Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
1081/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan miehiä. En ole myöskään naisiin päin.

Niin kovin yksinkertaista. 🖤

Vierailija
1082/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole ulkonäkö kaikilla yksittäinen suurin syy sinkkuuteen. Ja jos jotain muuta väittää, niin ei osaa harjoittaa järkevää itsekritiikkiä.

Ja miltä sitten "pitäisi" näyttää?

🙄😂🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama kuin petolinnun perse pahimpaan syysripuliaikaan.

Miksi juuri syysripulin aikaan? Riippuuko ripulin pahuus siitä mihin vuodenaikaan sen saa?

Vierailija
1084/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbona totean että on vaikeaa löytää sopivaa naista. Ja ei,kyse ei ole ulkonäöstä ykköskriteerinä. Vaan siitä että joko kyse on "haluan kokeilla naista" -tapauksista jotka eivät lopulta itsekään tiedä mitä haluavat tai sitten siitä että oletetaan parisuhteen naisen kanssa tarkoittavan että toinen ymmärtää saumattomasti koska on samaa sukupuolta. Naiset, olette sitten miehen tai naisen kanssa,antakaa myös toiselle tilaa ja hyväksykää myös toisen tarpeet suhteessa.

Tässäpä tulikin se, mitä olen miehenä usein ounastellut, kun olen lukenut netistä naista ensimmäistä kertaa elämässään suhteeseen etsivien naisten ilmoituksia. Niin epärealistisilta ovat vaikuttaneet heidän uskomuksensa vaistomaisesta yhteydestä ja yhteenkuuluvuudesta toisen naisen kanssa, yhteisymmärrys olisi kaikessa niin vahva ja toimiva ettei siihen sanojakaan tarvittaisi. Tuota kun peilaa sitä tilastotietoa vasten, että samaa sukupuolta olevien liitot kestää keskimäärin puolitoista kertaa vähemmän aikaa mitä heteroilla, niin onhan siinä selkeä ristiriita. Varmaan voi onnistumisia tapahtua joskus, jossain ideaalisuhteessa ja siinäkin ehkä vain jaksottain tai jonkin aikaa, mutta että se olisi automaattista, niin se haavetta vain lie. Ja silloin kun kaikki palaset loksahtaa yhteen, ei se ole suuntautumisesta tai sukupuolesta kiinni.

Vierailija
1085/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen elänyt sen vaiheen (parisuhde) jo kerran. 

Vierailija
1086/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana kolmivuorotyö. Vapaat menee siihen että kerää itseänsä, jotta taas jaksaa mennä töihin. Sääli.

Vierailija
1087/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon huonoja kokemuksia miehistä menneisyydessä ja olen huomannut, että ei maksa vaivaa: "yksin" on paljon mukavampaa. 

Vierailija
1088/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mikähän se syy voisi olla...

Varmaan joku kammo nuoresta asti on estänyt tutustumisen naisiin. Olen itse kuullut useammin kuin kerran, että minua on kehuttu komeaksi. Tätä en pysty käsittämään mutta enhän minä käsitä paljoa muutakaan.

Vasta nyt on sellainen taloustilanne elämässäni, että voisi jotain yrittää. Kynnys on kuitenkin jo niin korkeaksi kasvanut, että piti aloittaa ihan pohjalta. Maksullisella piti käydä, jotta ei iskisi ramppikuume tosipaikan tullen.

Näyttää kuitenkin siltä, että tuskinpa tässä mitään kummempaa enää viritellään.

Yksin mennään ja jos ei enää huvita niin yksin lähden.

Vierailija
1089/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän itseäni tällä hetkellä. Jäin valmistumisen jälkeen työttömäksi ja samalla olen lihonnut stressin takia kymmeniä kiloja pikkuhiljaa vuosien aikana. En kehtaa lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin, koska voin vain kuvitella ne oletukset mitä minusta tehtisiin. Ei tämä nykyinen elämäni ole sitä mitä itselleni halusin ja odotin elämäni olevan. Sen elämän piti vasta alkaa kunnolla, mutta nyt olen vajonnut pelottavaan kuoppaan.

Vierailija
1090/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2-vuotiaan totaaliyksinhuoltaja. Sen lisäksi opiskelen korkeakoulussa. Aika ja energia ei riitä deittailuun.

1091/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyspelko - hedelmällisessä iässä (vuosikymmeniä sitten) ollessani en tavannut miestä, joka olisi ollut vankkumaton VELA. Silloin tosin ei ollut nimeä vapaaehtoisesti lapsettomille eikä sellaisesta vaihtoehdosta puhuttu. Vanhemmiten sinkkuus on vain parantunut enkä kaipa kumppania. Elämä on hyvää omassa rauhassa.

Vierailija
1092/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 42. Velkaa, ei omaisuutta, ystäväpiiriä, sukulaisia. Vuokrakämppä. Haluttomuus koska työ vie kaiken ajan ja jaksamisen. Ei ole vaan energiaa viritellä mitään.

Vierailija
1093/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana uusioperhehelvetti, jossa exä vihasi ja kadehti lapsiani. Enää yksi teini asuu kotona ja niin kauan kuin yhdessä asumme, tänne ei yksikään mies tule lapsiani kiusaamaan ja arvostelemaan. Ja tuskin senkään jälkeen, kyllä elämä on niin paljon helpompaa näin.

Vierailija
1094/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet haluaa lapsia. Siinä se. Vaikka olisin miten upea nainen niin tähän se kaatuu.

Vierailija
1095/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet haluaa lapsia. Siinä se. Vaikka olisin miten upea nainen niin tähän se kaatuu.

Ei kaadu. Miehenä en halua lapsia. Ei tähän maailmaan, tässä ajankuvassa.

Vierailija
1096/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaadu. Miehenä en halua lapsia. Ei tähän maailmaan, tässä ajankuvassa.

Tämä vain oma kokemukseni. Tästä syystä ovat laputelleet pois. Tavallaan tuntunut tosi pahalta jäädä kakkoseksi sille perhetoiveelle, toisaalta olen niin ymmärtäväinen ja joustava etten koskaan kinaisi heidän kanssaan asiasta vaan sanon että onnea matkaan.

Vierailija
1097/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. En halua tulla enää haavoitetuksi.

2. En jaksa parisuhdevääntöä ja esim riidellä jostain leivänpaahtimen paikasta.

N59

No onko pakko riidellä? Onko se leivänpaahtimen paikka sinulle niin tärkeä, että siitä pitää riidellä? Minun puolestani toinen voi laittaa paahtimen vaikka katolle.

Hyvä huomio.

Vierailija
1098/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy? Laiskuus.

Vierailija
1099/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsevarma vain naisten seurassa joita en halua. Haluttavien naisten seurassa muutun epävarmaksi luuseriksi.

Ulkonäköni ansiosta pääsen panemaan myös haluttavia muutaman kerran, mutta parisuhteeseen kelpaan vain ei haluttavien kanssa, joten tyydyn välillä heihin, koska kaipaan parisuhdetta niin paljon.

Vierailija
1100/2581 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole ulkonäkö kaikilla yksittäinen suurin syy sinkkuuteen. Ja jos jotain muuta väittää, niin ei osaa harjoittaa järkevää itsekritiikkiä.

Tai sitten voisiko olla niin, että sä olet väärässä? Tiedän lukuisia ei-niin-kauniita/komeita, jotka ovat parisuhteessa - eli heissä on jotain muuta minkä takia heidän kanssaan seurustellaan.

Itselläni ei ole senkoommin ulkonäköä kuin luonnettakaan, joten kukaan ei ole kiinnostunut minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi