Lakkaa haaveilemasta instabeibeistä ja etsi lähempänä omaa ryhmääsi olevia naisia. Varmasti löytyy.
En ole tavannut miestä jonka kanssa olisi ollut mahdollista luoda parisuhde. En ole ollut kiinnostunut tai mies ei ole.
Viihdyn erittäin hyvin yksin joten en etsimällä etsi kumppania. En käy baareissa enkä käytä Tinderiä.
Nyt on yksi mukava mies kiikarissa mutta välimatka on todella pitkä. Sen takia suhde ei ole edennyt juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen eläinrakas ts. vegaani-nainen ja etsin ikäistäni (50v.) eläinrakasta miestä. Ne, jotka ovat minusta kiinnostuneet, harrastavat eläinten tappamista ja syömistä. Mukaviahan he ja minäkin kuulemma, mutta ei yhteensovitettavissa parisuhteeseen asti.
Tämä. Mikähän siinä muuten on että jos olet lämmin, mukava ja eläinrakas niin juurikin nuo kaikenmaailman hirviöt on kiinnostuneita. Kun olen seurannut niin ne mukavat ja ihanat kiinnostuvat dominoivista naisista. Mikä tässä mättää??
Itse tykkään lapsista ja eläimistä mutta aina ja ikuisesti täysin väärät miehet pyörii ympärillä. Olen jo sinänsä luovuttanut koska ei tämä huono juttu ole ollenkaan mielummin näin kun sen väkivaltaisen alistaja öykkärin kanssa.
Onkohan suomessa muuten enemmän näitä miehiä kuin muualla? Tuntuu että uutisissakin niin paljon näitä vaimon hakkaajia ja kait se on tilastoissakin todettu, että suomalaiset miehet ovat muita eurooppalaisia miehiä väkivaltaisempia.
Kolme pitkää noin 5-10 vuoden suhdetta. Kaikki päättyneet siihen kun puoliso (nainen) petti. Enää en anna kenenkään mun päätä hajottaa, sen verran on nuo kokemukset sielusta ottanut.
Lyhyet suhteet saa riittää.
Se on muuten fakta, että moni nainen nykyään pettää, useamman työkaverin liitto päättynyt semmoiseen.
M42.
olen vegaani mies ja haluaisin vegaanin naisen, mutta he haluavat lihansyöjä miehen jota he sitten voivat yrittää muuttaa veganniksi......
Zero Drama kirjoitti:
Valinta.
Ei tarvi kattoa kiukuttelua, kiristämista, mustasukkaistamista, muuttamisyrityksiä, asioiden levittelyä jne
Kun on itekseen, yhtäkään noista ei tapahdu, eikä tule tapahtumaan.
Sama. Ex-mieheni oli kaikkea luettelemaasi. Sairaalloisen vainoharhainen, perusteettoman mustasukkainen, vaati minua laihduttamaan itseni hoikasta alipainoisen laihaksi, muuttamaan tyyliäni ja jopa äänenkorkeuttani, lisäksi oli epäterveen riippuvainen äidistään, jolle jatkuvasti kertoi kaiken meidän suhteestamme. En kaipaa enää parisuhteeseen, kaikki miehet olleet samanlaisia draamakuninkaita.
Yllättävää kuulla. Olen asunut koko ikäni Helsingissä, enkä neljänkymmenen elinvuoteni aikana ainakaan ihan äkkiseltään muista koskaan kohdanneeni tuollaista miestä.